- Katılım
- 14 May 2012
- Mesajlar
- 421
İyi olurdu vallahi
İmzanızda satıldı yazıyor, daha önce Cb sahibi miydiniz?
evet sahibiydim sattığımada pişmanım.
Mengü16 nickli arkadaşın 2 adet çinli motoru var. 2sini de dağlara vurdu ve hiçbirşey olmadı hala da kullanıyor. Yani bu olay cb125 in çinli olmadığını kanıtlayamaz![]()
aslında yazacak çok şey var amaçinlidir değildir tartışmasına girmek istemiyorum.


