Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
25
Bu gün vakit bulup 4000 km bakımını yaptım. Hava filitresini yıkadım en son..Ama kapağını kapatmadım bi bakalım ne olacak açık hava filitresi gib etkiliceki dedim ..bi tur attım inanılmaz bi ses . :queen::queen: : ) Beatten böyle bi ses çıkamaz : ) Gerçi boğazları şişmiş kesim motoru gibi bağırıyor gaza yüklenince ama Trafikte gerçektende dikkat çekiyor.. :bounce:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
123ig2.jpg







Not: Yapıcak arkadaşlara tavsiye Filitreniz çok daha kısa sürede kirlenicektir.Dikkat.!!!
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yok bısıyım yok saol... guncelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
20
gecmiş olsun dostum..kazasız sürüsler

arkadaslar benim lastıkler cok eskıdı artık degıstırmem lazım.1 senede 12000km yaparsam lastık dayanmaz tabii..allahtan dubless yoksa cok yolda kalırdım emınım.burda lastıklerin tanesi 50ytl bu fıyat normalmı?gecen sene 30ytl ye almıştım
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
arkadaşlar bişi sorcam ben actıva alcam sitede pek yazan yok size sorayım yakıt ne kadar yakıyo
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
21
bende yakında aranıza katılcam(yakında dediim 1 sene sonra):):)ama beat in tipi çok hoşuma gidiyor
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241









arkadaslar buda benim beat yorumlarınnızı bekliyorum pek bişey yapmadım ama nasıl gözüküyo
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
gercekten cok şık duruyor cem..bu arada beatın 2008 modelındekı sıyah olanı cok hosuma gıttı........mukemmel bısı yaa..ama son gunlerde beatle ybr arasında kaldım sızce ne yapmalıyım??????
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
2
arkadaşlar ben adanadan bayiden sordmm fiyatt 3350 ytl bende aldmm işte motor tam asfalt için ya araziye gelmio ama denizde gider gibi yolda seyredioo süspansiyon süperr parçaları pahalıı dikkat edin yeni bir beatcıymm ama çok km yaparımm ei sürşlerr
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
sanada iyi surusler...arkadalar utanıyorum topıcımız 4 . sayfaya dusmus..hadı bısıle yapın yenı beatların fotolarını kuyon yawww...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst