Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
artık motor için arayanlar çoğaldı, fiyatı 2500 e çeksem hemen satılacak, paraya acıdığım yok fakat babamın gözünde yine düşerim. çünkü ben daha önce 4 kere motor alıp satmak işinden en az 4000 lira zarar ettim, innova sıfır aldım sattım, cg125 aldım kısa zamanda sattım, tekrar innova aldım tekrar sattım, ybr aldım sattım sonra para bitince kredi çektim cbf150 aldım, onu da sattım. bu kadar aptal biriyim yani. bir türlü motor beğenmedim. fakat cbf150 ve ybr125 motorlarında şikayetim olmadı. cbf150 yi kredi kartı belası yüzünden satmıştım. böyle bir geçmişim olduğu için babamdan çekiniyorum, yoksa bu aptal motoru 2000 e bile veririm. bıktım artık, psikolojimi bozdu bu motor yau.

Şini ben bu motoru alırken honda satış müdîresine dedim ki, wave ile arasında ne kadar fiyat var? 1000 lira dedi, bende olmaz dedim. şimdi wave 3450 lira olmuş, fiyatı epey düşmüş, sanıyorum piyasadan çekecekler bu motoru, wing go diye çin malı 97 cc bir motor geliyormuş, 6 ay içinde gelecekmişmiş. ben diyorum ki bu wave üretimden kalkmadan bir tane alayım, hem 3,7 lt ile 210 km yol yapıyor bu demek oluyorki 9 kuruş veya 10 kuruş gibi bir tüketim değeri var. tam bana göre. Youtub da izlediğim videolara bakılırsa ilk 100 km/h hıza kısa sürede çıkıyor ve son hızı gayet yeterli. üretim yeri thailand olması lazım, çin malı ise almayacağım. bu aralar motor konusunda derin düşüncelere daldım. cbf150 ybr125 ve wave110i. ybr125 hakkında bir sürü yorum okudum, yeni modellerde devir kesiciyi esnetmişler, artık motor 135 km/h hıza ulaşıyor diyorlar. yarın yamaha nın genel merkezindeki showroom a gidip bakıcam. sorarım oradaki arkadaşa, zaten kendisine yemek götürüyordum, belki bir test motoru varsa bindirir :)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
artık motor için arayanlar çoğaldı, fiyatı 2500 e çeksem hemen satılacak, paraya acıdığım yok fakat babamın gözünde yine düşerim. çünkü ben daha önce 4 kere motor alıp satmak işinden en az 4000 lira zarar ettim, innova sıfır aldım sattım, cg125 aldım kısa zamanda sattım, tekrar innova aldım tekrar sattım, ybr aldım sattım sonra para bitince kredi çektim cbf150 aldım, onu da sattım. bu kadar aptal biriyim yani. bir türlü motor beğenmedim. fakat cbf150 ve ybr125 motorlarında şikayetim olmadı. cbf150 yi kredi kartı belası yüzünden satmıştım. böyle bir geçmişim olduğu için babamdan çekiniyorum, yoksa bu aptal motoru 2000 e bile veririm. bıktım artık, psikolojimi bozdu bu motor yau.

Şini ben bu motoru alırken honda satış müdîresine dedim ki, wave ile arasında ne kadar fiyat var? 1000 lira dedi, bende olmaz dedim. şimdi wave 3450 lira olmuş, fiyatı epey düşmüş, sanıyorum piyasadan çekecekler bu motoru, wing go diye çin malı 97 cc bir motor geliyormuş, 6 ay içinde gelecekmişmiş. ben diyorum ki bu wave üretimden kalkmadan bir tane alayım, hem 3,7 lt ile 210 km yol yapıyor bu demek oluyorki 9 kuruş veya 10 kuruş gibi bir tüketim değeri var. tam bana göre. Youtub da izlediğim videolara bakılırsa ilk 100 km/h hıza kısa sürede çıkıyor ve son hızı gayet yeterli. üretim yeri thailand olması lazım, çin malı ise almayacağım. bu aralar motor konusunda derin düşüncelere daldım. cbf150 ybr125 ve wave110i. ybr125 hakkında bir sürü yorum okudum, yeni modellerde devir kesiciyi esnetmişler, artık motor 135 km/h hıza ulaşıyor diyorlar. yarın yamaha nın genel merkezindeki showroom a gidip bakıcam. sorarım oradaki arkadaşa, zaten kendisine yemek götürüyordum, belki bir test motoru varsa bindirir :)


çok ucuz yazınca da kıllanıp almıyorlar motorları =) senin motorda o yüzden duruyor sanırım,murat 3250tl ye satmış,kış günü hemde.. senin motorda çatlak patlak biryer yok,km çok yüksek değil,cam var koruma demiri var.. sıfırı alıp satmak külliyen zarar. yine de hayırlısı olsun bakalım, yeni alacağın motoru beğenip beğenmeyeceğini takip etmeye çalışıcam =)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Mikuni bi yolunu bulup sen beğendiğin motosiklette kararını kesin versen. CB ile farkını nakit verip, kalanı taksit yapıp, tasidini de CB ni sattığın alıcı ödese. Hem taksitle, hem piyasadan ucuza CB sahibi olacak alıcı. Bu şekilde satışı hızlandırabilirsin.

Ama bu olay nasıl olur, nasıl bi yol izlenirde motosikleti sen almana rağmen CB yi alan kişi senin taksitlerini yasal olarak ödemek zorunda kalır hiç sana bulaşmadan onu bilmiyorum :)

___ Pardon, ilanı yeni gördüm, zaten kredi kartına taksit varmış :)


__ Bu bizim Mücahit diğilmi ya ::huuuh::

 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Ben ilana bildiklerimi dürüstçe yazdım. zaten motordan anlayan adam maden metalurji kalitesinin yerlerde sürükleniyor olduğunu da anlar, anlaması lazım. bu kadar paraya honda alıyorsun idare edeceksin artık. bende bu düşünce ile aldım, en azından şu 4 meseleden sıkıntım olmasa satmam. 1. süspansiyon 2. sele 3. ara hızlanma 4. titreşim.
cbf150 nin ara hızlanması mükemmel, binmişseniz bilirsiniz, ben motora değilde sanki duran bir koltuğa oturdum, yani motor altımda gidiyor ama gitmiyor gibi, o kadar rahat gidişi, konforu var. titreşimin adı yok. bir çukura girince motor sallanmıyor, arka maşada salıncak var, salıncakta tek amörtisör. ön amörtisör ise 105 mm esniyor, gerçi derin çukurda grenajlara değiyor ama motor savrulmuyor. çok harika motor fakat fiyatı şu an plaka dahil 5200 tl. o kadar paraya ben piaggio fly 125i.e alırım, veya ikinci el cbf250 alırım diye düşünceler giriyor hep aklıma. hayal orada bitiveriyor ki hep aynıdır bende :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Mikuni takma kafaya hevesli bi abimizsin o yüzden basına bunlar gelmiş gelmeseymiş iyiyiymiş ama bence en basta innovayı satmakla hata yapmıssın..Wavede enjeksiyon var sanırım Esd lerde olanlardan gazı cekip bırakınca cıt diye vuruyor..Keske innova kalmasaydı piyasadan ama wavede iş görür.. Wingo yerine wave almalısın bence
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Olabilir, sinirli bir yapın olabilir. Ama burada herkese açık bir yerde bir şeyler yazıyoruz.
Sinirle, öfkeyle yazılanlardan da siz sorumlusunuz. Yani böyle bir yapınız varsa belki de hiç girip okumamalısınız bu başlığı, ne bileyim.
Trafikte sinirlendiğiniz bir sürücüyü arabasından indirip dövdükten sonra, polise kusura bakma çok sinirli yapım vardır mı diyeceksiniz?

Dalga geçme konusuna gelince;
Biz motorumuzdan memnunuz dedik, olmadı.
Tamam dedik, bizim motor kötü, sizinkiler iyi, o da olmadı.
Her halükarda CB'yi kötüleme, ybr'yi wolf'u övme politikası yaptınız.
Şimdi bizim sinirlenmeye hakkımız yok da, bununla dalga geçtik diye sizin mi sinirlenmeye hakkınız var?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------



110TL'lik fiyat zaten HONDA Türkiye A.Ş.'nin belirlediği bir fiyattı. Yani bütün servislerde, cb125e için orjinal balatanın fiyatı bu olması gerekiyordu.
Bunun haricinde fiyat verenler tartışmasız orjinal olmayan veyahut, uyumlu diye CBF150 balatası fiyatı veriyorlardı.
Aradaki görüşmelerden sonra, HONDA TR, fiyatı olması gereken değere düşürdü ve 53 TL yaptı.
Şimdi herhangi bir yetkili servis sana 20-30TL'lik fiyat da verebilir ama onlar orjinal olmayan yedek parça. Ayrıca HONDa TR2nin dediğine göre, eğer bir servis orjinal olmayan bir parçanın fiyatını veriyorsa, bunu açıkça belirtmek zorundaymış. Hatta bu konuyla ilgili kendilerini uyaracaklarını da belirttiler.
Hatta otoseveri uyarmış olacaklar ki, ilk kez cb125e balatası sorduğumda direkt 55tl diye kesip atan bayan, daha sonra balatanın fiyatı 110tl ama cbf150'nin balatası 1'e 1 uyumlu, onu takarsak 55TL demişlerdi.
Sonra zaten cb125e için de fiyat düştü.
hala ters ters konuşuyorsun özür dilememe rağmen yazdıklarımdan ben sorumluyum aksini idda etmiyorum ben alttan aldım ama hala üstüme geliyorsun şikayetin varsa yönetime ilet ne olacaksa olsun
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Ters konuşmuyorum. Ortada gördüğüm şeyi yazıyorum.
Bu asabiyetle forumu geçtim, günlük hayatında nasıl geçiniyorsun acaba?!...
Konuştuklarım sana ters gelebilir, düz gelebilir orasını bilmem.
Bak ne diyeceğim, bu mesajım seninle olan tartışmamızın son mesajı olacak kendi adıma.
Eğer sen devam edersen yanıtlamayacağımı da bilmeni isterim.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Senin gibi ters insanlar dışında kimseyle sorunum yok forumdada kimseyle sorunum yok ve farkettiysen yazdıklarıma senden başka dalga amaçlı cevap verende olmadı senden özür dilemek büyük hataymis onuda anlamis oldum yanitlamayacagina çok üzüldüm sen yanitlasan ne olur yanitlamasan ne olur sustuk diye iyice havaya girdin
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
dostlar nedir bizim motora karşı bu düşmalık anlamadım gitti?
Bir tek biz mi seviyıruz bu keratayı?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bir tek biz mi seviyıruz bu keratayı?

Sanırım evet :)

CB kullanıcılarının %90 dan fazlası motosikletlerini seviyor :) Motosikleti olmayıp CB test etmiş kişilerde çok seviyor, hatta genellikle alıcısı oluyorlar :)

Sevmeyenler : CB sahibi olmayanlar, az bişey CB kullanmış olup zaten başka motosiklete sahip olanlar, ve geriye kalan, ihtiyaçlarını belirlemede hata yapmış olan 10/1 CB sahibi arkadaşlarımız :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
titreşim diyorlar ama şahsen ben rahatsız olmadım hiç
titreşiminden.
memlekette IZH planetler'e bindikten sonra bu alet tüy gibi geliyor.
veya titan vardı bir yakınımda kaç model hatırlamıyorum ama kare farlıları o da çok fena titriyordu.
bu motorun titreşimi sadece altımda çalışan bir motor olduğunu hissettiriyor.
gerçi biraz uzun yol yapayım bakalım fikrim değişecek mi :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Titreşim diyorlar ama şahsen ben rahatsız olmadım hiç.
memlekette IZH planetler'e bindikten sonra bu alet tüy gibi geliyor.
veya titan vardı bir yakınımda kare farlıları o da çok fena titriyordu.
bu motorun titreşimi sadece altımda çalışan bir motor olduğunu hissettiriyor.
gerçi biraz uzun yol yapayım bakalım fikrim değişecek mi :)

Yok değişmiycek abi, çünkü uzun yolda sürekli vites değiştirip devirlenip bi üste geç dur/ kalk olmadığından pek :)

5. vites 60/65 lerden başlayıp - 80/85 lere kadarki aralık, yani uzun yolda en çok kullanacağın 1.7lt / 100km yaktığın ultra ekonomik aralıkta, o hissiyat minimumun dibinin sıfırında zaten, bişey hissetmen mümkün değil,

hissettim dersen en fazla pegde belki :silent:, o da 85kmh ye gelmişsin demektir zaten :) :mrgreen:

CB deki hissiyatın en belirgin olduğu zamanlar, bir üst vitesi istemesinin çoktan gelmişte geçiyor olduğu üst devirler :)

Millet 125cc commuteri, 600cc racing gibi kullanıyor, ön kaldıran bile var :mrgreen: 450cc cross,SM gibi gaz açıp kapıyor vites atıyorlar :mrgreen: doğal olarak bişeyler hissediyorlardır diye düşünüyorum :)

Bu sertlikte kullanılan 4 silindir bi motosiklette, altımda bi motor olduğunu hissetmiyeceksem (hiç kullanmadığım için söylüyorum :) ) Ben hayat boyu 4 silindir bi motosiklete binmek istemem açıkçası :)

CB de hissiyat birçok Honda modelinde bahsedildiği gibi cc ve sınıfına göre tam dozunda bence, fazla olsa rahatsız eder, daha az olsa yine rahatsız eder. CB bu haliyle çok lezzetli bi tad bırakıyor damakta, kullanımı keyifli bi motosiklet bence :)

Uzun yolda rutine bağladığında hissiyatın neredeyse komple kaybolması da, zaten o an bu hisse ihtiyacın yok, bi noktadan sonra takılma diye mühendislerce özellikle tasarlanmış gibi resmen :) Ki muhtemelen öyle, bu üst cc lerdede böyledir :)
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
Süper anlatmışsın dostum :)
hatta öyle güzel ki motoruma hasretim depreşti.
Bu aralar her şeyi bir kenara atıp gece uzun yola çıkasım var.
Ardından gün doğumuna karşı motoru süresim var...
çok şey yapasım var ama her şey istediğin gibi olmuyor.
efkârlıyım içim dolu
neyse bakalım...

20 gün kaldı inşallah o vaktin sonunda keyifle binmek nasip olur.
bu motor gerçekten zevk veriyor.
motor dediğin altında azcık çalıştığını hissettirmeli bence.
fazla konfor istiyorsan arabaya bin kardeşim :)
ne benim şirin Cb125'ime mok atıyorsun :)
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Valla ferdinandd, ben de hergün bir hevesle gelip bakıyorum başlık pek hareketli değil.
Bir de burada paylaşım yapmaktan soğudum. Ne kadar ybr'ci, salcano'cu bilmem ne'ci varsa konuyu baltalayıp duruyor.
Ağız tadıyla bir şeyler paylaşamıyoruz.
Tamam dedik, en güzel motor sizinkiler, CB sınıfının en kötüsü dedik, düşün yakamızdan dedik, anlamadılar.
Ne zaman birisi burada motoru sorsa hemen üşüşüp motoru kötülüyorlar.
Kim ne zaman motorun bir şeyini övse, hemen dalga geçmeler, kendi motorlarını övmeler vs.
Sanıyorum ki, kendi motorlarının piyasasını yüksek tutmaya çalışıyorlar.

Şimdi bu benim mesajımı bir sürü kişi üzerine alınıp karşılık verecek. Umrumda değil.
Sanırım bir önceki sayfada bir arkadaşımız benim anlama kapasitemle ilgili bir şeyler yazmış. Ayrıca mesajının geri kalanı da son derece mahalle ağzıyla yazılmış, üslubu bu foruma yakışmayan şeylerdi.
O mesajı 2 kez yöneticilere şikayet ettim. Aynı şekilde cevap vermek istemiyorum, seviye düşsün istemiyorum dedim. Eğer müdahale etmezseniz ben de aynı şekilde cevap vereceğim dedim.
Hiç ama hiç bir müdahale olmadığı gibi, ''arkadaş sen ne diyorsun, ne var o mesajda da şikayet etmişsin ki?'' gibisinden bir geri dönüş de olmadı.
Ben de cevap versem ne olacak dedim ve görmezden geldim. İyi de yaptım.

Velhasılkelam; biraz forumdan, biraz da özellikle cb başlığından soğudum.
Bir fren balatası için, hem honda TR, hem de artı honda (servis sorumlusu, satış müdürü..) ile bir dünya görüşme yaptım.
Bunun sonucunda 110TL'lik fahiş fiyat Honda TR tarafından 53TL gibi bir şeye indirildi. Bunu foruda paylaştım, kimse eyvallah demedi.

