ben hıc odemedımkı hep saolsun babam odedı.........
enes ben geçen bandrolünü yatırdım 32 Ytl ödedim.Ben 1 yıl içerisinde OCAK ve TEMMUZ da olmak üzere iki kez bandrol parası ödüyorum
rica ederim dostum zaten burada bilgilerimizi paylaşmak sizelere yardımcı olmak için varız
yaff bunu duyunca bole ıcım bı guzel oldu kardes gıbıyız:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::