Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
ewet ya jantlar güzel olmuş bide motora takta görelim şunları ya eline sağlık walla işciliğide güzel olmuş yani




ya bide arkadaşlar benim motor 10000 bakıma götürdüm izmir yükseliş serwise adamlar benden 40 milyon para istiyolar ya yaptıklarıda buji, motor yağı değişti bide alarım bozuktu onu yaptılıar bana çok geldi bu para siz 10000 bakımı kaça yaptırdınız hatırlıyomusunuz
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
benım motor 8 bınlerdeyken satıldı bılmıyom onun ıcın :salut:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
erencım valla ben ıstanbulda bulamadım onu ben hatay antakyadan aldım gırne motordan zaten 2 adet vardı bır tanesını ben alım
fiyatı 60 dedi 50 ye aldım ama orjınalı yaptırma degıl uydurna degıl kendının torpıdosu
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
torpido güzel olmuşda baksana biz istesekte bulamıycaz her halde yaaa sen bile taaaaa antakyada bulmuşun yaww
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
cem-beat benm motor bakıma 1000 den sonra 4000 8000 12000 diye gitti şuana kadar her birinin fiyatı 50ytl buji hava filtresi yağ yağ filtresi değişiyor ve 25ytl işçilk 25ytl parça olarak alınıyor ücret.
hehe buarada motorum bugün 1yaşına girdi arkadaşlar :) 14400km yapmısım bi senede darısı sizin başınıza
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
saol murat sen msn de misin şimdi

işte bugünden fotolar
26102006006op1.jpg

26102006010cj9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
murat senı bende ekledım
sence bı mahsuru varmı?
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
yok kardesım onemlı degıl ekleyın ama sızde bos durmayın resım eklesenıze yauhuu
 
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
3
slm arkadaşlar benimde bir beatim var ve aranıza yeni katılıyorum ... motorumun resimlerini ekliyeyim dedim aranızda beat lara çok iyi uygulama yapan arkadaşlar var bravo diyorummm beat'imde a'dan z'ye tüm işçilik bana ait...ayrıca fulll neon uygayrıca fulll neon uygulaması da yaptım resimleri ekleyeceğim



slm arkadaşlar buda neonlu hali arka kısım pek belli olmuyo... daha detaylı resim çekip ekleyeceğim... 6 neon kullanıldım 40 cm olanlardan
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
efsan_yusut ya sende güzel yapmışın motoru yaa o yan taraftaki damalı kısımı ii olmuş walla bide bişey sorcam o jantları güzel yapmışında ne zamandan beri böle kullanıyosun jantları bende boyatmak istiyorumda çıkıyo filan dediler merrak etiyom ya bide sinyalleri siyaha boyatsana
 
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
3
cem beat cantların boya atma nedeni aşırı ısınma buna engel olmak için kaliteli cant boyası almak gerek ben henkel(made in germany) kullandım biraz fiyatı yüksek ama olsun bir kere boyanıyo...3 aydır kullanıyom 1000 km gectim motorla herhangi bir sorun yok.sinyallere gelince arka sinyallerin ikiside catlak oldugu için bezle kapladım öne gerek yok bence sade ve güzel :cherry:
 
Katılım
4 Kas 2006
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba ben aranıza yeni katıldım.Yani yeni beat aldım.Hatta 2.ci beatimi aldım ilki eskidi, kaza yaptım vs.. Sonra yenisini aldım.
Kısaca yaşadıklarımı anlatıım dedim.Yeni beatim sanayide modifiye yapıyorum.Yakında fotoğrafları yayınlarım. Ama ben şimdilik beatin motoruyla oynamıyorum sadece dış görünümde oynama yapıyorum.İlerleyen zamanlarda performansda düşüş olursa yaparım.Şöle bi baktımda sanırım lastıik sorununuz var. Ben lastiği değiştirdim markasını bilmiyorum ama hiç kayma yapmıyor.Bide dubleks lastik kullanın. Yol tutuşunu artırıyor.yazacaklarım şimdilik bu kadar yeni motorum sanayiden çıktıktan sonra fotoğraflarını koyarım.:p
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
banıstercaq arkadasım ya senın beattekı lastıkler nasıl lastık baya bı kalın duruyoo yukarda resmını koymussun bı soleyıwersen markasını falan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst