- Katılım
- 19 Nis 2014
- Mesajlar
- 75
Aşağıdaki linkde 2 ceşit rüzgarlık var. Siyah olan vidalı hoş durmuyor ama bildiğim kadarıyla cbf rüzgarlığı o.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-124.html
birde http://i45.tinypic.com/kbrg9i.jpg resmini buldum. Yine siyah ama sanki vida kullanılmamış. Daha iyi duruyor.
Forumda senin mesajındaki resmin linkinde problem var. Gözükmüyor.
Camın şekli ve montajı icin ne tavsiye edersin
Tam aradığım konu teşekkürler B65 :flower:
Siyah olan rüzgarlığı nereden temin edebiliriz? Yada hangi motosikletin rüzgarlığı oluyor ve vidalamadan monte etmek için ne yapmak gerekir? Bilen arkadaşlar yardımlarınız bekleniyor