Başlıkta bir Murat vardı paylaşımlarını çok sevdiğim, o da gitti. tabi senin gibi de paylaşımlarında detaycı ve objektif olmaya çalışan, çoğu zaman bilimsel yaklaşan kişilerin yazılarını okumak da çok keyifli. İlgi duyduğum şeylerle ilgili uzun uzun yazı okumak çok hoşuma gidiyor.

Ama son zamanlarda daha çok o motor bundan iyi, onun gücü az, bunun dengesi iyi, bu onun lastiği olamaz...
Çok boğuldum.

Bak yine sizler birkaç kişi, egzos bilmem ne konuları gibi teknik ve merak ettiğim konular konuştunuz ama devamı gelmedi.
Keşke aramızdan biri yapsa öyle bir değişiklik de ben de görsem.

Kendi adıma artık, motora bok atan kişilerin yazılarını görmezden geleceğim.
Tam 1 senedir biniyorum bu motora ve sadece 1000 ve 4000 bakımlarını yaptırdım. Bir de 2000 ya da 2500km gibi bir ara yağ değişimi yaptırdım.
Bundan gayri sıkıntı çıkartmadı. Mis gibi binip gidiyorum heryere. Salcano öyleymiş, ybr böyleymiş hiç ama hiç umrumda değil.
Herkes kendi motorundan memnunsa sorun ne arkadaş?...

İçim bu konuda çok dolu. Yazdıkça yazasım geliyor ve konuyu toparlayamıyorum.
En iyisi burada kesmek.

Bugün yağ değişimi için D&B motora gittim. Bu arada sol sinyallerim yanmıyordu. Arka lamba patlamış. Kasım usta sarı ampül yok istersen beyaz takalım sarı için sipariş geçelim dedi bende tamam dedim. Neyse işelmlerim bitti, Kasım usta abi istersen ampülü sipariş geçmeyelim dışardan bulalım çünkü ampülün liste fiyatı 23 TL dedi, bende yuh dedim ve oda abi haklısın dedi. Ben bu CB parça fiyatlarında problem var heralde dedim ve senin balata olayını hatırlattım, oda evet konuyu biliyorum zaten merkezden beni arayıp sordular dedi. Yalnız 56 liraya olanın CBF 250 balatasını olduğunu ve ayrıca CB nin balata fiyatında indirim olmadığını söyledi, bilginize
BEYLER ŞUNU ATLAMAYIN, SİNYAL AMPÜLÜ 23 TL
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Mikuni bi yolunu bulup sen beğendiğin motosiklette kararını kesin versen. CB ile farkını nakit verip, kalanı taksit yapıp, tasidini de CB ni sattığın alıcı ödese. Hem taksitle, hem piyasadan ucuza CB sahibi olacak alıcı. Bu şekilde satışı hızlandırabilirsin.

Ama bu olay nasıl olur, nasıl bi yol izlenirde motosikleti sen almana rağmen CB yi alan kişi senin taksitlerini yasal olarak ödemek zorunda kalır hiç sana bulaşmadan onu bilmiyorum :)

___ Pardon, ilanı yeni gördüm, zaten kredi kartına taksit varmış :)


__ Bu bizim Mücahit diğilmi ya ::huuuh::

[url]http://b1303.hizliresim.com/17/r/lc5q5.jpg[/url]

vay üstad nerden buldun bunu:)adam benim resmi çalmış demekki:)beni kullanarak motorunu satıcak arıyıp satıştan prim isticem:queen:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1255296/honda-motorumdan-memnun-degilim/toi1a
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1255296/honda-motorumdan-memnun-degilim/toi1a

Abartmış. 20km yol gidemiyormuş, saçmalık.
Ben İstanbul-Yalova 195km yol gittim. Bunun 140km'si tek seferde. Eminim benden çok daha uzun mesafe yol yapmış arkadaşlar vardır.
Ayrıca böyle bir şikayet mi olur yahu. Diyelim ki motor titreşimli. Honda sana bunu titreşimsiz diye mi sattı arkadaş?

Büyük ihtimalle motoru alıp birkaç ay kullandı, daha sonra motoru değiştirmek isteyince de değişik beklentiler içerisine girip, böyle bir şikayet konusu açtı.
Zaten temmuzda şikayette bulunmuş, cevap veren de olmamış.

@kdrsahin; ortada bir yanlışlık olmasın? Çünkü ARTI HONDA bu konuda çok hassas ve ısrarla fabrikanın fiyatta düzeltme yaptığını ve cb125'in orjinal fren balatasının fiyatını 53tl yaptıklarını belirtti.

Çok hassaslar diyorum çünkü, ben ilk fiyat sorduğumda direkt 110TL'lik fiyatı söylediler. Yani müşteriyi çekmek için 50 küsür veya 25tl'lik fiyat vermediler.
Daha sonra yaptığımız konuşmalarda ''biz sadece orjinal yedek parça fiyatı veririz, diğer servislerin verdiği yan sanayi vs. fiyatlar bizi ilgilendirmez'' gibisinden konuştular.
Tabi bu durumda CBF250 vya 150 balatası yan sanayi olmuyor ama sonuçta işi kılıfına uydurmak oluyor.
Düşünebiliyor musunuz, cbf250 balatası 50küsür lira, cb125 balatası 110tl. Ama artık öyle olmaması lazım.
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Abartmış. 20km yol gidemiyormuş, saçmalık.
Ben İstanbul-Yalova 195km yol gittim. Bunun 140km'si tek seferde. Eminim benden çok daha uzun mesafe yol yapmış arkadaşlar vardır.
Ayrıca böyle bir şikayet mi olur yahu. Diyelim ki motor titreşimli. Honda sana bunu titreşimsiz diye mi sattı arkadaş?

Büyük ihtimalle motoru alıp birkaç ay kullandı, daha sonra motoru değiştirmek isteyince de değişik beklentiler içerisine girip, böyle bir şikayet konusu açtı.
Zaten temmuzda şikayette bulunmuş, cevap veren de olmamış.

@kdrsahin; ortada bir yanlışlık olmasın? Çünkü ARTI HONDA bu konuda çok hassas ve ısrarla fabrikanın fiyatta düzeltme yaptığını ve cb125'in orjinal fren balatasının fiyatını 53tl yaptıklarını belirtti.

Çok hassaslar diyorum çünkü, ben ilk fiyat sorduğumda direkt 110TL'lik fiyatı söylediler. Yani müşteriyi çekmek için 50 küsür veya 25tl'lik fiyat vermediler.
Daha sonra yaptığımız konuşmalarda ''biz sadece orjinal yedek parça fiyatı veririz, diğer servislerin verdiği yan sanayi vs. fiyatlar bizi ilgilendirmez'' gibisinden konuştular.
Tabi bu durumda CBF250 vya 150 balatası yan sanayi olmuyor ama sonuçta işi kılıfına uydurmak oluyor.
Düşünebiliyor musunuz, cbf250 balatası 50küsür lira, cb125 balatası 110tl. Ama artık öyle olmaması lazım.

Bir yanlışlık yok D&B motoru arayıp sorabilirsiniz.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
vay üstad nerden buldun bunu:)adam benim resmi çalmış demekki:)beni kullanarak motorunu satıcak arıyıp satıştan prim isticem:queen:

Eşin dostundur diye şikayet et butonuna basmadım Mücahit :) Herşeyi talep et, arkandayız :mrgreen:

Şimdi alan adam fotoğraftaki motora tav olup alacak, bi gelecek, ordan monster tırnakları, arka çanta taşıyıcı sökülmüş, hertarafına reflektör yapıştırılmış, sanayipovic egzoz takılıp sökülmüş motorun değerleri allak bullak olmuş

rodajda teker denenmiş, "benim eski cub daha hafifti kolayca tekere geliyordu" mantığıyla hemen satışa çıkarmış :mrgreen::queen: Başkasının emeğini çaldığına göre biz de senaryo sallamakta haklıyız sanırm :pr:

Motoruna güvenen kendi fotoğrafını detaylıca koyar abi, geçen simitçinin cebinde çift I-Phone vardı, foto çekmek zor bişey diğil.

Şimdi sen CB' ni satmamış olup 2 ay sonra satışa çıkarsan, birsürü kişi sana sahtekar dicekti elalemin fotosunu alıp koymuş sanacaklardı :pr: Bu tür şeyleri görür görmez şikayet edelim bence. Zaten yeterince yalan dolan ilan var sahibinden de :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst