Bu gün vakit bulup 4000 km bakımını yaptım. Hava filitresini yıkadım en son..Ama kapağını kapatmadım bi bakalım ne olacak açık hava filitresi gib etkiliceki dedim ..bi tur attım inanılmaz bi ses . :queen::queen: : ) Beatten böyle bi ses çıkamaz : ) Gerçi boğazları şişmiş kesim motoru gibi bağırıyor gaza yüklenince ama Trafikte gerçektende dikkat çekiyor.. :bounce:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Not: Yapıcak arkadaşlara tavsiye Filitreniz çok daha kısa sürede kirlenicektir.Dikkat.!!!