Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Güzel soru? Yol şartları aynı,motor aynı,lastik aynı ise geriye galiba sadece sürücü etkisi kalıyor :p...
Arkadaşım,kardeşim,abicim benim derdim sen iyi sürücü falan değilsin demek değil...Eminim iyi sürücüsündür.. Zira yılların tecrübeli sürücüleri bile ANLIKda olsa hata yapabiliyorlar ve kazaya karışabiliyorlar...benim derdim bir sürücü TEHLİKELİ duruma düşüyorsa hatayı önce kendisinde aramalı demek...:).. Haddi aştıysak kusura bakma,zira hayat senin hayatın istediğin gibi tasarruf edersin...:mrgreen: Sevgiyle kalın..:)

Şöyle bitireyim..Hata ÇİN MALI kötü lastiklerle O virajda fazla YATAN sürücüde... Abi lastiklerin limitlerini güvenli alanda öğren ltf..:)

Çin malı dediğin gibi kötüdür,ama kötülüğü göreceliymiş bunu anladım,Çinlilere ne sürcü lisan ettiysek affola,bizi adamdan saymadılar herhalde daha pedleri değdiremeden satışı koydular :)
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Aralık uzun 1 2de ama, ses beni rahatsız ediyor bazen ses yarıya düşüyor bazende kart!
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Tam ışıklarda durucam, yeşil yanıyor, 6-7 ye düşmüş hızım vites 2 de, debriyajı çekiyorum ama pedala basmaya korkuyorum o sesi duymayayım diye. 2 de gaz yedirmeye çalışmak okadar düşük süratte, artçılı ... trafikte dahada sakat geliyor.

Tek duran ben oluyorum tabi o sırada, sırf o sesi duymayayım diye :pr:

Arabadan biliyorum motorda da kullandım.Bu durumda debriyajı yarım kavramada gaza biraz dokununca motoru kasmadan uygun hıza getirip debriyajı çekebiliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

Aralık uzun 1 2de ama, ses beni rahatsız ediyor bazen ses yarıya düşüyor bazende kart!

Motosikletde arabadaki gibi debriyaj plakasını tam ayırmıyor yani 100 le giderken 3 e takamıyorsun.demek istediğim sesin çokluğu birazda hızın yüksekliği ile ilgili gibi geldi bana.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
216
sıkma canını kardeşm çoğu hondada var vites geçişlerinde ses heleki 2 ye takarken..

Bir yerde okumuştum ferdinandd dan da olabilir emin değilim. ama debriyaja basmadan önce vitese basar veya yukarı kaldırırsanız ve sonrasında debriyajı kullanınca vites geçişleri daha sessiz oluyor. hatta debriyajsız vites değiştirme tekniğinde bu söylediğimi yaparken debriyaja basmak yerine gazı kestiğinizde motor çok rahat bir şekilde vites atıyor. nc700x te test ettim çok rahat oluyor. cb125e'yi kullanırken deneme şansım olmamıştı.
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Bir yerde okumuştum ferdinandd dan da olabilir emin değilim. ama debriyaja basmadan önce vitese basar veya yukarı kaldırırsanız ve sonrasında debriyajı kullanınca vites geçişleri daha sessiz oluyor. hatta debriyajsız vites değiştirme tekniğinde bu söylediğimi yaparken debriyaja basmak yerine gazı kestiğinizde motor çok rahat bir şekilde vites atıyor. nc700x te test ettim çok rahat oluyor. cb125e'yi kullanırken deneme şansım olmamıştı.
Snmam cb de işe yarcgnı ama yarın düşük bi süratte denerim..
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Sağolun arkadaşlar içime su serptiniz. Yarın sabah ilk iş buz motora gitmek olacak. Umarım tamir işi de yapıyorlardır, zira lastiği de orada taktırmıştım. Ayrıca işinin ehli olduğu söylenen ve çok övülen bir yer.
ferdinandd aynen dediğin gibi vida tornavida ile sıkılmış gibi oturmuş oraya. Tam olarak lastiğin yere temas eden tabanında ve tam diş yuvası arasında. Ama neden bu kadar çabuk hava kaçırıyor emin değilim.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
bir ara bu motosikletdeki naylonları sökmeyen bi arkadaşın çok yaktığını okumuştum.Naylon karbıratörü tıkamışmı neydi.Bakmakta fayda olabilir.Motor aşırı ısınıyormu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



Bodrumda Full diye bir benzin istasyonu var.%12 indirim yaptığı bir pazar geziye gitmeden fulledim.300 ü zor gördüm.Shell den şaşmam arkadaş.en azından buradakine git 1 lt şişeyi 1 lt doldururlar,farkediyorda.Ben öyle düşünüyorum,hakkını veriyorlar.
Naylonlari aldigim gun soktum bence benzinden dolayi oluyor bakalim rodaji tamamladim yine fulledim bu sefer ne kadar gidecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

Tesadüf, denk gelirse sanki tornavida ile sıkılmış gibi saplanabiliyor reverse,
Benim anlamadığım tubeless lastik, vidayı çıkartmadığın sürece öyle kolay kolay inmez, michelin daha oval tabanlı falan heralde:silent:
Tamir edilebiliyor ve hiçbir güvenlik sorunu oluşturmuyor, sürüş esnasında da en ufak bişey hissettirmiyor, lastik ömrüne hiçbir olumsuz etkiside olmaz gönlün rahat olsun,
Yepyeni lastiği değiştirmen anlamsız olur, zaten eski olsaydı zamanıda gelmişti der değiştirirdin :)
Buz motor bu işi yapıyormu yoksa sadece satışmı bilemiyorum, ama işlem 15 dk ve hemen hemen her lastikçi sorunsuzca yapar,
( lastik sökülüyor, vida çıkartılıp içten o bölge hafif zımparalanıyor yapışkan madde tutunsun diye, ek yama yapılıyor ve işlem tamam :cat: )

Motosiklet lastiğinden anlıyor olursa söktüğü her parçayı titizlikle takabilir. Titiz olmasında fayda var tabi sökerken takarken janta anahtar dokunduran ustaya bile gıcık oluyorum :)
Yani değiştirmeni gerektirecek hiçbirşey yok, gönlün bu konuda rahat olsun:cat: Geçmişolsun :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------



"1/N/2" bu vites aralıkları tüm motosikletlerde en sıkıntılı geçişi yaratıyor. Öyle farklı bi ses gelmiyor bende ama diğer viteslerden biraz daha yüksek bi geçiş sesi var ( bende sevmiyorum )

Vites konusunda en sevmediğim konu 2. vitesten 1. vitese geçişte, hızım yeterince düşmemişse cırttt diye dişli sesi duymam :pale:, bu her araçta böyle otomobildede sevmem o işi :pr:

Nerden bileyim yeterince yavaşladığımı, illaki durmam mı lazım, hep deneme yanılmamı yapıcaz :pr:

Tam ışıklarda durucam, yeşil yanıyor, 6-7 ye düşmüş hızım vites 2 de, debriyajı çekiyorum ama pedala basmaya korkuyorum o sesi duymayayım diye. 2 de gaz yedirmeye çalışmak okadar düşük süratte, artçılı ... trafikte dahada sakat geliyor.

Tek duran ben oluyorum tabi o sırada, sırf o sesi duymayayım diye :pr:
Bu her motorda olur,vitesi dusurmeden once debriyaji kullanmadan motor frenini kullan motor biraz yavaslasin ondan sonra vitesi dusur bu sesi duymazsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------

Arkadaslar vites degistiriken kart ses gelmesi mu$ondan olabilir ya da debriyaj balatasi siyirmaya baslamistir tam ayirma yapmiyordur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------

Snmam cb de işe yarcgnı ama yarın düşük bi süratte denerim..

Bence hic deneme debriyajsiz vites degistirme motora zarar verir debriyajda kacirma oldugu zaman ses yapar ve vites zor gecer.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bu her motorda olur, vitesi dusurmeden once debriyaji kullanmadan motor frenini kullan motor biraz yavaslasin ondan sonra vitesi dusur bu sesi duymazsin

Amacım ışıklarda durmak olduğu için, zaten 2. viteste motor freniyle yaklaşıyor oluyorum. Durduğumda "debriyajı sıkıp, vitesi 1.e alıp, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende, sağ el ön frende " bu şekilde son 1sn dengesi yeterli ve vitesler sorunsuz.

Durmaya giderken, hızım 5-6kmh ye düşmüş, vites 2 de motor frenine devam ediyor ( çünkü duracaktım ya ışıklarda ), yeşil yanıyor ve arkamdaki 1000 araç şerit değiştire değiştire geliyor ve bende yeni kalkış yapanların arasındayım :mrgreen:

2. viteste gaz versem artçılı 5-6km de nekadar yerse işte, yada debriyaja basıp 1. vitese alıp hızlanmam lazım. İşte burda o dişli sesini duymam/duymamam %50/50 gibi :queen:

Dediğim gibi otomobilde de sevmiyorum bunu :) durmadan 1. vitese girmesi imkansıza yakın, 2-3 kmh süratlerde kastırırsam o ses gelsede, anca ozaman giriyor otomobilde, ama denge diye bir sorun olmadığından o ses sadece sinir bozuyor :pr:

Motosiklette durum farklı, durduğum anda millet sürtünme uzaklığında sağımdan solumdan akmaya çalışıyor, durma hızlarında değilsem 1. vitese girmiyor, artçılı 2. viteste kalkış yapmış gibi ivmelenmeye çalışsam, bu süreci dahada uzatıyor.

Bende hızım okadar düşmüşse ve o dişli sesini duyacaksam 1. vitese düşürmeye çalışırken, yeşilde yansa duruyorum, ne olacaksa olsun deyip :mrgreen:

Hee, derseniz ki bir ayarı var, istersen 100kmh git debriyajı çek 1.vitese yağ gibi sessizce girer ama debriyajı bırakırsan bloğuda bırakırsın yolda :mrgreen: Ben o ayarı yaparım okadar sevmiyorum bu işi :pr:
 
Katılım
7 Ağu 2011
Mesajlar
634
....Daha yepyeni michelin pilot sporty lastiğimin bu hale gelmesine üzüldüm ama cana geleceğine mala gelsin, yapacak birşey yok...

Allah'tan lastiklerini TUBELESS ile değiştirmişsin... Vida saplanma olayının bizim iç lastiklerle, 50-80 km hızla giderken olduğunu hayal bile etmek istemiyorum... İşte bu nedenle LASTİKLER DEĞİŞTİRİLMELİ bence... Bu benim aklıma hiç gelmemişti şimdiye kadar:pr::pr::pr:... Bende en kısa sürede değiştireyim bu lastikleri... :mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Amacım ışıklarda durmak olduğu için, zaten 2. viteste motor freniyle yaklaşıyor oluyorum. Durduğumda "debriyajı sıkıp, vitesi 1.e alıp, sol ayak yerde, sağ ayak arka frende, sağ el ön frende " bu şekilde son 1sn dengesi yeterli ve vitesler sorunsuz.

Durmaya giderken, hızım 5-6kmh ye düşmüş, vites 2 de motor frenine devam ediyor ( çünkü ya ışıklarda ), yeşil yanıyor ve arkamdaki 1000 araç şerit değiştire değiştire geliyor ve bende yeni kalkış yapanların arasındayım :mrgreen:

2. viteste gaz versem artçılı 5-6km de nekadar yerse işte, yada debriyaja basıp 1. vitese alıp hızlanmam lazım. İşte burda o dişli sesini duymam/duymamam %50/50 gibi :queen:

Dediğim gibi otomobilde de sevmiyorum bunu :) durmadan 1. vitese girmesi imkansıza yakın, 2-3 kmh süratlerde kastırırsam o ses gelsede, anca ozaman giriyor otomobilde, ama denge diye bir sorun olmadığından o ses sadece sinir bozuyor :pr:

Motosiklette durum farklı, durduğum anda millet sürtünme uzaklığında sağımdan solumdan akmaya çalışıyor, durma hızlarında değilsem 1. vitese girmiyor, artçılı 2. viteste kalkış yapmış gibi ivmelenmeye çalışsam, bu süreci dahada uzatıyor.

Bende hızım okadar düşmüşse ve o dişli sesini duyacaksam 1. vitese düşürmeye çalışırken, yeşilde yansa duruyorum, :
pr:
motor yavaslarken vitese yavas sekilde bas ve ve bosa gecsin ondan sonra 1 e dusur vitesi ben cok sukur aldigimdan beri o sesi duymadim

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

Vitese sert bastığın zaman o sesi duyabilirsin yavasca bastigin zaman hizin yavassa olmaz
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Vardığım kanı çoğumuzun motorunda var, yapacak bişey yok olması gereken bir ses diyebiliriz.belki ilerleyen km de ses azalabilir.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Vardığım kanı çoğumuzun motorunda var, yapacak bişey yok olması gereken bir ses diyebiliriz.belki ilerleyen km de ses azalabilir.

Kullanim ile alakali birsey mesala yokus asagi bosta giderken 1. Vitese attiginda sanki vites kutusu asagi inecekmis gibi ses gelir.hiza uygun vites kucultulmezse o ses gelir.
 
Katılım
10 Ağu 2012
Mesajlar
90
Arkadaşlar selamlar,
Hepinize yeni motorlarınızla ve bir sğüredir yol yapmakta olduğunuz cb'leriniz ile mutluluklar dilerim. Bende kısaca izlenimlerimden bahsetmek istiyorum. Elimden geldiğince geçmiş sayfaları okudum dolayısı ile aynı şeyleri tekrar yazmak istemiyorum, yani bu durumda genel özellikleri ve olumsuzlukları yerine bendeki izlenimlerini yazacağım motorumun. Şu an itibari ile 3300 km'ye geldi, iki kere servise gittim ilki periyodik 1000 bakımı bu bakımda bildiğiniz üzere yağ değişimi yapıldı. İlk motorum olmaması dolayısı ile ilk servisten önce dikkatimi çeken sey süpaplardan ses gelmesi idi bu nedenle 1000 km dolmadan servise gittim ve bu şikayetimide belirttim bununla beraber sansızman bölgesindedn bir cızırtı geliyordu şikayetlerime onuda ekleyerek ilk servis bakımı yapıldı. Servisten sonraki izlenimlerim cızırtının kaybolduğu yönündeydi, gerekçesi ise fren ile ilgili birşeyin yerinden çıkması ve o sesi yapması imiş bununla beraber motor ısındıkça siboplardan gelen sesin aynı şekilde rahatsız edici olması idi. İkinci servise sokmam ise 2500 km civarında oldu bu sefer kadiköyde Honda Mototal'ı tercih ettim. Siboplardaki ses ve ara yağ değişimi için gereken servis bakımı için motorumu bıraktım. Bundan sonraki izlenimlerim çok daha memnuniyet verici oldu şöyleki servis danışmanı Fatih isimli arkadaşım müşteri ile daha detaylı bilgileri paylaşıyordu motorun sibop ayarlarının 10/10 olması gerektiği benimkinin ise 8/10 yapıldığını söyledi yağım ise motul 10/40 olarak değiştirildi. İlk servis motoru aldığım g.o.paşa çiftkurtlarda yapılmıştı mototal ile kıyaslayacak olursam mototal'ın daha tecrübeli ve profesyonel olduğu yönünde. Bunun dışında bundan sonraki servis ve bakımı kendi imkanlarım ile karşılamayı düşünüyorum Allahtan bu konuda şansliyim kardeşim bu işlemleri basitçe halledebilecek teknik bilgi ve beceriye sahip :))
Bunların dışında ilginç bir problem yaşadım motoru ilk aldığımda dikkatimi çekmemişti ancak Mototal'da diğer siyah renkli Honda cb'ler dikkatimi çekti ve servis elemanına sordum sorun şuydu benim far tası karartılmış ve siyah renkle uyumlu bir görünümdeydi. Bu motorun aydınlatması ile ilgili olumlu yorumlar benim farıma uymuyordu keza aydınlatması berbattı, motorun yeni bir model olması dolayısı ile bu sorun nerdeyse 2 hafta sonra başka bir sıfır motordan far sökülerek çözüldü servis müdürü Cengiz beye buradan teşekkürler. Ancak hala kafamda bir soru olarak yeni bir motorun far tası nasıl bu kadar kararabiliyor hala çözemedim?? Sanırım benim motorun farıda bir başka müşteriye gitti :))
Bununla birlikte olumlu bir çok yorum yapıcam. Bunların başında motorumu sevmem çok önemli benim için, motorumu hiçbir zaman kalitesiz ve kıymetsiz hissetmedim bu motora satın almakla iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum.
Yakıt tüketimi gerçekten hariha yedek depoya 480 km'den önce hiç düşmedim en iyi rakam ise 525 km. Düz yolda artçı dahil 100 km hiç bir zaman sorun değil. Belki dişliler ile oynarak limit devirlerden aşağı bu süratlere ulaşılabilir diye düşünüyorum.
Çanta olarak givi'nin e52 si olması lazım oldukça memnunum yakında fotoğraflarını koyarım. Fırsat buldukça katılım yapmaya çalışacağım şimdilik aklıma gelenler bunlar birde sırası gelmişken bu motorun devir göstergesi kısmını yamaha ybr parçası ile çözebilirmiyiz fiyatı çok uygun ne dersiniz sizede danışmak isterim.
http://www.rialli.com/urunler/190_y..._gosterge-panosu-komple-ybr-125cc-2004-model/
 
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
167
Arkadaşlar canım çok sıkkın.
Bugün motora binmeden önce lastiklerin havasını kontrol edeyim dedim. Ön lastik 1psi düşük çıktı normal dedik, benzincide basarız havayı. Arka lastiğe bir baktım ki beynimden kaynar sular döküldü. 11psi !
Acemilik işte, o anda lastiği kontrol etmek de gelmedi aklıma ve 100 metre ötedeki benzinciye gidip vurdum havayı. Olması gereken değere getirdim ve çıktım. 3-5km yol gidip bir avm'de 2-3 saat vakit geçirdikten sonra tekrar lastiklerin havasını kontrol etmek aklıma geldi. Malesef yine arka lastik inmişti. Bu kez 22psi. Lastiği şöyle bir çevirip kontrol edeyim derken lastiğe saplanmış bir vida gördüm. Vida köküne kadar lastiğe girmiş, uzunluğunu bilmiyorum. Oldukça da sıkı oturmuş oraya. Hiç kurcalamadan binip yine 3-5km yol gelip otoparka bıraktım.

Şimdi sorularım:
- Böyle bir vidanın yolda seyir halindeyken saplanması söz konusu olabilir mi, yoksa olayda bir kasıt mı var?
- Bu tip bir hasar tamir edilebilir mi, yoksa yeni bir lastik mi taktırmak gerekir?
- Kabataş buz motor bu tamiratı yapar mı?
- Bu tip bir hasar tamir edilirse bile ne kadar güvenli veya uzun ömürlü olur?
- Tamirat mümkün olmazsa henüz 2 aylık lastiklerin her ikisini de mi değiştirmek gerekir yoksa ön lastik kalabilir mi?

Daha yepyeni michelin pilot sporty lastiğimin bu hale gelmesine üzüldüm ama cana geleceğine mala gelsin, yapacak birşey yok.

Vida girmesi normal, çünkü daha önce iki defa başıma geldi.
Tamirat olarak fitil attırmıştım, sonrasında bir problem yaşamadan bindim.
 
Katılım
12 Eyl 2011
Mesajlar
352
Kullanim ile alakali birsey mesala yokus asagi bosta giderken 1. Vitese attiginda sanki vites kutusu asagi inecekmis gibi ses gelir.hiza uygun vites kucultulmezse o ses gelir.

Yok ben vitesleri uygun geçiriyorum.onunla pek ilgisinin olacağını düşünmüyorum, sizin dediğiniz ses ayrı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:19 ----------

Arkadaşlar selamlar,
Hepinize yeni motorlarınızla ve bir sğüredir yol yapmakta olduğunuz cb'leriniz ile mutluluklar dilerim. Bende kısaca izlenimlerimden bahsetmek istiyorum. Elimden geldiğince geçmiş sayfaları okudum dolayısı ile aynı şeyleri tekrar yazmak istemiyorum, yani bu durumda genel özellikleri ve olumsuzlukları yerine bendeki izlenimlerini yazacağım motorumun. Şu an itibari ile 3300 km'ye geldi, iki kere servise gittim ilki periyodik 1000 bakımı bu bakımda bildiğiniz üzere yağ değişimi yapıldı. İlk motorum olmaması dolayısı ile ilk servisten önce dikkatimi çeken sey süpaplardan ses gelmesi idi bu nedenle 1000 km dolmadan servise gittim ve bu şikayetimide belirttim bununla beraber sansızman bölgesindedn bir cızırtı geliyordu şikayetlerime onuda ekleyerek ilk servis bakımı yapıldı. Servisten sonraki izlenimlerim cızırtının kaybolduğu yönündeydi, gerekçesi ise fren ile ilgili birşeyin yerinden çıkması ve o sesi yapması imiş bununla beraber motor ısındıkça siboplardan gelen sesin aynı şekilde rahatsız edici olması idi. İkinci servise sokmam ise 2500 km civarında oldu bu sefer kadiköyde Honda Mototal'ı tercih ettim. Siboplardaki ses ve ara yağ değişimi için gereken servis bakımı için motorumu bıraktım. Bundan sonraki izlenimlerim çok daha memnuniyet verici oldu şöyleki servis danışmanı Fatih isimli arkadaşım müşteri ile daha detaylı bilgileri paylaşıyordu motorun sibop ayarlarının 10/10 olması gerektiği benimkinin ise 8/10 yapıldığını söyledi yağım ise motul 10/40 olarak değiştirildi. İlk servis motoru aldığım g.o.paşa çiftkurtlarda yapılmıştı mototal ile kıyaslayacak olursam mototal'ın daha tecrübeli ve profesyonel olduğu yönünde. Bunun dışında bundan sonraki servis ve bakımı kendi imkanlarım ile karşılamayı düşünüyorum Allahtan bu konuda şansliyim kardeşim bu işlemleri basitçe halledebilecek teknik bilgi ve beceriye sahip :))
Bunların dışında ilginç bir problem yaşadım motoru ilk aldığımda dikkatimi çekmemişti ancak Mototal'da diğer siyah renkli Honda cb'ler dikkatimi çekti ve servis elemanına sordum sorun şuydu benim far tası karartılmış ve siyah renkle uyumlu bir görünümdeydi. Bu motorun aydınlatması ile ilgili olumlu yorumlar benim farıma uymuyordu keza aydınlatması berbattı, motorun yeni bir model olması dolayısı ile bu sorun nerdeyse 2 hafta sonra başka bir sıfır motordan far sökülerek çözüldü servis müdürü Cengiz beye buradan teşekkürler. Ancak hala kafamda bir soru olarak yeni bir motorun far tası nasıl bu kadar kararabiliyor hala çözemedim?? Sanırım benim motorun farıda bir başka müşteriye gitti :))
Bununla birlikte olumlu bir çok yorum yapıcam. Bunların başında motorumu sevmem çok önemli benim için, motorumu hiçbir zaman kalitesiz ve kıymetsiz hissetmedim bu motora satın almakla iyi bir iş yaptığımı düşünüyorum.
Yakıt tüketimi gerçekten hariha yedek depoya 480 km'den önce hiç düşmedim en iyi rakam ise 525 km. Düz yolda artçı dahil 100 km hiç bir zaman sorun değil. Belki dişliler ile oynarak limit devirlerden aşağı bu süratlere ulaşılabilir diye düşünüyorum.
Çanta olarak givi'nin e52 si olması lazım oldukça memnunum yakında fotoğraflarını koyarım. Fırsat buldukça katılım yapmaya çalışacağım şimdilik aklıma gelenler bunlar birde sırası gelmişken bu motorun devir göstergesi kısmını yamaha ybr parçası ile çözebilirmiyiz fiyatı çok uygun ne dersiniz sizede danışmak isterim.
http://www.rialli.com/urunler/190_y..._gosterge-panosu-komple-ybr-125cc-2004-model/

şimdi devir saatinin çalışması için motor biloğundan deviri döndürmeye yarayan bişey çıkması lazım hani km tahrik dişli grubu gibi.sadece devir saatini aldık taktık ucunu nereye bağlıyacaz devir çıkışı var mı?
Yoksa bilmediğim birşeyler mi var?
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Arkadaşlar yarın lastiklerime hava basacağım,ön ve arka basınç oranları nelerdir?Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst