Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
benim cb'de 5.vites sabit hızlarda seyrederken arada bir elektrik kesmesi gibi silkeliyor,
her gün işe gidip gelirken haftada iki veya üç kere başıma geliyor,
genelde rampa çıkarken yapıyor, motor daha 3000km.de
başına böyle bir şey gelmiş arkadaşlar varmı, veya neden olur
buji-pipo yerinde
zincir gergisi normal

debriyaja basıp vitesi 6 ya atıyormuş gibi ayağınla it yukarı dogru, belkide tam geçmiyordur vites. birdaha başına geldiğinde dene.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:53 ----------

iyi geceler arkadaslar ben motoru bir aksılık cıkmazsa alacagım .
bakıyorumda herkez lastiklerden şikayetci bu kadarmı kotu bu lastıkler yazı cıkarmazmı :)


lastik güzel yol tutuyor ama çok ince eti ve yumuşak hamur olduğundan tel zımba vs ne varsa batıyor patlatıyor. Allah korusun kolay yarılır gibi geliyor
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
başka arkadaşlarında başına gelmişmi diye merak ettim,
pislik veya hava alması ile ilgili değil bu arıza bence,
devir düşünce vites küçültürüm, motoru dinleyerek giden biriyim,
arkadaşın dediği gibi sanki 5.vites yerine oturmuyor gibi
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
mrb arkadaslar simdi ben bu lastiği değiştirsem dublesk lastik oluyormu bu motorlara sambiyerli bu motorlar lastık tavsiye edebilirmisiniz.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
başka arkadaşlarında başına gelmişmi diye merak ettim,
pislik veya hava alması ile ilgili değil bu arıza bence,
devir düşünce vites küçültürüm, motoru dinleyerek giden biriyim,
arkadaşın dediği gibi sanki 5.vites yerine oturmuyor gibi

dostum senin motor 3000 km de değilmi o arızalar yok ise zaten yoktur büyük ihtimal sende bi sıkıntı var vites geçişlerinde şırak diye geçmesi lazım vitesin ben ikince el aldım bende öyle bir şey yok
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
ay basında alacagım motoru para varken lastık işinide halledeyım diyorum tubeless olsun :) hadi
tubeless oluyormu cb 125 lere birde hangilastik daha iyi onerınız varmı arkadaslar
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
ay basında alacagım motoru para varken lastık işinide halledeyım diyorum tubeless olsun :) hadi
tubeless oluyormu cb 125 lere birde hangilastik daha iyi onerınız varmı arkadaslar

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-90-90-18-arka-2,75-18-ontk-lastik-michelin-cbf-150-ybr-125-124367853/detay/
bu lastikten al bu uyumlu bizim motora bundan başkası yalan MICHELIN

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:06 ----------

ister sibopları değiştir tubeless yap istersen değiştirme şamriyeli içine tak aynen devam
 
Katılım
27 May 2013
Mesajlar
28
CB125 in arka lastiği dahamı kalın nasıl uyuyor anlayamadım CBF150 nin arkası kalın diye biliyorumda uyumlumu diyorsun ?
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
sadece arka lastikmi yoksam cıfttimi bu fiyat cunku normalde daha pahalıda bu lastıkler ben o fiyatta bir michelin lastik göremedimde .
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
sadece arka lastikmi yoksam cıfttimi bu fiyat cunku normalde daha pahalıda bu lastıkler ben o fiyatta bir michelin lastik göremedimde .

kardeş sana link attım orada çifti 220 tl lastikler istersen götüreyim elinden tutup yeri adresi telefonu belli hee eğer bide bi çift lastik sanada hediye alırım diyosan eyvallah :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2013
Mesajlar
42
bugun bayiye gittim sadece siyahı kalmıs ben beyazını alacam dedim adama :) nedese iyi
fabrikadada yok bayii ne yollarsa onu satıyoz dedi ben beyazını istiyom zorlamı ya :) sen bu motoru bulmusken aldıyor adam :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
fabrikada yok bayi ne yollarsa onu satıyoz gittiğin bayi değilmi di de bayi ne yollarsa onu satıyoz diyo lavuk
 
Katılım
7 Eyl 2012
Mesajlar
26
michelin yap arkadaş uğraşma hiç. şu anda ki lastikler patladığında direk yolda kalıyorsun.ben değiştirdim çok memnunun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

arkadaşlar sigortayı hangi şirkete yaptırıyorsunuz hangileri daha uygun ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

arkadaşlar yeni cb125e alacak arkadaşlar için hondanın yenibosna şubesini tavsiye edebilirim. ben alalı yaklaşık bir sene oluyor.pek şikayetim yok memnunum.boşuna her şubeyi arayıp fiyat sormayın en makul yenibosna tabii karar sizin :)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
arkadaşlar bugün bir ölçüm yaptım 5litre benzinle şehir içi dışı karışık 205 yaptı yani 1 litre ile 41 km..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst