Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Bizim motor güzel dostlar
o böyle dedi şu şöyle dedi diyerek
paylaşımda bulunmaktan soğumaya gerek yok ;-)

Bizim motorlara en çok yakışan arka çanta kaç litrelikdir arkadaşlar, 1 adet kask sığsın istiyorum.

ben 42 lt olan bir çanta taktım
bence kötü durmuyor.
arkadaşım 46 lt taktı (Gaff marka)
yanlara da 20 küsür litrelik
iki adet takım çantasını düzenleyerek taktı.
çok da güzel oldu.
Goldwing halt etmiş :)

bence üstü motorun rengiyle aynı kaplamalı
50LT altı tüm çantalar motora yakışıyor.
Büyük çanta iyidir. Mutlaka lazım oluyor.
Ayrıca kaza yaptığımda geniş olduğu için motorun kuyruğunun yere sürtüp çizilmesini de önledi.

Son olarak bir uyarıda bulunayım.
arka çanta takarken matkapla arka demiri delmeye kalkışabiliyorlar.
Sakın yaptırmayın öyle bir şey.
Kırılgan bir malzeme iyice dayanıksızlaşır.
Ben kelepçelerle tutturttum ve motor 10 metre sürüklendi ona rağmen çıkmadı yerinden.
belki deldirseydim kırılırdı bile.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yahu arkadaşım, ben dalga geçtim evet ama benim bütün mesajlarım hep motorlarla ilgili. Hiç seninle ilgili bir eleştiride bulunmuş muyum?
Birisi cb'yi ybr ile karşılaştırdı. CB onun lastiği olamaz diyen sendin galiba. Sonra dengeden frenden bahsedince sen de ortaya bir video attın. Ben de geçtim dalgamı bisikletle bile yapılıyor diye.
İşte olayı kişiselleştirdiğin nokta da bu oldu.
''Öğren de konuş'', ''anlayacağını sanmıyorum'' gibi kelimeler hoş değil.
Kiminle, nasıl birisiyle konuştuğunu bilmeden bu tarz laflar sarfetmek kolay.
Sadece benim için demiyorum, karşındaki şahıs, pc ekranında gördüğün avatar ve altında-yanında yazılanlardan ibaret değil.
Herneyse...

Sadece sen de değilsin konu. CB kullanıcıları hariç neredeyse herkes, motoru kötülemek için hazır kıta bekliyor sanki.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Yahu arkadaşım, ben dalga geçtim evet ama benim bütün mesajlarım hep motorlarla ilgili. Hiç seninle ilgili bir eleştiride bulunmuş muyum?
Birisi cb'yi ybr ile karşılaştırdı. CB onun lastiği olamaz diyen sendin galiba. Sonra dengeden frenden bahsedince sen de ortaya bir video attın. Ben de geçtim dalgamı bisikletle bile yapılıyor diye.
İşte olayı kişiselleştirdiğin nokta da bu oldu.
''Öğren de konuş'', ''anlayacağını sanmıyorum'' gibi kelimeler hoş değil.
Kiminle, nasıl birisiyle konuştuğunu bilmeden bu tarz laflar sarfetmek kolay.
Sadece benim için demiyorum, karşındaki şahıs, pc ekranında gördüğün avatar ve altında-yanında yazılanlardan ibaret değil.
Herneyse...

Sadece sen de değilsin konu. CB kullanıcıları hariç neredeyse herkes, motoru kötülemek için hazır kıta bekliyor sanki.

tekeri olamaz falan demedim ben ama dediğin gibi karşında kim olduğunu bilmiyorsun benim çabuk sinirlenen bir yapım var bazen böyle ters dalga amaçlı cevap görünce kendimi çok zor tutuyorum ban yememek adına susuyorum kusura bakmayın ama o sinirle yüzyüze olsak çok daha kırıcı olurdum
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@reverse
110 TL fiyat 53'e düşüyor vay be...
ben de geçen ön çamurluk sordum 154 tl dedi.
belki benim de ciddi bir araştırma yapmam gerek.
yine de % 50 indirim beklemiyorum.
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Olabilir, sinirli bir yapın olabilir. Ama burada herkese açık bir yerde bir şeyler yazıyoruz.
Sinirle, öfkeyle yazılanlardan da siz sorumlusunuz. Yani böyle bir yapınız varsa belki de hiç girip okumamalısınız bu başlığı, ne bileyim.
Trafikte sinirlendiğiniz bir sürücüyü arabasından indirip dövdükten sonra, polise kusura bakma çok sinirli yapım vardır mı diyeceksiniz?

Dalga geçme konusuna gelince;
Biz motorumuzdan memnunuz dedik, olmadı.
Tamam dedik, bizim motor kötü, sizinkiler iyi, o da olmadı.
Her halükarda CB'yi kötüleme, ybr'yi wolf'u övme politikası yaptınız.
Şimdi bizim sinirlenmeye hakkımız yok da, bununla dalga geçtik diye sizin mi sinirlenmeye hakkınız var?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

@reverse
110 TL fiyat 53'e düşüyor vay be...
ben de geçen ön çamurluk sordum 154 tl dedi.
belki benim de ciddi bir araştırma yapmam gerek.
yine de % 50 indirim beklemiyorum.

110TL'lik fiyat zaten HONDA Türkiye A.Ş.'nin belirlediği bir fiyattı. Yani bütün servislerde, cb125e için orjinal balatanın fiyatı bu olması gerekiyordu.
Bunun haricinde fiyat verenler tartışmasız orjinal olmayan veyahut, uyumlu diye CBF150 balatası fiyatı veriyorlardı.
Aradaki görüşmelerden sonra, HONDA TR, fiyatı olması gereken değere düşürdü ve 53 TL yaptı.
Şimdi herhangi bir yetkili servis sana 20-30TL'lik fiyat da verebilir ama onlar orjinal olmayan yedek parça. Ayrıca HONDa TR2nin dediğine göre, eğer bir servis orjinal olmayan bir parçanın fiyatını veriyorsa, bunu açıkça belirtmek zorundaymış. Hatta bu konuyla ilgili kendilerini uyaracaklarını da belirttiler.
Hatta otoseveri uyarmış olacaklar ki, ilk kez cb125e balatası sorduğumda direkt 55tl diye kesip atan bayan, daha sonra balatanın fiyatı 110tl ama cbf150'nin balatası 1'e 1 uyumlu, onu takarsak 55TL demişlerdi.
Sonra zaten cb125e için de fiyat düştü.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Bizim motor güzel dostlar
o böyle dedi şu şöyle dedi diyerek
paylaşımda bulunmaktan soğumaya gerek yok ;-)



ben 42 lt olan bir çanta taktım
bence kötü durmuyor.
arkadaşım 46 lt taktı (Gaff marka)
yanlara da 20 küsür litrelik
iki adet takım çantasını düzenleyerek taktı.
çok da güzel oldu.
Goldwing halt etmiş :)

bence üstü motorun rengiyle aynı kaplamalı
50LT altı tüm çantalar motora yakışıyor.
Büyük çanta iyidir. Mutlaka lazım oluyor.
Ayrıca kaza yaptığımda geniş olduğu için motorun kuyruğunun yere sürtüp çizilmesini de önledi.

Son olarak bir uyarıda bulunayım.
arka çanta takarken matkapla arka demiri delmeye kalkışabiliyorlar.
Sakın yaptırmayın öyle bir şey.
Kırılgan bir malzeme iyice dayanıksızlaşır.
Ben kelepçelerle tutturttum ve motor 10 metre sürüklendi ona rağmen çıkmadı yerinden.
belki deldirseydim kırılırdı bile.

ben 32 lt düşünüyorum kask sığar mı bide çokmu çirkin durur? Diğre sorumda çantayı aldığımız zaman takma aparatı felan yokmu işçilikmi yapmak lazım?
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@reverse
ben Ankara'da Bora'ya sordum.
zaten elimizde yok bir kaç haftaya getirtebiliriz felan dediler.
sanırım fiyat orjinal ürünün fiyatı.
Bakalım cbf150 ön çamurluk fiyatını felan da araştıracağım.
Başta 110 TL fiyat çekmeleri ayıp olmuş
Ama müşteriyi dinleyip fiyat ayarlaması yapmaları da bir o kadar etik bir davranış olmuş.
Emeğinize sağlık.

@585858
kask rahat sığar. eldivenini de koyarsın.
ama onun haricinde pek bir şey sığmaz.
ikinci soruna gelecek olursak
sanırım tüm çantaların motorla bağlanan kısımları standart
ama motor arka demirleri standart değil.
İşte orada biraz işçilik gerekiyor.
Elinden iş geliyorsa,
malzemen ve yeterli aletlerin varsa kendin de yapabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

bir de unutmadan
çirkinlik görecelidir.
Ben motoru ilk aldığımda 32 lt'den büyük çanta almam diyordum.
sonra arkadaşın zoruyla 42lt aldım şimdi gözüm alıştı.
32 lt çanta bana ufak geldiği için çirkin gibi görünüyor :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Valla ferdinandd, ben de hergün bir hevesle gelip bakıyorum başlık pek hareketli değil.
Bir de burada paylaşım yapmaktan soğudum. Ne kadar ybr'ci, salcano'cu bilmem ne'ci varsa konuyu baltalayıp duruyor.
Ağız tadıyla bir şeyler paylaşamıyoruz.
Tamam dedik, en güzel motor sizinkiler, CB sınıfının en kötüsü dedik, düşün yakamızdan dedik, anlamadılar.
Ne zaman birisi burada motoru sorsa hemen üşüşüp motoru kötülüyorlar.
Kim ne zaman motorun bir şeyini övse, hemen dalga geçmeler, kendi motorlarını övmeler vs.
Sanıyorum ki, kendi motorlarının piyasasını yüksek tutmaya çalışıyorlar.

Şimdi bu benim mesajımı bir sürü kişi üzerine alınıp karşılık verecek. Umrumda değil.
Sanırım bir önceki sayfada bir arkadaşımız benim anlama kapasitemle ilgili bir şeyler yazmış. Ayrıca mesajının geri kalanı da son derece mahalle ağzıyla yazılmış, üslubu bu foruma yakışmayan şeylerdi.
O mesajı 2 kez yöneticilere şikayet ettim. Aynı şekilde cevap vermek istemiyorum, seviye düşsün istemiyorum dedim. Eğer müdahale etmezseniz ben de aynı şekilde cevap vereceğim dedim.
Hiç ama hiç bir müdahale olmadığı gibi, ''arkadaş sen ne diyorsun, ne var o mesajda da şikayet etmişsin ki?'' gibisinden bir geri dönüş de olmadı.
Ben de cevap versem ne olacak dedim ve görmezden geldim. İyi de yaptım.

Velhasılkelam; biraz forumdan, biraz da özellikle cb başlığından soğudum.
Bir fren balatası için, hem honda TR, hem de artı honda (servis sorumlusu, satış müdürü..) ile bir dünya görüşme yaptım.
Bunun sonucunda 110TL'lik fahiş fiyat Honda TR tarafından 53TL gibi bir şeye indirildi. Bunu foruda paylaştım, kimse eyvallah demedi.

Başlıkta bir Murat vardı paylaşımlarını çok sevdiğim, o da gitti. tabi senin gibi de paylaşımlarında detaycı ve objektif olmaya çalışan, çoğu zaman bilimsel yaklaşan kişilerin yazılarını okumak da çok keyifli. İlgi duyduğum şeylerle ilgili uzun uzun yazı okumak çok hoşuma gidiyor.

Ama son zamanlarda daha çok o motor bundan iyi, onun gücü az, bunun dengesi iyi, bu onun lastiği olamaz...
Çok boğuldum.

Bak yine sizler birkaç kişi, egzos bilmem ne konuları gibi teknik ve merak ettiğim konular konuştunuz ama devamı gelmedi.
Keşke aramızdan biri yapsa öyle bir değişiklik de ben de görsem.

Kendi adıma artık, motora bok atan kişilerin yazılarını görmezden geleceğim.
Tam 1 senedir biniyorum bu motora ve sadece 1000 ve 4000 bakımlarını yaptırdım. Bir de 2000 ya da 2500km gibi bir ara yağ değişimi yaptırdım.
Bundan gayri sıkıntı çıkartmadı. Mis gibi binip gidiyorum heryere. Salcano öyleymiş, ybr böyleymiş hiç ama hiç umrumda değil.
Herkes kendi motorundan memnunsa sorun ne arkadaş?...

İçim bu konuda çok dolu. Yazdıkça yazasım geliyor ve konuyu toparlayamıyorum.
En iyisi burada kesmek.

Abi içini çok net dökmüşsün diycek bişey yok tabi :/

Bende bazen bu psikolojiye giriyorum. Sonrasında, sabah uyanıp yine foruma giricem ve çalıştığım süre boyunca yüzyüze görüşmemiş olsak ta arkadaşlarım orda olacak deyip kendimi tutuyorum.

Kendimi tutamayacağımı anladığımda direk pc kapatıyorum genelde :) Çok damarıma dokunmamışsa usullüce inandığım doğruları yazıyorum (he buna da tepki geliyor o ayrı :sunny:)

Şu konuda çok haklısın : " CB ile ilgili kullanıcısı olarak, doğruları yazmazsan hiçbir polemik doğmuyor" :mrgreen: Bu durumu bende algılayamıyorum, sebebi hakkında en ufak fikrim yok inan.. :mrgreen:

Açıklayın dediklerim standart prosedürü uygulayıp direk ileri-geri saydırma moduna giriyor. Yahu "tamam kabul edicem, açıkla anlayalım" diyorsun, sayıyor sayıyor ortada hala bi sebepte yok.

Psikolojim normalse kendi malım aşşağılansada gülebiliyorum (sonuçta ben biliyorum neyin ne olduğunu, bu yetiyor :) ), belli sebeplerden zaten gerginsem kırılıyorum :/

Forumda gerçekten keyif alabilenler genellikle ileri geri her konuda bişey yazıp, sonucunda gelen tepkileri hiçbir şekilde üstüne dahi almamayı başarabilenler ve saldırgan modda takılıp kim gelirse alayına... takılanlar :mrgreen:

Bende yapım gereği sesimi yükselterek tartışma moduna son çare de olsa girmemeyi tercih edenlerdenim :) Konu ne olursa olsun sadece tartışmanın, o konuda konuşmanın hastasıyım.

Abi sonuç olarak, işin içinde "sosyal paylaşım" varsa, psikolojik direncin limitlerini yüksek tutmak gerekebiliyor. "Bu arkadaşta böyle bir çevrede yetişmiş herhalde, kimse annesinden böyle doğmuyor sonuçta "diyebilmek gerekiyor.

Bir nevi polyannacılıkta olsa, karşındakinin çıtasını kendi seviyene taşıyamiyacağına göre :) Bu yüzden insanlarla birebir muattap olunan meslekler çok kazandırıyor, en zor iş çünkü :)

Bukadar zor bir durum insanı ister istemez geriyor, sanada hak veriyorum, zaman zaman uzaklaşmak istmekte haklısın :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bizim motorlara en çok yakışan arka çanta kaç litrelikdir arkadaşlar, 1 adet kask sığsın istiyorum.

Abi ben açıkçası enduro/touring/sport touring harici hiçbir motosiklete çanta yakıştırmıyorum :) Bu yüzden +%70 artçılı bindiğimden bari bi işe yarasın dedim ( bi yandan ihtiyaç çünkü :) ) ve 45lt beğendiğim bi çantayı aldım.

Çantanın ufak veya büyük olması kriter değil bence Tasarımı önemli. Aynı kapasitede farklı çantalara aynı şeyler sığmayabiliyor :)

Herşeye rağmen az/çok güzel dursun diyorsan ben şu çantanın motosikletin renginde kapaklısını yakıştırıyorum SHAD 40lt :) Geniş ve dikdörtgen olmadığı için hacmi büyük olsada ufak bi duruşu var :)

 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
yok artık :)
eyvallah sağolasın.
Bir de %50 ucuz olmasını beklemem diyorum...

Ama hiç alışveris yapmadım bu siteden haberin olsun kask pantolon ceket..... ararken bütün aksesuar sitelerini kaydetmiştim.
Ordan aklımda kalmış alışveriş yapmasan bile en azından fiyatlar hakkında fikrin olur diye düşündüm :))
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
geçen ön çamurluk sordum 154 tl dedi. belki benim de ciddi bir araştırma yapmam gerek. yine de % 50 indirim beklemiyorum.

Abi çamurluk dediğin yürüyeni etkilemeyen bişey sonuçta :) 3-4 sayfa önce yazmıştım "Çamurluk : 28 TL" diye :mrgreen: Sorun gözümden kaçmış kusura bakma. Bence orjinal almayı gerektirecek bi parça değil.

Üst kalitede O-Ring zincir +dişli seti çekilir o fiyata, çamurluk dediğin hiç olmasa ne olur ki :mrgreen: 25 lira eklenip Michelin ön/arka takım lastik çekilir... ... kıyaslara bak :mrgreen: Ama doğru abi şimdi, yazık günah :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
@ gazo0202 @ferdinandd
Gerçekten bana da pahalı gelmişti
site için sağol içim rahatladı.
sırf yedek parça pahalı diye çin markası mı alsaydım keşke diye düşünüyordum :D
ama işte ilk motor olunca tecrübesiz oluyorsun...

ferdinandd yazdığın gözümden kaçmış demek
sen kusura bakma esas.
orjinal şart değil zaten.
hatta sırf o fiyatı çektiler diye çamurluğu uzun süre değiştirmeyi düşünmüyordum.

bu arada Ankara'da bu motorlar için michelin lastik satan var mı?
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
reverse bende aynı konudan müzdaribim ne yazık ki, yapım itibarı ile gereksiz konuşan,cahil,bilmediği konuda ahkam kesen tiplerle hayatta muhattap olmam.okulda 4 yıl görmezden geldiğim sınıf arkadaşlarım oldu (günde 10 saat ders yapardık ve sınıf mevcudu 21 kişi idi.)çok yakın akrabalarım vardır, sanki yoklarmış gibi davranırım. mesela yanlarında durmam,selamlarını almam vs.. şuan CB başlığında da yazmak istemiyorum sırf bu yüzden. bunlar cehaletten kaynaklı problemler ve ne sen ne ben asla düzeltemeyiz bu durumu. yapılacak tek şey Moderatorun bu bazı belirli kişilerin bu başlığa girmesini engellemesi.

Forumda çok bilgili,görmüş geçirmiş,motosikletten iyi anlayan,kafası çalışan, değerli kişiler var. bunların sayısı hayli az fakat bol miktarda bir b.ktan anlamayan, s..dirik 3-5 motosiklete binen,alan satan,2 civata açan,2 filtre değiştiren ve kendini profesor ilan eden bir dünya kişi var.

Bu kişiler büyük vebal altında kalıyorlar haberleri dahi yok,zaten anlayacak kadar zeki olsalar bu durumda olmazdı bu başlık.Forumdan yüz yüze görüştüğüm birkaç kişiye CB BAŞLIĞI ile ilgili olacağını düşündüğüm birşeyler söyledim,zamanı gelir de o şeyler olursa buraya yazıcam herkes okuyacak.

Ben uzman değilim,profesor değilim fakat salak ta değilim. Ben 2008 ZX6 ya 11 gün bindim,canını çıkardım,zorladım ettim,sabah akşam bindim,gaza geldim cahillik ettim arkama arkadaşlarımı aldım gazladım hatta hiç tanımadığım sahilde cafede tanıştığım kızları gezdirdim ettim, artçılı artçısız envayi çeşit gazladım.. bunu gören bilen arkadaşlarım bana gelip ''serkan nasıl lan 2008 zx6? 636 mı iyi yoksa zx6 mı?'' diye sorduklarında ''ne bileyim lan binen birine sormak lazım'' cevabını verdim.


Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan vatandaşlarımız bu ülkenin geri kalmışlığından da sorumludur. bugün yoldan bir adam çevirin,aklınıza ne gelirse konu açın ve izleyin nasıl anlatıyor hiç durmadan, geçenlerde bir astsubay bana pitbulları anlatıyordu, labaratuvar köpeği,sırtlanın geninden koymuşlar,insana düşman olsun diye insan kanı içirmişler diye =) halbuki adam benim bir çok pitbull yetiştirip ürettiğimi bilmiyor ve işkembe-i kübra dan sallıyor. işte durumlar bu =) Reverse hep senin yüzünden bak bi dünya yazdırdın bana akşam akşam =)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
@ gazo0202 @ferdinandd
Gerçekten bana da pahalı gelmişti
site için sağol içim rahatladı.
sırf yedek parça pahalı diye çin markası mı alsaydım keşke diye düşünüyordum :D
ama işte ilk motor olunca tecrübesiz oluyorsun...

ferdinandd yazdığın gözümden kaçmış demek
sen kusura bakma esas.
orjinal şart değil zaten.
hatta sırf o fiyatı çektiler diye çamurluğu uzun süre değiştirmeyi düşünmüyordum.

bu arada Ankara'da bu motorlar için michelin lastik satan var mı?

Mhp binasının biraz aşağısında ve Honda Bora nın karşı yolunda olmak üzere 2 tane michelin lastikçisi var ancak lastikle hiç işim olmadığı için sormadım motor için
satıyorlar mı diye.
Ayrıca Honda boranın karşısında ki yolda Hacı Babanın oralarda diğer markalarında lastikçileri var bir gün önlerinden geçerken soracağım ama ne zaman fikrim yok :D
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Mhp binasının biraz aşağısında ve Honda Bora nın karşı yolunda olmak üzere 2 tane michelin lastikçisi var ancak lastikle hiç işim olmadığı için sormadım motor için
satıyorlar mı diye.
Ayrıca Honda boranın karşısında ki yolda Hacı Babanın oralarda diğer markalarında lastikçileri var bir gün önlerinden geçerken soracağım ama ne zaman fikrim yok :D

Çok sağol :)
şu motoru bir çıkartayım ilk işim olacak oralara bakmak ;-)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
arkadaşlar Rialli(ırmak pazarı) den 1.000 tl nin üzerinde alışverişim oldu ve hiç problem yaşamadım.bir kargomda şaşı tırnak stop ampülünün 1 i patlak çıktı yenisini diğer kargoda gönderdiler.

Asıl dikkat etmeniz gereken site antalyadaki denizmotor, aman ha çok dikkat edin haftalardır onlarla uğraşıyorum. 2 kelimeyi bir araya getiremeyen bir adamla muhattap oluyorum. adamlara aprayı yatırdım kargoyu 10 gün sonra aldım üstelik birçok parça eksik! 2 takım balata aldım 1 takım koymuşlar,1 yan ayak eksik birde bisiklet yan teker almıştım 2 takım bunlardan birini en kalitesiz olanından göndermiş. arayıp durumu bildirdim yaa elimde yoktu napayım dedi :D
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Abi sen bu kadar parçayı nereye kullanıyorsun :) rialli sitesi için referans olmana sevindim, ben pek güvenmiyordum bu tür sitelere. aksesuar için sağlam bir site arıyorum. fakat rialli motor gaziantep veya adana gibi uzak bir yerdeydi galiba.

http://www.rialli.com/10601__hid-xenon-far-kiti-uzunkisa-12v-35w-8000k/ sence bu alınırmı? anlarsın artık bu işlerden.



Lazım oluyor işte bir şekilde =) Ben mesajımda da belirttiğim gibi Profesor değilim =) forumda bir sürü elektrik mühendisi profesor doktora vermiş,hemşire yapmış diplomatlar var, yazarlar zenonun tarihçesini =)

Bana soracak olursan da ben zenon takmam motosikletime,ilk yanarken aküye çok yükleniyor,hele ki sen paket işi yapıyosun dur kalk kısa mesafe derken sıkıntı olur diye düşünüyorum. ırmak pazarı hatay kırıkhan da, ilginç şekilde beni hiç üzmeyen nadir internet satıcılarından biridir.kargo ücretleride pek fazla tutmuyor. beni PTT ile para transferine alıştıran da kendileridir =)

Geçenlerde gölcükten muğlaya PTT kargo ile komple R1 devil egzoz gönderdim ara borusu ile birlikte 2 tüp, kargosu 19.75 tl tuttu,önce yurt içine sormuştum 50.50 tl demişti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst