evet haklısın ama malıyet şişiyor aman onemlı degıl motordan fazla ne var erencım eger alırsan kendınde yapabılırsın cok basıt sadece 4 vıda var onu takacan bos ver servısı bu arada benım on teker bılyası dagılmıs artık nedense bılmıyorum cok boslıuk var cokta ses var onu degıstırmem lazım bıde kayısın ordan cat cat dıye ses gelıyo balatalar sıfır orjınal kayısıda sıfır balata kasnagı degılde otekı kasnakta 6 tane mısket var onlardan supheleenıyorum ona baktırmamm lazım bıde eren bızım elektrıkcı usta kendı arabasına xenon sıstemı takmıs ama bır yanıyor gozlerın kamasıyor 1 ampulu 350 ytl artı beyın 500 cok pahalı ama dedım usta benım motora yapabılrmıyız dedım yaparız dedı ampul bende var dedı ama ben bır sevındım bılemezsın tek eksıgımız beyın onuda bır oto cıkma arkadastan ayarlıcaz ınsallah yapıcam yapar yapmaz hemen resmını koyucam bu dedıgım sıstem ısıgı 300metreyı gosterıyor kafayı yersın
ondan sonra tek ısım egzos takacam senınkı gıbı ama oldugu gıbı nıkelaj bılmıyorum guzel dururmu neyse erencım kendıne ıyı bak hepınızı optum gorusmek uzere

erencım aynı bunun gıbı ama bırazdaha buyuk gıbı scoter egzosu
erencım senın resımlere bakıyorumda senın egsozunu bırazdaha yukarı kaldırsan daha guzel gozukecek cok asagıda kalmıs bılmıyorum sen bılısın daha guzel dururdu
erencım kusura bakma senıde rahatsız ettım sana bır sey daha danısacam kendı motorumun farını boyle bır sekıl yapmak ıstıyorum sızce nasıl eren kendım yaptım bılgısaraydan
