Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Aşağıdaki linkde 2 ceşit rüzgarlık var. Siyah olan vidalı hoş durmuyor ama bildiğim kadarıyla cbf rüzgarlığı o.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-124.html
birde http://i45.tinypic.com/kbrg9i.jpg resmini buldum. Yine siyah ama sanki vida kullanılmamış. Daha iyi duruyor.
Forumda senin mesajındaki resmin linkinde problem var. Gözükmüyor.

Camın şekli ve montajı icin ne tavsiye edersin

Tam aradığım konu teşekkürler B65 :flower:


Siyah olan rüzgarlığı nereden temin edebiliriz? Yada hangi motosikletin rüzgarlığı oluyor ve vidalamadan monte etmek için ne yapmak gerekir? Bilen arkadaşlar yardımlarınız bekleniyor :D Ayrıca vidalı olanın vidalarını karenaj rengine göre boyasak sizce bu kadar göze batma olur mu?
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Aşağıdaki linkde 2 ceşit rüzgarlık var. Siyah olan vidalı hoş durmuyor ama bildiğim kadarıyla cbf rüzgarlığı o.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-124.html
birde http://i45.tinypic.com/kbrg9i.jpg resmini buldum. Yine siyah ama sanki vida kullanılmamış. Daha iyi duruyor.
Forumda senin mesajındaki resmin linkinde problem var. Gözükmüyor.

Camın şekli ve montajı icin ne tavsiye edersin

ikisi de aynı cam, montaj için üstteki vidalar grenajın iç tarafından desteklenebiliyo somunla.
ama alttaki vidalara somun olmuyo iç taraf çok dar. fakat camın montajı için yeterli, vidaları siyaha boyarsan hiç belli olmaz.
benim cam siyah değil füme olmasına rağmen vida sırıtmıyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Tam aradığım konu teşekkürler B65 :flower:


Siyah olan rüzgarlığı nereden temin edebiliriz? Yada hangi motosikletin rüzgarlığı oluyor ve vidalamadan monte etmek için ne yapmak gerekir? Bilen arkadaşlar yardımlarınız bekleniyor :D Ayrıca vidalı olanın vidalarını karenaj rengine göre boyasak sizce bu kadar göze batma olur mu?

ankarada vardır muhakakkak, ben izmirde 20 liraya buldum, sahibinden ilanlarında 30-40 arası bişey, kazık yemeyin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------


 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
pazar gunu uzun aradan sonra tekrar bir cb125 e binme fırsatım oldu,hatta çamura saplanan bir honda civic i çekerek çıkardım =)) sattıgıma pişmanım resmen. bizim insanımız sahiden mal, insanı malından soguturlar. zx6 ya binersin neden 1000lik almadın derler, 1000 lik alırsın ne gerek vardı derler, cb125 alırsın bu ne bisiklet gibi derler, modelli 250cc alırsın ''o paraya 600 lük alınır'' derler vay arkadaş..
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
Teşekkürler abeciMotoru
Dişli değiştirmek yerine önceliği rüzgarlığa verdim. Balıkesir servise sordum ellerinde yokmuş 80tl civarıdir dediler. Bu cözüm iptal. Başka yollara bakacağım. Ayrıca rüzgarlığı dıştan değilde icten takılabilir mi ona bakmayı düşünüyorum
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
Teşekkürler abeciMotoru
Dişli değiştirmek yerine önceliği rüzgarlığa verdim. Balıkesir servise sordum ellerinde yokmuş 80tl civarıdir dediler. Bu cözüm iptal. Başka yollara bakacağım. Ayrıca rüzgarlığı dıştan değilde icten takılabilir mi ona bakmayı düşünüyorum

80 çok geldi hocam bana da abeciMotoru nun da dediği gibi motosiklet çarşısına bir bakın derim, Balıkesir de vardır yoksa da internette bile daha ucuza gelir yani.
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
141
merhaba arkadaşlar yaklaşık 2012 senesinden bu yana bende cb 125e kullanıyorum bakımlarını kendim yapmaya başladım forumda cok da yazmışlıgım yoktur ama zaman la okuyorum formu size bir sorum olucak hava filtresini kendisi değiştiren arkadaşlar.. abi nasıl oldu da depo altında kalan vidayı sökebildiniz ben rahat olan 3 vidayı söktüm ama üst sağ köşe depo altında kalıyor deponun koltuk altı vidasını söksemde erişmek zor bu konuda pratik çözümü olan varmı

Not : daha önce acıldıysa bu konu kusura bakmayın göremedim
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
O vida yı ben depo bağlantılarını ve korna bağlantılarını gevşeterek (yani depoyu da söktüm gibi bişey) çıkardım ve hava filtresini çıkarmayı başardım geri takıncada o vidayı takmadım.
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
merhaba arkadaşlar yaklaşık 2012 senesinden bu yana bende cb 125e kullanıyorum bakımlarını kendim yapmaya başladım forumda cok da yazmışlıgım yoktur ama zaman la okuyorum formu size bir sorum olucak hava filtresini kendisi değiştiren arkadaşlar.. abi nasıl oldu da depo altında kalan vidayı sökebildiniz ben rahat olan 3 vidayı söktüm ama üst sağ köşe depo altında kalıyor deponun koltuk altı vidasını söksemde erişmek zor bu konuda pratik çözümü olan varmı

Not : daha önce acıldıysa bu konu kusura bakmayın göremedim


Depo bağlantılarına dokunmadan söküp taktım. Bir adet penseye ihtiyac var. Pense ile vidanın başlığını kavradım. Arka tekerden ön tekere doğru cevirdim. Bunu sürekli yaptım. Bir yerden sonra vida gevşiyor. Her iki elin işaret parmaklarını pense gibi kullanarak cıkardım. Takarkende tam tersini yaptım.

Benim motor 13000km de. Filtreye baktığımda temiz gibi duruyodu. Kullanma kılavuzunda 16000km bir değiştirilmesi gerektiğini söylüyor ama bana kalırsa 30000km de bile değişmese olabilir gibi. Fİltrenin hava girişinin koyulduğu yerden dolayı fazla tozlanma yapmıyor.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
75
merhaba arkadaşlar yaklaşık 2012 senesinden bu yana bende cb 125e kullanıyorum bakımlarını kendim yapmaya başladım forumda cok da yazmışlıgım yoktur ama zaman la okuyorum formu size bir sorum olucak hava filtresini kendisi değiştiren arkadaşlar.. abi nasıl oldu da depo altında kalan vidayı sökebildiniz ben rahat olan 3 vidayı söktüm ama üst sağ köşe depo altında kalıyor deponun koltuk altı vidasını söksemde erişmek zor bu konuda pratik çözümü olan varmı

Not : daha önce acıldıysa bu konu kusura bakmayın göremedim


5-6 sayfa kadar önce şöyle bişey paylaşmıştım sanırım işinize yarar. Linkten direk yoruma ulaşabilirsiniz. :)

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/99811-honda-cb-125-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-359.html#post3404862
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
141
Teşekürler arkadaşlar dedikleriniz deniyecem hafta tatilinde istanbula aea partisine giderken birde hava filtresi almam lazım inş bi terslik olmazda giderken :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

herkes konusuyor hocam bosver ben üzerindeyken keyf alıyormuyum alıyorum.uzun yola giderken arkama bakmadan yolda kalmadan gidiyormuyum gidiyorum,bahsi geçen motorları tamircilerde yağ değiştirmeye giderken çok görüyorum heryeri sökülmüş gülüp geçiyorum vatandaş benim malımı kötü bilsin varsın öle bilsin en azından nazar değmez :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

o yüzden kapatıcan kulağını bakacan dalgana hocam :) konuşanların da alayı motor sahibi bile olmayan anca hayal ettiği motordan bahsedenler :)
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
ikisi de aynı cam, montaj için üstteki vidalar grenajın iç tarafından desteklenebiliyo somunla.
ama alttaki vidalara somun olmuyo iç taraf çok dar. fakat camın montajı için yeterli, vidaları siyaha boyarsan hiç belli olmaz.
benim cam siyah değil füme olmasına rağmen vida sırıtmıyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------




ankarada vardır muhakakkak, ben izmirde 20 liraya buldum, sahibinden ilanlarında 30-40 arası bişey, kazık yemeyin :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------




[url]http://s22.postimg.org/4b84ndqfh/10175322_1440405289535061_1844726458_n.jpg[/url]

Çok güzel olmuş nasıl hocam motosikletin rüzgar alışında bir değişiklik oldu mu.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Seyahat ederken sağ gidon topuzu kendi kendine düştü. Nasıl oldu bende anlamadım yenisini sipariş ettik bekliyorum. Çok sinir bozucu bir durum beni acayip kıllandırdı bir topuz nasıl olurda kendi kendine düşer, bir ara gidon değişti o zaman montyajını yapamamışlardır diye düşünüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

teşekkürler, evet motorun performansı ve sizin sürüş rahatlığınız değişiyor, şekil olarak da hiç sırıtmıyor.

Bilgilendirdiğiniz için teşekküler bende bulduğum zaman alacağım, birde şöyle elcik koruma düşünüyorum.

k5n3n.jpg
 

Acb

Katılım
22 Ağu 2014
Mesajlar
8
Arkadaşlar yedek depoya veya normal depoya geçmek için ordaki vana gibi şeyi ne tarafa çevirmem gerekiyor ?
 

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
Bilgilendirdiğiniz için teşekküler bende bulduğum zaman alacağım, birde şöyle elcik koruma düşünüyorum.

Ben cam araştırırken bulmuştum. www.rialli.com (ırmak pazarlama) nin iletişim merkezi hatay kırıkhan olarak görünüyor. Bana yaramadı ama sana pek uzak değildir sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

Arkadaşlar yedek depoya veya normal depoya geçmek için ordaki vana gibi şeyi ne tarafa çevirmem gerekiyor ?

Şu anda tam hatırlayamadım ama kullanma kılavuzunda yazıyor oması gerekiyor.
www.honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/40/64/glh12511omtr.pdf adresinden bilgisayarına indirerbilirsin
 
Katılım
5 Eyl 2013
Mesajlar
52
slm arkadaşlar bende cb125e ikinci el aldim 3300tl pahalı mı ne dersiniz.

Piyasasi bu civarlarda 3 bin ila 4 bin arası..Iyi fiyata almissin..Daha düşük fiyattan yazanlar zaten çok hor kullanmış oluyor malum sitedeki ilanlardan gördüğüm kadarıyla..Tabi kaç bin km de ve nasıl kullanilmis kazası vs var mı yazmamissin ama temiz olduğunu varsayarak yazdım iyi fiyat diye..Allah kaza bela vermesin.
 
Son düzenleme:

B65

Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
129
cbf150 nin ön dişlilerinin bizim motorda kullanılıp kullanılamadığını öğrenmek icin cbf kullanıcıları bölümüne sordum.ethemm76 dan cok guzel bir cevap geldi. Bu durumda cbf150 icin satılan ön dislilerini biz de %90 kullanabiliriz. Denemediğim icin %100 diyemiyorum. Dişli değiştirmek isteyenler cbf icin satılanları deneyebilir.

Sorunun linki:
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-1796.html
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
141
Dediğin gibi yaptım arkadaşım teşekkür ederim :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:15 ----------

Depo bağlantılarına dokunmadan söküp taktım. Bir adet penseye ihtiyac var. Pense ile vidanın başlığını kavradım. Arka tekerden ön tekere doğru cevirdim. Bunu sürekli yaptım. Bir yerden sonra vida gevşiyor. Her iki elin işaret parmaklarını pense gibi kullanarak cıkardım. Takarkende tam tersini yaptım.

Benim motor 13000km de. Filtreye baktığımda temiz gibi duruyodu. Kullanma kılavuzunda 16000km bir değiştirilmesi gerektiğini söylüyor ama bana kalırsa 30000km de bile değişmese olabilir gibi. Fİltrenin hava girişinin koyulduğu yerden dolayı fazla tozlanma yapmıyor.


Teşekkür ederim tek başıma olduğumdan çözümünüz işe yaradı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst