Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
74
Bölüm ölür tabi,
Sandal gibi motor ne bakımı var ne derdi ne tasası al bin, rutin bakımını yap torunun da binsin hesabı.
Motoru ulaşım/yük gibi amaçlar için kullanan çilekeş tayfa aradığı motoru bulmuş foruma moruma uğrar mı? :)
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
selam arkadaşlar cb 125e 5300 lira
cb 125 ace 3800 lira

aradaki farklar
cbe benzin göstergesi var,ace yok
cbe ön disk,ace kampana
cbe vites göstergesi var,ace yok
ace ayak marşı var,cbe yok
cbe 13 litre depo,ace 10 litre
cbe 10 beygir,ace 8 beygir
cbe 130 kg,ace 113 kg.

bu değerlere göre kıyaslarsak cbe biraz üstün gibi,ama aradaki 1500 liralık fiyat farkına değer mi karar veremedim.sizler ne düşünüyorsunuz
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
105
ilk motorumu alıcam honde cb 125 acemi mondial 150mcx mi alıyım motoru köydekullanıcam arada 45 km bi yol gidicem bide titreşim cok varmı?
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar,
3 yıldır cb 125 ace kullanıyorum hiç sıkıntı çıkarmamıştı ancak bugün motoru çalıştırmak için kontağı cevirdiğimde ışıklar birden söndü ve el marşı basmadı sadece ayak marşı ile çalışıyor su an. Daha önce akü ile ilgili bir sorun hissettirmedi tek marş ile çalışırdı birden bire böyle bir sorunla karşılaştım sorun ne olabilir sizce? Ayrıca farlar zayıf ve sinyaller çok hızlı yanıp sönüyor.
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
38
Herkese selam bugün bende ikinci motor olarak cb 125 ace alarak aranıza katıldım. Amacım işe gidip gelmek için geniş gidon açılı hafif az yakan bir motor almaktı öylede oldu ikinci el aldım. Bir çok motorum oldu 20 senelik motorcuyum ilk izlenimlerim ön fren çok kötü hiç tutmuyo nerdeyse, yan ayaklık motoru çok yatırıyo en iyisi orta sehpaya almak sanırım ve ondan sonra en kötü gelen şey vites araları 1 den 2'ye alınca arada çok devir farkı var 1 de bağırırken ikide bayılıyo gibi 4 vites olmasından mütevellit sanırım. Sonrada internet bi araçtırma yaptımki eski model cb125 ler çok güzel cafe racer oluyor. Ebay'den biraz araştırınca ön far, speed metre, arka stop ve koltuk ucuza bulunabiliyor. Böyle bir şeyi yeni ace lerde deneyen oldumu aranızda öğrenmek istiyorum mümkünmüdür yenilerdede teşekkürler..
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Herkese selam bugün bende ikinci motor olarak cb 125 ace alarak aranıza katıldım. Amacım işe gidip gelmek için geniş gidon açılı hafif az yakan bir motor almaktı öylede oldu ikinci el aldım. Bir çok motorum oldu 20 senelik motorcuyum ilk izlenimlerim ön fren çok kötü hiç tutmuyo nerdeyse, yan ayaklık motoru çok yatırıyo en iyisi orta sehpaya almak sanırım ve ondan sonra en kötü gelen şey vites araları 1 den 2'ye alınca arada çok devir farkı var 1 de bağırırken ikide bayılıyo gibi 4 vites olmasından mütevellit sanırım. Sonrada internet bi araçtırma yaptımki eski model cb125 ler çok güzel cafe racer oluyor. Ebay'den biraz araştırınca ön far, speed metre, arka stop ve koltuk ucuza bulunabiliyor. Böyle bir şeyi yeni ace lerde deneyen oldumu aranızda öğrenmek istiyorum mümkünmüdür yenilerdede teşekkürler..

Selam, hayırlı olsun. Benim de deneyimim sizinkine benzerdi. 20bin km kullandım. az yakan, idare eder performanslı, ucuz bakımı olan bir motordu. Ben de sizin gibi modifiye etmeye girişmiştim. Cafe racer değil ama scrambler yapmak için gerçi. Pek fazla ilerleyemedim fakat. www.yoybuy.com dan bir gösterge aldım. Biraz da tesadüfle, göstergeyi monte edebilecek bir usta buldum. Bu motorun iki tipi var, biri bizim kullandığımız "uzay kafa" diğeri güney amerikada satılan yuvarlak farlı ve tel jantlı versiyon. Aldığım gösterge bu ikinci versiyonun orjinal göstergesiydi. Ama bu versiyonlarda, bu gösterge ve yuvarlak far takılabilmesi için, ön düzenin alt ve üst mesnetleri farklı. O yüzden tesadüfen montaj yaptırabildim. usta becerikli bir adamdı, başka bir motorun gösterge bağlantı ayağını kesip biçerek montaj yaptı. Ama gerisini getiremedim. Sizin de şahsen eliniz yatkın değilse ya da sanayide bu işlerden anlayan hazır bir ustanız yoksa, modifiye etmek masraflı ve acılı olur diye tahmin ediyorum. Ama yapabilirseniz, müthiş bir hobi motorunuz olur tabi. Kolay gelsin : )


[img=https://s32.postimg.org/xeatrfbkh/20131004_121648.jpg][/img]
[img=https://s32.postimg.org/djhkt0xjl/20131013_150124.jpg][/img]
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
38
Bu göstergede güzelmiş orjinal girişler speed metreye uymadı sanırım kesipdemi halletti ustanız kabloları
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bu göstergede güzelmiş orjinal girişler speed metreye uymadı sanırım kesipdemi halletti ustanız kabloları

hayır, orijinal gösterge olduğu için kablolar ve soketler birebir uyuyor. Ama göstergenin kadroya bağlandığı yuvalar, mevcut gösterge için farklı, bu resimdeki gösterge için farklı. Usta, başka bir motorun gösterge tablosunun bağlantı ayağını, bu motorun kadrosuna uyacak şekilde kesip biçti.
 
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
3
Beyler 3 gün önce 4 bin bakımına soktum motoru ama motorumda ufak bi problem var motor rolantide çalışırken devir birden düşüyo istop edicek gibi oluyo ama tekrar toparlıyo 5 saniyede bi yapıyo bunu bujiyi geçen hafta değiştirdim sizce neyden kaynaklanıyo olabilir?:silent:
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
38
Aldığın servise göstermen lazım o çözmeli.Bahsettiğiniz sorun yakıt, ateşleme, motor hava girişinden olabilir. Eğer sbop ayarı falan yaptıysa belki onu düzgün yapamamıştır. He ayrıca bujiyide 4000km'de hiç birşey olmaz 10000'de bir değiştirsen kafi.
 
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
3
Motor soğukken hiçbi sorun yok ama motor çok ısınınca yapmaya başlıyo.yağ 10w40 olduğu için oluyo olabilirmi?
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
38
Hayır yağ normal kitapda yazanda o zaten 10w 30, 10w 40 ben bidahakine 10w 50 koyucam hatta motul 7100

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
































resim

Bulduğum parçalar depo 300tl koltuk gösterge ön far falan filan 1000tlye geliyo parçalar ama şu resimdekilere yakın bişey yapmak istiyorum.Onun için uzun sürücek bakalım gerçi onlar eski cbler ama bizimkide kick startlı falan olduğu için bu tadı yakalar gibi geliyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
91
Merhaba, yuvarlak far, yuvarlak far tutucu demir ve gostergenin linkleri var midir acaba?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Bu sabah 2. el almaya niyetlendim. Kafama yatmayınca da sıfır kaptım bir tane. Sağa sola gidip, işlerimi halledebileceğim, sorunsuz bir motor arıyordum. Elimdeki bütçeylede bundan daha mantıklısını bulamadım aldım. Umarım pişman olmam. Konfor vs zaten beklemiyorum, yolda bırakmasın yeter ☺
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Arkadaşlar merhaba. Hiç ön cam taktıran var mı? Bu motora uygun ön cam bulamadım bir türlü, bilen biri yazabilirse sevinirim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst