- Katılım
- 12 Haz 2012
- Mesajlar
- 2,938
cb ye yuvarlak ybr farı nasıl olur?
Ben yakıştırıyorum :cat: Ama aydınlatma kalitesi şuanki halini yakalayamaz gibi geliyor :/
Aslında şuanki farıda çok güzel fakat far çerçevesi uyumlu tasarlanmamış duruyor bence
Benimde ilk müdahalem o parçaya olacak sanırım.


Bende kendimce ufak tefek değişiklikler yapmayı düşünüyorum kış sonu gibi sadeliğini bozmadan :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
1000 bakımını bugün 860 km 'de yaptırdım. 28 lira tuttu. 25 lira 10-40 motul yağ, 1.5 tıpa, 1.5 zincir sprey..
ısrarla 0.8 litre koy dedim, ısrarla 1 litre alıyor, yağ çubuğuda o durumda değerlerinde gösteriyor dedi.
Geçmişolsun Ati, rodaj dönemi gelir geçer diyoruz ama - 600-700 ler gelince hala bitmedimi bu demeye başlıyor insan
Motul yağı çok uygun fiyata almışsın :cat: Ben İstanbulda 30-35 TL civarı bulabiliyorum :silent:
1.5 TL tıpa dediğin, yağı boşalttıkları tıpanın sızdırmazlık contasını mı değiştirdiler ? Eğer öyleyse helal olsun o servise
Motor sıcakken, sağa sola yatırıp bazı müdahalelerle tamamını mı boşaltabiliyorlar acaba ? O durumu çubukta bi kontrol et bence :cat:
