Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
cb ye yuvarlak ybr farı nasıl olur?

Ben yakıştırıyorum :cat: Ama aydınlatma kalitesi şuanki halini yakalayamaz gibi geliyor :/

Aslında şuanki farıda çok güzel fakat far çerçevesi uyumlu tasarlanmamış duruyor bence :pale:

Benimde ilk müdahalem o parçaya olacak sanırım.





Bende kendimce ufak tefek değişiklikler yapmayı düşünüyorum kış sonu gibi sadeliğini bozmadan :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

1000 bakımını bugün 860 km 'de yaptırdım. 28 lira tuttu. 25 lira 10-40 motul yağ, 1.5 tıpa, 1.5 zincir sprey..

ısrarla 0.8 litre koy dedim, ısrarla 1 litre alıyor, yağ çubuğuda o durumda değerlerinde gösteriyor dedi.

Geçmişolsun Ati, rodaj dönemi gelir geçer diyoruz ama - 600-700 ler gelince hala bitmedimi bu demeye başlıyor insan :)

Motul yağı çok uygun fiyata almışsın :cat: Ben İstanbulda 30-35 TL civarı bulabiliyorum :silent:

1.5 TL tıpa dediğin, yağı boşalttıkları tıpanın sızdırmazlık contasını mı değiştirdiler ? Eğer öyleyse helal olsun o servise :)

Motor sıcakken, sağa sola yatırıp bazı müdahalelerle tamamını mı boşaltabiliyorlar acaba ? O durumu çubukta bi kontrol et bence :cat:
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Far nasıl aceba ? Yani aydınlatması ybr esd ye göre ? Bu kadar övdüklerine göre xenon dan iyi sanırım :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Far nasıl aceba ? Yani aydınlatması ybr esd ye göre ? Bu kadar övdüklerine göre xenon dan iyi sanırım :mrgreen:

Xenonlu cbf, ybr farını yanarken görmedim ki hiç, ama CB nin farı gayet iyi bence :)

Yalnız bişey dikkatimi çekti uzunları yaktığımda farklı bi aydınlatma oluyor, selektör tuşunu basılı tuttuğumda farklı.

Sellektör tuşu uzunları anlık aç-kapa yapmıyorda başka bişeymi yapıyor ? Bunu hiç denediniz mi ???
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Xenonlu cbf, ybr farını yanarken görmedim ki hiç, ama CB nin farı gayet iyi bence :)

Yalnız bişey dikkatimi çekti uzunları yaktığımda farklı bi aydınlatma oluyor, selektör tuşunu basılı tuttuğumda farklı.

Sellektör tuşu uzunları anlık aç-kapa yapmıyorda başka bişeymi yapıyor ? Bunu hiç denediniz mi ???

abi aynı olay bende de var ve hikmetini çözemedim:)mantık olarak iki devre var ampulde uzun kısa ama sellektör tuşundan farklı uzun yanıyor uzun kısa tuşundan farklı bi ışık çıkıyor heralde ampulde farklı bi olay var...ben far ayarı yaptım biraz aşağıya indirdim ışığı güzel oldu eskiden yandaki tabelalar ışık oluyodu:)şimdi daha iyi oldu ve önümde uzun bi yol olduğu zaman sellektör yapıyorum harika bi aydınlatma sağlıyo araba gibi farı var:)nerdeyse arabamla aynı aydınlatmayı sağlıcak:)cbnin aydınlatması xenon ayarında bi aydınlatma kesinlikle bunu bozupta zenon tamkaya deymez..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
abi aynı olay bende de var ve hikmetini çözemedim:) sellektör tuşundan farklı uzun yanıyor uzun kısa tuşundan farklı bi ışık çıkıyor heralde ampulde farklı bi olay var...ben farı biraz aşağıya indirdim ışığı güzel oldu eskiden yandaki tabelalar ışık oluyodu:) nerdeyse arabamla aynı aydınlatmayı sağlıcak:)

Mücahit nerelerdesin abi sen ya 2 hafta oldu yoksun ortalarda hayırdır inşallah :) :) :)
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
İşte bunu diyorum uyarmı ybr farı..


Motorun ön amasörleri basılabilirmi ?? Boydan dolayı azıcık basmam lazım ybr alamassam diye bakıyorum.. devir saati cokta önemli deyil..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
İşte bunu diyorum uyar mı yuvarlak far? Motorun ön amasörleri basılabilir mi? Boydan dolayı azıcık basmam lazım.

Yuvarlak far için, yan bağlantı aparatları bulunup takılır bence, sonuçta Avustralya falan yuvarlak farlı kullanıyor aynı motosikleti :cat:

Ybr de ( esd ye oturmadım ) ayağımın topuğu yere değmiyordu CB de tam basabiliyorum, sanırım selenin tasarımından dolayı.

Ybr de ön amortisörler basılabiliyormuymuş ? Basılabiliyorsa heralde her motosiklet için aynıdır durum.

2. el bile alsan garantide olacak CB, servisi ara bi sor istersen bu durumu :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
Yuvarlak far için, yan bağlantı aparatları bulunup takılır bence, sonuçta Avustralya falan yuvarlak farlı kullanıyor aynı motosikleti :cat:

Ybr de ( esd ye oturmadım ) ayağımın topuğu yere değmiyordu CB de tam basabiliyorum, sanırım selenin tasarımından dolayı.

Ybr de ön amortisörler basılabiliyormuymuş ? Basılabiliyorsa heralde her motosiklet için aynıdır durum.

2. el bile alsan garantide olacak CB, servisi ara bi sor istersen bu durumu :cat:
arkadaşa katılıyorum :D
 
Katılım
10 May 2012
Mesajlar
161
Geçmişolsun Ati, rodaj dönemi gelir geçer diyoruz ama - 600-700 ler gelince hala bitmedimi bu demeye başlıyor insan :)

Motul yağı çok uygun fiyata almışsın :cat: Ben İstanbulda 30-35 TL civarı bulabiliyorum :silent:

1.5 TL tıpa dediğin, yağı boşalttıkları tıpanın sızdırmazlık contasını mı değiştirdiler ? Eğer öyleyse helal olsun o servise :)

Motor sıcakken, sağa sola yatırıp bazı müdahalelerle tamamını mı boşaltabiliyorlar acaba ? O durumu çubukta bi kontrol et bence :cat:

Selam ferdinandd,

Kesinlikle evdeki hesap çarşıya uymuyor. Motor çok sıcak olunca müdahale etmeyip bir müddet soğumasını bekliyorlar. Yarım saati geçmişti soğuması. Zaten ben müşteri bekleme tarafında oturup camekanlı bölmeden ne yaptıklarını izleyebildim sadece. Henüz yağa bakamadım ne durumda. Galiba soğuk yemişim, evde ateşlendim, yatıp duruyorum..

Motul'un orada üç çeşit yağı vardı, hepsi 10-40 ancak litre fiyatları 25,35 ve 55 'di. Normalde 25 liralığı koyuyorlar aksini istemedikçe. Çok devir çeviren bir motorda, ss'de 55 liralık tavsiye sanırım. transalp'e 35 liralık tavsiye ettiler.. 25 lira olan motul 5000, 35 lira olan motul 5100'dü sanırım..
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Galiba soğuk yemişim, evde ateşlendim, yatıp duruyorum.

Geçmişolsun Ati, dikkat etme zamanları geldide motosiklete doyamadığımızdan kabullenmiyoruz havaların soğuduğunu.

Bikaçgün önce gece 50-60 km yol gideceğimden montumun iç yeleğini takmıştım gayet güzel gittim geldim. Dün, hava cayır cayır yanıyor, çıkardım yeleği :pale:

Düşündüğümden geç döndüm 30-35 km çenem titredi o derece soğuk yedim, neden çantaya atmadıysam yeleği :pr: Bugün hiçbiyere çıkamadım, sağlam giyindim sabahtan beri burnumu durduramıyorum :jocolor:

Touring camın faydalarını anladım, elcik koruma/rüzgar kırıcı ların işlevinin önemi dank etti :) Depo kenarlarının neden daha kabarık yapıldığını özellikle touring tarzı motosikletlerde çok çok iyi anlamış oldum.

Ama olan oldu, sonbaha girildiğini kabullenmem lazım :mrgreen: Tekrar geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Beyler önceki sayfalarda da sormuştum bi cevap gelmemişti :/ Depo üstü stickerları söken oldumu acaba ???

Sahibinden de sökülmüş bi fotoğrafına rastlamıştım, nasıl olduysa unutmuşum telefonu falan varmıydı diye bakacaktım sözde :pr:



Honda CBF Stunnerin türkiyede satışı varmı acaba?

Benim bildiğim kadarıyla yok :/ Bi arkadaşımız farklı modelleri getiren bi bayiden bahsetmişti eski sayfalarda ama aralarında Stunner varmıydı bilmiyorum.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Beyler önceki sayfalarda da sormuştum bi cevap gelmemişti :/ Depo üstü stickerları söken oldumu acaba ???

Sahibinden de sökülmüş bi fotoğrafına rastlamıştım, nasıl olduysa unutmuşum telefonu falan varmıydı diye bakacaktım sözde :pr:

[url]http://c1209.hizliresim.com/11/9/cuyyf.jpg[/url]



Benim bildiğim kadarıyla yok :/ Bi arkadaşımız farklı modelleri getiren bi bayiden bahsetmişti eski sayfalarda ama aralarında Stunner varmıydı bilmiyorum.

Lastikler dışında çok sağlam olmuş hocam.

Bir soru sormuştum bana da cevap gelmedi :silent: Bir tane buldum salı günü almaya gideceğim.Motorun neresine bakmak lazım?
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Bana da cevap gelmedi :silent: Bir tane buldum salı günü almaya gideceğim.Motorun neresine bakmak lazım?

O beğendiğin kırmızı motosikleti severek alıp kullanmıştı arkadaş.

Zaten motosiklet bikaç aydır var öyle elle gözle anlaşılır bişeyi olmaz bence :)

2.ele hiç karşı değilim ama anlamadığımdan, fiyatlardada çok bi düşüş olmadığından 0 almıştım.

Forumdan biri satsaydı, bi okurdum aldığı günden buyana neler yaşamış düşünmeden alırdım mesela :)
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
O beğendiğin kırmızı motosikleti severek alıp kullanmıştı arkadaş.

Zaten motosiklet bikaç aydır var öyle elle gözle anlaşılır bişeyi olmaz bence :)

2.ele hiç karşı değilim ama anlamadığımdan, fiyatlardada çok bi düşüş olmadığından 0 almıştım.

Forumdan biri satsaydı, bi okurdum aldığı günden buyana neler yaşamış düşünmeden alırdım mesela :)

O kırmızıyı pas geçtim Çanakkale'de buldum bir tane.Henüz 80 kmde.İyi olup olmadığı neresinden anlaşılır manasında sormuştum ama 80 kmdeki motor allahın emri iyidir herhalde :)
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
O kırmızıyı pas geçtim Çanakkale'de buldum bir tane.Henüz 80 kmde.İyi olup olmadığı neresinden anlaşılır manasında sormuştum ama 80 kmdeki motor allahın emri iyidir herhalde :)

Bursada yokmu ya? Ben Bursaya gittiğimde İstanbuldan çok CB görmüştüm :) Hem Bursanın ustasıda iyidir, az bişey sabredip Bursadan alsan daha iyi olmazmı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst