- Katılım
- 19 Nis 2014
- Mesajlar
- 75
Arkadaşlar aşağıdaki rotayı yaptım geldim(1/9/2014 - 6/9/2014) Artçılı ve çok yüklü olarak gittim geldim, 40,48 lt ve 219,8 tl tutarında benzin ile yaptım km sayacım bozuldu yolda bu yüzden km takibini tam yapamadım gps den 1554 km görünüyor fakat çok gezdiğimiz için rahat üzerine 200km koymak gerekir diye düşünüp ben 100 km koydum. Durum böyle olunca 100 km de 2.53 lt yakmışım ki artçılı, çok yüklü ve bol rüzgarlı hatta dönüşte yağış da vardı bunu bide tapa gaz gittiğimi düşünürsek çoğu yerde çok az yakmış Vızvız' ım. Km ölçer yola çıkmadan da sorun çıkarıyordu zaten yolda iyice gitti.
Direk google maps linki
Bu rotayı herkese tavsiye ederim. Aksaray dan geçerken Abaylar Restorant da yemek yiyin. Mersin de şehir içine sakın girmeyin, otoyoldan Erdemliye kadar gidip geri kalan yol için sahil yolu çok güzel. Cennet Cehennem ve Astım Mağaralarını gezin. Adamkayalara mutlaka gidin ama görmek için baya bi zorlu şartlar altında tırmanış yapmanız lazım. Düden Şelalesini görün. Kemeraltında yüzüp çıkınca simit yiyin
İnsuyu Mağarasını görün ama içerisindeki göllerdeki sular artık çekilmiş. İnsuyu Mağarasından bişey yemeyip devam edin Burdura kadar. Burdur da Şişçi Dede ye mutlaka uğrayın yemek yemek için ve ceviz ezmesi için. Eğirdir gölünde mutlaka kamp yapın göle yüzmeye girin. En önemlisi Isparta' dan çıkmadan benzin alın Afyon çıkışına kadar hiçbir yerde benzinlik yoktu. Biraz fotoğraf daha iyi olur sanırım
Direk google maps linki
Bu rotayı herkese tavsiye ederim. Aksaray dan geçerken Abaylar Restorant da yemek yiyin. Mersin de şehir içine sakın girmeyin, otoyoldan Erdemliye kadar gidip geri kalan yol için sahil yolu çok güzel. Cennet Cehennem ve Astım Mağaralarını gezin. Adamkayalara mutlaka gidin ama görmek için baya bi zorlu şartlar altında tırmanış yapmanız lazım. Düden Şelalesini görün. Kemeraltında yüzüp çıkınca simit yiyin
Moderatör tarafında düzenlendi: