- Katılım
- 28 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,269
çıkarır o kadarda kötü değil biraz dikkatli sürersen sıkıntı olmaziyi geceler arkadaslar ben motoru bir aksılık cıkmazsa alacagım .
bakıyorumda herkez lastiklerden şikayetci bu kadarmı kotu bu lastıkler yazı cıkarmazmı![]()