Honda Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2018
Mesajlar
675
Sayısal verileri bir kenara bırakın gidin bir bayide inceleyin motosikleti , kesinlikle çok güzel görünen bir motor tasarımına hayran olmamak elde değil ancak çok küçük yapıda ve azıcık iri bir adamsanız kesinlikle altınızda küçük kalacaktır ve mt25 , honda cb250r dan daha kalıplı kaslı görünüyor almak isteyenler gidip baksınlar içlerine sinerse alsınlar ,ayrıca yolcu selesi de oldukça küçük ve muhtemelen rahatsızdır ama şehiriçi tek kişilik kullanımda oldukça güzel ve keyifli olacağını düşünüyorum tabii ki çok cüsseli değilseniz
 
Katılım
7 Kas 2017
Mesajlar
71
[url]http://i.hizliresim.com/4z87vQ.jpg[/url]

Bu resimde soldakinde 97 kiloyum,cb250’de 85 kilo.

Dostum bu kıyaslamayı mt25 ile yapmanlazım. R25 kafa grenaj zaten kocaman duruyor racing alet. Cb250 nin koltuk yüksekliği mt25 den 2mm daha yüksek. CB250 depo genişliği de mt25 ten fazla diye biliyorum. Ve bence cb250 üzerinde de iyi duruyosun. Sen hangini almak istiyosan onu al yine. Ben görüşümü paylaşmak istedim. 1.83 80 kiloyum, motosikletin üzerine bindim bayide. Şuan çalışmıyorum malesef 1 yıl birikim yaptım az bir açık kaldı bir işe başlar başlamaz 2-3 ay içersinde kısmetse cb250 almak istiyorum. Ekipman ehliyet herşey tamam, bir bu güzellik eksik :). Allah herkese istediği motoru nasip etsin inşallah.
 
Katılım
29 Haz 2018
Mesajlar
1
Arkadaşlar ben motoru iki gün önce teslim aldım.İlk vitesli motorum , çok beğenerek aldım , biraz küçük gibi gözükmesi benide kararsız bıraktı önce, ama çok sevdim almamayıda göze alamadım.:) Gri rengini özellikle bulmaya çalıştım ve zorlandım ama başardım nihai olarak.bmw 310r ile kıyasladım ama tarzını daha çok beğendiğim için cb250r da karar kıldım. ilk iki gün kullanımlarımda motorun çok çabuk ısındığını ve koku yaptığını gördüm honda anese sorduğumda normal olduğunu söylediler bu konuda bir yorumu olan olursa bilgi edinmiş olurum. öğrenmeye çalışıyorum. herkese kazasız keyifli günler diliyorum.
 
Katılım
17 Haz 2016
Mesajlar
27
1000 bakımını dün yaptırdım rodajda diye seri kullanmıyordum ama ivmelenmesi güzel. Top speed denemesi yaptım 2 kişi 164 gördü.
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Arkadaşlar ben motoru iki gün önce teslim aldım.İlk vitesli motorum , çok beğenerek aldım , biraz küçük gibi gözükmesi benide kararsız bıraktı önce, ama çok sevdim almamayıda göze alamadım.:) Gri rengini özellikle bulmaya çalıştım ve zorlandım ama başardım nihai olarak.bmw 310r ile kıyasladım ama tarzını daha çok beğendiğim için cb250r da karar kıldım. ilk iki gün kullanımlarımda motorun çok çabuk ısındığını ve koku yaptığını gördüm honda anese sorduğumda normal olduğunu söylediler bu konuda bir yorumu olan olursa bilgi edinmiş olurum. öğrenmeye çalışıyorum. herkese kazasız keyifli günler diliyorum.

O koku rodaj döneminde olduğu içindir.Rahat olun.Hondanın motorları sorunsuzdur genel olarak
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Arkadaşlar ben motoru iki gün önce teslim aldım.İlk vitesli motorum , çok beğenerek aldım , biraz küçük gibi gözükmesi benide kararsız bıraktı önce, ama çok sevdim almamayıda göze alamadım.:) Gri rengini özellikle bulmaya çalıştım ve zorlandım ama başardım nihai olarak.bmw 310r ile kıyasladım ama tarzını daha çok beğendiğim için cb250r da karar kıldım. ilk iki gün kullanımlarımda motorun çok çabuk ısındığını ve koku yaptığını gördüm honda anese sorduğumda normal olduğunu söylediler bu konuda bir yorumu olan olursa bilgi edinmiş olurum. öğrenmeye çalışıyorum. herkese kazasız keyifli günler diliyorum.

sıfır motor kokusudur o :)
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Merhaba arkadaşlar. 900km'ye yaklaştım. 1000 bakımını yaptıranlar hangi servise gitti ve kaça yaptırdı. motul 7100 kullanılırsa yağ filtresi ve keçesi dahil 200tl fiyat aldım bir yerden. İStanbuldayım bu arada. Erkenden yaptırıcam, uzuna gideceğim çünkü.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
benim bildiğim yağ keçesi amortisörlerde oluyor, bi yanlışlık olmasın?
takılacak parçaları görmeyi isteyin. ilk yağ değişiminde ekstra bi parça daha değiştiriliyor mu bilmiyorum, ama yağ değişiminde sadece yağ ve yağ filtresi değiştirmek yeterlidir. bi de tapa pulu gibi 3-5 liralık şeyler değişebilir.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
benim bildiğim yağ keçesi amortisörlerde oluyor, bi yanlışlık olmasın?
takılacak parçaları görmeyi isteyin. ilk yağ değişiminde ekstra bi parça daha değiştiriliyor mu bilmiyorum, ama yağ değişiminde sadece yağ ve yağ filtresi değiştirmek yeterlidir. bi de tapa pulu gibi 3-5 liralık şeyler değişebilir.

cb250r'daki blok cbr250r,crf250l ve crf 250 Rally ile ortak, bunlarda yağ filtresi kağıt olup,y.filtre kapak conta değişiyor her bakımda.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Merhaba arkadaşlar ben de bugün 1000 bakımına gittim. Motul 5100 yağ ve yağ filtresi ile birlikte 150 tl ödedim. İki kutu yağ açılıyor, 1.5 lt si konulduğu için kinci kutudan kalan yarım lt yağı da verdiler.
Motora gelirsek: bu akşam r25 i olan bir arkadaşla 3 kez kalkış yaptık üçünde de ben aldım. Buna gerçekten çok şaşırdım. Ben 76 kg, arkadaş 70 kg ve 120 km hızlara kadar gelemedi yanıma. Daha devam etseydik illaki o geçerdi 36hp çift silindir sonuçta. Ben cbr250 ile r25 in draglarını izlediğimde her seferinde r25 in geçtiğini görmüştüm. Demekki cb250r daki hafifleme ve yazılım cidden çok farketmiş cbr250 ye göre. Motor gerçekten 250cc sınıfında çok seri. R25 in sahibi hiç beklemediği bir sonuçla karşılaştı. O da çok şaşırdı, açıkçası ben de. Ben kesin r25 uzar gider diyordum.
Bu arada r25 li arkadaş cb250r ın frenlerine bayıldı. Hatta motora komple bayıldı. Bu gece ki sert kullanımla birlikte yakıt ortalamalarımız ise benim 3.7lt/100km, onun 5.1lt/100 km. Honda gerçekten çok başarılı bir iş çıkarmış.
Bir bilgi daha vereyim: Cbr250r ile cb250r'ı boşta yan yana çalıştırın. Durduk yerde ani gaz verin cb250r'ın ne kadar daha ani tepki verdiğini hemen anlayacaksınız.
Hep övdüm ama gerçekten bu sefer olmuş arkadaşlar. Tek sevmediğim yanı 8000 devirden sonra titreşim arttıkça debriyaj maneti cızırdıyor. Daha önceki msx125 imde de vardı aynı sorun.
 
Katılım
8 Haz 2018
Mesajlar
193
Hafifiz onla alakalı olabilir :) Bir de tek silindir düşük devirde dahi yüksek güç verirken çiffte bu durum farklı olmasından da kaynaklı olabilir.

Frenleme benim de hoşuma gidiyor. Xmaxle geriliyordum abs devreye girince. Bunda 2 kere devreye girdi zorlanmadan kontrolü yitirmeden yavaşladım ve durdum. :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------

Sıfır teslim edilirken zincirin yağlanma şeklini ve jatta bırakılan pislik hoşuma gitmediğinden paddock, gazyağı ve c2 alıp kendi işimi kendim halletmeye karar verdim. Bin bakımında zincir hariç ayarı hariç yağlama istemiyorum dedim. Bugün de gazyağını tedarik edip giriştim. Malıma harcadığım vakti zaman kaybı olarak kesinlikle görmediğimden çok keyif aldım geçirdiğim süreçte. Kimse senin özendiğin kadar özenmez sanırım senin malına. :)

243ghlh.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Merhaba arkadaşlar ben de bugün 1000 bakımına gittim. Motul 5100 yağ ve yağ filtresi ile birlikte 150 tl ödedim. İki kutu yağ açılıyor, 1.5 lt si konulduğu için kinci kutudan kalan yarım lt yağı da verdiler.
Motora gelirsek: bu akşam r25 i olan bir arkadaşla 3 kez kalkış yaptık üçünde de ben aldım. Buna gerçekten çok şaşırdım. Ben 76 kg, arkadaş 70 kg ve 120 km hızlara kadar gelemedi yanıma. Daha devam etseydik illaki o geçerdi 36hp çift silindir sonuçta. Ben cbr250 ile r25 in draglarını izlediğimde her seferinde r25 in geçtiğini görmüştüm. Demekki cb250r daki hafifleme ve yazılım cidden çok farketmiş cbr250 ye göre. Motor gerçekten 250cc sınıfında çok seri. R25 in sahibi hiç beklemediği bir sonuçla karşılaştı. O da çok şaşırdı, açıkçası ben de. Ben kesin r25 uzar gider diyordum.
Bu arada r25 li arkadaş cb250r ın frenlerine bayıldı. Hatta motora komple bayıldı. Bu gece ki sert kullanımla birlikte yakıt ortalamalarımız ise benim 3.7lt/100km, onun 5.1lt/100 km. Honda gerçekten çok başarılı bir iş çıkarmış.
Bir bilgi daha vereyim: Cbr250r ile cb250r'ı boşta yan yana çalıştırın. Durduk yerde ani gaz verin cb250r'ın ne kadar daha ani tepki verdiğini hemen anlayacaksınız.
Hep övdüm ama gerçekten bu sefer olmuş arkadaşlar. Tek sevmediğim yanı 8000 devirden sonra titreşim arttıkça debriyaj maneti cızırdıyor. Daha önceki msx125 imde de vardı aynı sorun.

Bu motora çanta bağlanamaması en büyük olumsuz yanı yoksa kesinlikle mt den daha güzel bir motor şekline işçiliğine kalitesine sözüm yok ama hiç bir şey taşıyamamak tura çıkamayacak olmak üzücü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst