Mondiale binen adama göre demekki titreşim yok hondada aksinimi söyleseydik bendede mondial vardı hondadan daha titreşimliydi.Ayrıca seninde zamanında ybr n varmış peki 2007 ybr nin kasasında üretildiği yer yazar ne yazıyor orda meraktan soruyorum?Sendeki motor kısmında kanuni yazıyor sendekide çin.Çinde işçilik ucuz çoğu markalar çinde yapılıyor sen çinlilerin yaptıklarının hepsinin aynı olduğunu mu sannediyorsun?Onların demir alaşımları bile yorgun demir.Honda düşük sisilerini çinde yaptırıyor bizim ayardaki ülkelerede satıyor.Sen daha çindeki motorların farklı kalitede olduklarını bile bilmiyorsun.Hondanın belli bir çizgisi var işçilik ucuz diye oraya gidiliyor fabrikalar yaptırılıyor.
Mondiale binen adama göre demekki titreşim yok hondada aksinimi söyleseydik bendede mondial vardı hondadan daha titreşimliydi.Ayrıca seninde zamanında ybr n varmış peki 2007 ybr nin kasasında üretildiği yer yazar ne yazıyor orda meraktan soruyorum?Sendeki motor kısmında kanuni yazıyor sendekide çin.Çinde işçilik ucuz çoğu markalar çinde yapılıyor sen çinlilerin yaptıklarının hepsinin aynı olduğunu mu sannediyorsun?Onların demir alaşımları bile yorgun demir.Honda düşük sisilerini çinde yaptırıyor bizim ayardaki ülkelerede satıyor.Sen daha çindeki motorların farklı kalitede olduklarını bile bilmiyorsun.Hondanın belli bir çizgisi var işçilik ucuz diye oraya gidiliyor fabrikalar yaptırılıyor.
küçük cc çok sayıda üretilen ve satılan motorların alayına yakını çinde üretiliyor buna ybr de dahil.yamaha ybr vikipedi yazıp tarafsız bilgiye ulaşabilirsiniz
ybr nin fabrikası çinde jianshe motosiklettir
http://www.jianshetrade.com/structure/sy.asp bu kısımdan about us bölümüne girip okuyabilirsin
1980 Yılında jianshe firmasını satın alır yamaha ve üretime geçer
haliyle zamanla 2000 yılından sonra üretimini oraya taşımıştır...
ilk cıkan ybrden şuanki ybrye kadar yamahanın jianshe fabrikasında üretilir..
Şimdi sen diyeceksin nereden biliyorsun yada yalan mı söyluyorsun
az cok araştırma yaptım bu konu da
ve beni az cok tanısan zaten bu tarz diyaloga girmezsin=) forumda az cok beni tanıyanlar biliyor bunun üstüne ne kadar kafa yordugumu neyse
gelelim kendi motosikletime
kanuni çindir dogrudur..
çinli var çinlicik var bu yuzden .. bi kaç acıklama yapalım
Kanuni Boranın Üzerinde 2009 yılının Ybr Şase Ve Ybr motor kısmı vardır Biraz daha Cruiser chopper gibi bişi yapılmaya çalışılmış cok da güzel olmuş...
''kanunin diger motosikletleriyle karşılaştırılmasın diye söylemek istedim''
Yine YAMAHA JİANSHE FİRMASINDAKİ ADI JİANSHE JS125-6C DIR
inanmazsan link vereyim
http://www.jianshetrade.com/newproduct/sy.asp
hatta salcano wolf s de ybr dir oda JS125-6A diye geçer..
yani şimdi şöyle bişi var honda kanunin yaptıgının aynısını yapmış
bir firmanın motosikletini almış ve satıyor cbfle uzaktan alakası yok . hondanın çizgisi mizgisi yok cb125 e için
kalite bazında ybryle zaten kıyaslanmaz kullanıcı yorumları , konuşmalar , öneriler ortada zaten ben kıyaslamam zati =)
umarım faydalı olmuştur ama ben wikipedia nın ybr 125 cc nin acıklamasını da link olarak vereyim
yalan filan konuşuyorumdur :cherry:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YBR_125
belki inanırsınız o zaman :flower:
yamaha ybr 125 custom
kanuni bora