Arkadaşlar ???
Herkese selam bugün bende ikinci motor olarak cb 125 ace alarak aranıza katıldım. Amacım işe gidip gelmek için geniş gidon açılı hafif az yakan bir motor almaktı öylede oldu ikinci el aldım. Bir çok motorum oldu 20 senelik motorcuyum ilk izlenimlerim ön fren çok kötü hiç tutmuyo nerdeyse, yan ayaklık motoru çok yatırıyo en iyisi orta sehpaya almak sanırım ve ondan sonra en kötü gelen şey vites araları 1 den 2'ye alınca arada çok devir farkı var 1 de bağırırken ikide bayılıyo gibi 4 vites olmasından mütevellit sanırım. Sonrada internet bi araçtırma yaptımki eski model cb125 ler çok güzel cafe racer oluyor. Ebay'den biraz araştırınca ön far, speed metre, arka stop ve koltuk ucuza bulunabiliyor. Böyle bir şeyi yeni ace lerde deneyen oldumu aranızda öğrenmek istiyorum mümkünmüdür yenilerdede teşekkürler..

Bu göstergede güzelmiş orjinal girişler speed metreye uymadı sanırım kesipdemi halletti ustanız kabloları














