Honda Honda CB 125 Ace Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
6
Sağolasin byanmaz kardeşim.1500 km de 2. El temiz buldum borç harç 3000 tlye.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
124
Acelerin uzerindeki zincirler emaneten duruyor. Ben 5000e kadar dayanabildim. Sonra 0 ring zincir aldim. Şimdi 10numara. Tavsiye ederim
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar forumu baya zamandır takip ediyorum üye olmak yeni nasip oldu. Ben depo kılıfı arıyorum acaba nereden bulabilirim?
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
124
İstanbul avrupada yasiyorsaniz bahcelievlerden de bulabilirsin ama aceye pek yakismiyor kanaatimce. Ben depo ustu canta kullaniyorum,hem isimi goruyor hem endurocuk havasi katiyor:)
 
Katılım
30 Mar 2015
Mesajlar
8
İstanbul avrupada yasiyorsaniz bahcelievlerden de bulabilirsin ama aceye pek yakismiyor kanaatimce. Ben depo ustu canta kullaniyorum,hem isimi goruyor hem endurocuk havasi katiyor:)

Malesef istanbul da yaşamıyorum ancak depo üstü çanta daha çok aklıma yattı Teşekkür ederim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
353
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu motorun rakibi boxer daha iyi,daha kalıplı ve kemikli ve teknoloji güç vs daha üstün. iş için tarla bayır koşacaksan hondanın bu modeli biraz cırt olmuş..
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
18
Merhaba dostlar,
Benim yine bu bayramda Eskişehir'e gitmek gibi bir planım var. Nasipse 1. gün akşam çıkıp yine yavaştan bir 210 km yol yapacağım. Motosikletimi yaklaşık 13800 km'dir kullanıyorum. Bu süre içerisinde sadece bir kere kısa far ampulü patladı. Maşallah diyelim bir kere bile üzmedi beni. Ne beklediğinizi biliyorsanız bu motosiklet sizi de üzmez. Ben de zaman zaman keşke biraz daha güçlü olsaydık diyorum elbette ama ne kadar ekmek o kadar köfte olayı işte. Bu motosikletle lastikler yerden kesilmeden tam gaz ile 115 km/h'i geçemezsiniz mesela ama 2 lt/100 km gibi bir yakıt tüketiminiz olur. Her şehirde aynı mıdır bilemem ama motorunuz o markanın en ucuz vitesli modeli olsa bile adam gibi servis hizmeti alırsınız. Velhasıl sizin ihtiyaçlarınızı karşılamıyor olabilir fakat bir çok insanı da mutlu edebiliyorsa o ürün bence başarılıdır. Hepinize şimdiden iyi bayramlar dilerim. Kazasız belasız gidin inşallah sevdiklerinize.
 
Katılım
22 Tem 2015
Mesajlar
1
Herkes Cumleten Selamun aleykum. Baya bir arastırma sonucu Honda CB 125 ACE model motorsıkletıtı sıfır olarak satın aldım. Benım gıbı kafası karısıp ne alsam dıye arastırma yapan arkadaslara tavsıyem bu motoru alın pısman olmuycaksınız emın olun. Belirtmek ısterım ılk motor olarak bunu tavsıye edıyorum. Birden kullanıcı arkadaslardan rıcam depo kılıfı nerden alabılırım bana lınk verebılırmısınız arkadaslar.
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
124
Herkes Cumleten Selamun aleykum. Baya bir arastırma sonucu Honda CB 125 ACE model motorsıkletıtı sıfır olarak satın aldım. Benım gıbı kafası karısıp ne alsam dıye arastırma yapan arkadaslara tavsıyem bu motoru alın pısman olmuycaksınız emın olun. Belirtmek ısterım ılk motor olarak bunu tavsıye edıyorum. Birden kullanıcı arkadaslardan rıcam depo kılıfı nerden alabılırım bana lınk verebılırmısınız arkadaslar.
Ben depo kilifi yerine depo ustu canta aldim ve hala kullaniyorum,miknatisli olanlardan,tavsiye ederim... Hem motora auri bir hava katiyor. Honda cb 125'e gore arama yaparsam bulursun
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Bu motosikleti net 3000 tl'ye satabildiğiniz arkadaş olursa onunla tanışmak isterim.Hayatın anlamını tartışırız çay içerken.

Sevgili dostum, fiyatı neden pahalı bulduğunuzu açıklarsanız dikkate alırım.

hayatın anlamı çalışmak, eğlenmek ve mümkün olduğunca iyi bir insan olarak bu dünyadan göçüp gitmektir bu arada. Bunu konuşmak için birinin motoru almasını beklememize gerek yok, seve seve ağırlarım sizi yolunuz düşerse:)
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Sevgili dostum, fiyatı neden pahalı bulduğunuzu açıklarsanız dikkate alırım.

hayatın anlamı çalışmak, eğlenmek ve mümkün olduğunca iyi bir insan olarak bu dünyadan göçüp gitmektir bu arada. Bunu konuşmak için birinin motoru almasını beklememize gerek yok, seve seve ağırlarım sizi yolunuz düşerse:)
Motosikletinizi ederi fiyata çektiğiniz için tebrik ederim.3000 tl'ye satamazsınız mahiyetinde yazmıştım.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Motosikletinizi ederi fiyata çektiğiniz için tebrik ederim.3000 tl'ye satamazsınız mahiyetinde yazmıştım.

niyetim al sattan para kazanmak değil zaten. bunu yapmak yanlış diye demiyorum, yapan arkadaşlar alınmasın.

sadece sıfırı 4000tl olan 2 yaşında iyi kötü kendine has bir özelliği olan bir motosiklet, sıfırının 3/4'ü fiyata gider diye düşünmüştüm. aksesuarlara far değişimine de fiyat biçmedim çünkü.

bir de ilk sayfalarda "yuvarlak farlısı gelse alırdım" diyen arkadaşlar nerede, "alın size yuvarlak far": )
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
Lastik değiştirip iyi kötü önerisi olan varmı? Kışın kullanıma da uygun olsa iyi olur.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Lastik değiştirip iyi kötü önerisi olan varmı? Kışın kullanıma da uygun olsa iyi olur.

ben michelin pilot street taktırmıştım. 20bin km kadar kullandım, gayet iyiydi. bir de pirelli'nin duraction,duratraction gibisinden bir model var ebatları uygun. ben kullanmadım ama memnun olanları duydum. pirellininki biraz daha dişli bir modeldi.
 
Katılım
26 Ara 2010
Mesajlar
138
ben michelin pilot street taktırmıştım. 20bin km kadar kullandım, gayet iyiydi. bir de pirelli'nin duraction,duratraction gibisinden bir model var ebatları uygun. ben kullanmadım ama memnun olanları duydum. pirellininki biraz daha dişli bir modeldi.

Eyvallah, Duke 250'den memnun musun?
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Eyvallah, Duke 250'den memnun musun?

aslında oturuş pozisyonu daha rahat bir modeli tercih ederdim aynı sınıfta abs'li bir seçenek olsa. :) duke'ın peglerinin çok yukarıda ve geride olmasından şikayetçiyim.ama işe gelip gitmek, ayda 1000-1500 km yapmak için tek silindir 250cc yeterli bence. bakım masrafları, yakıt giderleri, hafifliği ve güç dengesi ideal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst