- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 623
Bizim motor güzel dostlar
o böyle dedi şu şöyle dedi diyerek
paylaşımda bulunmaktan soğumaya gerek yok ;-)
ben 42 lt olan bir çanta taktım
bence kötü durmuyor.
arkadaşım 46 lt taktı (Gaff marka)
yanlara da 20 küsür litrelik
iki adet takım çantasını düzenleyerek taktı.
çok da güzel oldu.
Goldwing halt etmiş
bence üstü motorun rengiyle aynı kaplamalı
50LT altı tüm çantalar motora yakışıyor.
Büyük çanta iyidir. Mutlaka lazım oluyor.
Ayrıca kaza yaptığımda geniş olduğu için motorun kuyruğunun yere sürtüp çizilmesini de önledi.
Son olarak bir uyarıda bulunayım.
arka çanta takarken matkapla arka demiri delmeye kalkışabiliyorlar.
Sakın yaptırmayın öyle bir şey.
Kırılgan bir malzeme iyice dayanıksızlaşır.
Ben kelepçelerle tutturttum ve motor 10 metre sürüklendi ona rağmen çıkmadı yerinden.
belki deldirseydim kırılırdı bile.
o böyle dedi şu şöyle dedi diyerek
paylaşımda bulunmaktan soğumaya gerek yok ;-)
Bizim motorlara en çok yakışan arka çanta kaç litrelikdir arkadaşlar, 1 adet kask sığsın istiyorum.
ben 42 lt olan bir çanta taktım
bence kötü durmuyor.
arkadaşım 46 lt taktı (Gaff marka)
yanlara da 20 küsür litrelik
iki adet takım çantasını düzenleyerek taktı.
çok da güzel oldu.
Goldwing halt etmiş
bence üstü motorun rengiyle aynı kaplamalı
50LT altı tüm çantalar motora yakışıyor.
Büyük çanta iyidir. Mutlaka lazım oluyor.
Ayrıca kaza yaptığımda geniş olduğu için motorun kuyruğunun yere sürtüp çizilmesini de önledi.
Son olarak bir uyarıda bulunayım.
arka çanta takarken matkapla arka demiri delmeye kalkışabiliyorlar.
Sakın yaptırmayın öyle bir şey.
Kırılgan bir malzeme iyice dayanıksızlaşır.
Ben kelepçelerle tutturttum ve motor 10 metre sürüklendi ona rağmen çıkmadı yerinden.
belki deldirseydim kırılırdı bile.
