Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
180
arkadaşlar motor boyamak istersek siyah-beyaz bu graffiticilerin kullandığı sprey boya ile güzel olurmu ?
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
BEAT'cılar nerede ......

arkadaş'lar elime çocukluk arkadaşımın beat i geldi ama motorun her tarafı kırık dökük siperlik 'çamurluk'far ön u demiri iç kutu 'sağ mesnet'arka granaj'lar takım kutusuna kadar kırık daha yazmadığım bi sürü şey 900 mil masraf var fakat makinaya bindim canavar ön siperlik yok tabi şu an tipi iğrenç ama gideri'ne hasta oldum aynı kuşadasında ilk motosiklet'e bindiğim kinetix gibi gideri kaçarı süper ben şimdi bu makinayı nasıl toplatırım azda para değil 'olmazsa küçük küçük yaptıracağım mantıklısı o değilmi sizce'de takım kutusuna kadar kırık ne yapmışlar bu motosiklet'i anlamadım yazık ya enteresan.....
sağolsun'lar tugay yolunda'ki honda servis ilgilendi' bakalım .......
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
temız cıkma beat parcalarını bulabılıecegını zannetmıyorum.ama sen yınede bı arastır.arkadaslar calısıorum.pek gıremıyorum mt ye.:)
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
temız cıkma beat parcalarını bulabılıecegını zannetmıyorum.ama sen yınede bı arastır.arkadaslar calısıorum.pek gıremıyorum mt ye.:)
evet haklısın zor görünüyor teşekkür ederim komple yenileyeceğim:)yalnız süper makina çok beğendim sadece tekerlekleri biraz küçük! kaygan zemin 'demir ızgara'larada dikkat etmek gerekiyor ....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Konşuk Motor a göstermişin galiba desperadost kardeşim.
Orası halleder sorunları merak etme. Benim Beat2 ı da satmadım piniyom, heheh, mis gibi yaavv.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Konşuk Motor a göstermişin galiba desperadost kardeşim.
Orası halleder sorunları merak etme. Benim Beat2 ı da satmadım piniyom, heheh, mis gibi yaavv.
muzi senle döndük'ya şehitlikten o gün hasta olmuştum fena gidiyo ya valla süper makina ama gövde mövde her taraf kırık :mrgreen:konşuk motor sağolsun ilgilen'dide 900 mil civarı masraf fena valla gerçi o makinaya değer artık yaptıracağız hani belki çıkma mıkma buluruz dedim ama zor o makinanın çıkması olmaz ya öpüyorum muzaffer'cim
tubiş sağol bitanem be rahat makina ben küçükleri seviyorum büyük makina açmıyor beni:)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ogün kardeşim,
Hayırlı uğurlu olsun, değer ama merak etme:cat: oldukça ataktır namıssız:queen: yavaş yavaş topLarsın bence.

Ben ablası denizciforesight' a alışmışım 3000 Km. de, şimdi Beat2ı sürerken acaip değişik geliyor bana:mrgreen: Ama pisiklet gibi yaavv Beat, şehiriçi ara sokaklarında dayanılmaz bir çevikliği var, benim işyeri de Kadıköy' ün göbeğinde olduğundan ilaç gibi geliyor:mrgreen: Foresight' ı hafta sonu gezilerde kullanacağım bu gidişle. Canım Beat2ım yaaa:rendeer::rendeer:
Yardımım lazım olursa ara abim:cat:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
tmm muzi sağol ya ararım seni :) benim boy'da uzunya baktımki üstüme araba geliyo salla bizim beat oğlanı alttan' atla üstünden:mrgreen:seri minik yeter be abi'cim aman tamirci kardeşim 'abi türkiye'yi gez dedi fena tatlı bişey :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar mahallemdeki bisiklet tamircisi bir esnafta 3 adet beat var.

1.2005 model 17000 küsür km. de 1750 ytl istiyor
2. ve 3.2006 model 7000 ve 8000 km de 2250 ve 2500 ytl isteniyor,

ilgilenen olursa pm den mesaj atsın şahısların direkt telefonunu veririm.

aracı filan değilim sadece bilgi babından yazdım:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
44
Selam beyler,
bendede beat var.Bende gelim dedim.:)
Size sorum olacak.
Şimdi benim beat'e xenon taktırmak istiyorum.Sanırım beat'e h4 ampül oluyor.Duyu yaparak ampül takılabilirmi?.Her türlü H4 ampülü kaldırırmı??.
Zaten H4 ampüller 12 volt galiba...
Yardımlarınız için çok teçekkürler:)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
hosgeşdınız.forum gelmeyelı cosmus yaw...eee napıyonuz yazın???:mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
25
Merhabalar. Aranıza yeni katıldım ama 2 yıldır Beat ile çok olmasada yollardayım.. Birkeç gün önce 4.000 km yi devirdim "Red Apple"ım ile : )

62202172cy2.jpg


İstanbulda okuduğum için motor Boluda kaldı pek kullanamadım ye pek bi "modifiye" yapamadım.

İlk yıl sadece yanlara gri alev stickerı yaptım, sanki dahada hızlandı onlar ile :queen:

Gecen sene kardeşim motoru sola yatırınca baya bi çizikler oluştu bunları kapatıcam yakında..Kırmızı park lambası ile beyaz işık veren ampuleerden taktım. son olarak öndeki hava girişine beyaz ledli yanıp sönen ışıklar ekledim, elektrik bağlantısını parkların kablosuna yaptım..Tek sorun bu işlemden sonra "kora" bozuldu :d çok komik sesler çıkartıyor.. sırada açık hava filitresi, ses sistemi ve el yapımı egzoz var ( İşte neler neler : ) )...

31158116at4.jpg


...Burada sizin yazdıklarınızı da okuduktan sonra türlü bilgiler edindim..Umarım daha birçok şey paylaşırız birbirimizle.

Saygılar, Kağan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst