Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ya kadır esek hosaftan ne anlr agzını ne yoruyosun???? heralde son nokta bul oldu...:mrgreen:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
:):mrgreen: dostum resim ekleyelim dedik ya.O yüzden resim ekliyorum.Siz de ekleyin.Hadi bakayım sende çok resim vardır.Sen de ekle.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
arkadaşlar fotograf ekleyelim demişsiniz eski bir beat çi olarak bende foto eklemek istedim zaten bazı arkadaşlarım eski motorumu biliyorlardır.

11112006007cu0.jpg


11112006005ap3.jpg


11112006004qn4.jpg


11112006003bu9.jpg


11112006002bh3.jpg


11112006at2.jpg


26102006006ry3.jpg


060611145924ll3.jpg


buda şimdiki motorum Gilera Runner vxr

foto287raf0019sk4.jpg


19032007004el8.jpg
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
bende bı ıkı resım eklıyeyım barı yaw.forum 3. sayfaya dusmus......:mrgreen:


Shot at 2007-07-20


Shot with SGH-E390 at 2007-07-20


Shot with 6630 at 2007-07-20
bu da kankamın ne zaman ısım olsa alıp gıttıgım motor. S 7611 NEVZAT_BEAT

Shot at 2007-07-20


Shot at 2007-07-20

sımdılık bu kadar yeter heralde ıns yakında kendı beatımın resımlerını eklıycem sızde bos durmyın sızde devam ettırın bu resım arsıvını yaw...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
saol gercekten oyle kimi...senınkı kadar da olur hatta gecer kadırım...:queen:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
doğru özellikle şu avatarındaki kırmızı beat süpermiş.Benim motorun en büyük rakibi o motor.Ama benim modifiye daha bitmedi.Daha neon takacam.Lambaları değiştrecem.Cantlar boyanacak.Motora yazı yazacam.Daha çok var.Sanırım bunların modifiyesi bitmiş.Bende antalya da olsam bende bu şekilde ön tarafı güzel yapabilirdim.Alanyada benim motor fazla bile.:):):mrgreen::mrgreen:


Shot at 2007-07-22
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
arkadaslar secım gunu motorla dolasırken kolumu arı soktu bugun arkadaslarla antalya cakırlara gezmeye gıttık gelırken bızım altımızdakı beat yolda kaldı bı turlu calıstıramadık arkadasn mondıalle merkeze kadar cektk(rezıllık pacadan akıyo) nasıl kaldı bende anlamadım...yaw ıkı gundur noluo cozemedım ıttı....off....:mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ıyı bakalım.....yok hanı mıllete madara olmusunuzdur mondıal cekıyo honda beatı :mrgreen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
yaw mondıalın beatı cekmesı kadar kotu bıseolabılırmı en kotusu bu ıste..ya dun gece cımıstık dısarıya ben artcıyım bu sefer ınerken aygımı mondıalın egzostu yaktı yaa......ne bu benım kaderım?????:silent::p
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
arkadaş'lar elime çocukluk arkadaşımın beat i geldi ama motorun her tarafı kırık dökük siperlik 'çamurluk'far ön u demiri iç kutu 'sağ mesnet'arka granaj'lar takım kutusuna kadar kırık daha yazmadığım bi sürü şey 900 mil masraf var fakat makinaya bindim canavar ön siperlik yok tabi şu an tipi iğrenç ama gideri'ne hasta oldum aynı kuşadasında ilk motosiklet'e bindiğim kinetix gibi gideri kaçarı süper ben şimdi bu makinayı nasıl toplatırım azda para değil 'olmazsa küçük küçük yaptıracağım mantıklısı o değilmi sizce'de takım kutusuna kadar kırık ne yapmışlar bu motosiklet'i anlamadım yazık ya enteresan.....
sağolsun'lar tugay yolunda'ki honda servis ilgilendi' bakalım .......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst