Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
7
ya bzm motorda ön kalkar mı acaba?kalkarsa da ne kadar sakatlık ne kadar oluo?:silent: bilen arkadas warsa anlatırsa sevinirim
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ya bzm motorda ön kalkar mı acaba?kalkarsa da ne kadar sakatlık ne kadar oluo?:silent: bilen arkadas warsa anlatırsa sevinirim

ömer kardes bence sen sımdı gıt nufus bılgılerıne bıdaha baktır.cunku antalyalıysan yada antalyada yasıyorsan bu sorunun cvbını sen baskalarına vermen lagzım.sen antalyanın neresınde oturuyosun???
sorunu cvbına gelelılm.saka yapıyosun hrlde.heralde kalkıyo.sınıfında en kolay on kalkan motorda beattır.hıc bır problem olmaz kaldırınca ıkı kısı bıle kalkıyo sen hıc mrk etme.ama benden sana tavsıye kaldırma.on duzenı yıyor...:farao: :cat:

2 kişi tek kişi farkı yokuş dışında pek anlaşılmaz. 2 kişide 80'e çıkar o motor tek kişide. 3 saniye erken hızlanmak bu kadar önemliyse uğraş tabii. Ama o motorun oluru azami 80'dir. Bazen görüyorum Activa'yla 100 gördüm bassam daha gidiyordu yazmış arkadaşlar. Aynı arkadaşlar Burgman'la da kapışmaya çalışıyorlar arkalarından gelince.
Sonuç olarak ben senin yerinde olsam uğraşmazdım. Ben Activa'yla 60'ı geçmeye başlayınca korkuyorum ki 60'a 6-7 sn'de çıkıyor motor. Gerek yok yani.

LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
aküyü değiştirdim. işçilik dahil 81 ytl aldılar. biraz çok aldılar ama motor nefis oldu. ne zamandır böyle rahat rahat çalıştıramamıştım. motorun farları bile daha iyi çalışıyo. akü demekki hakketen bitmiş. Bu sefer küye daha iyi bakıcam. sevgiler
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
beat in ön jan degistirip disk li fren sistemine sahip bir jant takılabilirmi acaba? belkide saçma oldu ama:cherry: :)
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
15
LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:[/QUOTE]

Demek ibreyi 280 koysalar 280'e de çıkacakmış. modifiye soran bir arkadaş vardı ona söyleyin ibreyi değiştirsin.
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
aküyü değiştirdim. işçilik dahil 81 ytl aldılar. biraz çok aldılar ama motor nefis oldu. ne zamandır böyle rahat rahat çalıştıramamıştım. motorun farları bile daha iyi çalışıyo. akü demekki hakketen bitmiş. Bu sefer küye daha iyi bakıcam. sevgiler

hadı gecmıs ve hayırlı olsun:cat:

LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:

Demek ibreyi 280 koysalar 280'e de çıkacakmış. modifiye soran bir arkadaş vardı ona söyleyin ibreyi değiştirsin.[/QUOTE]

demek ıstedıgımı hala anlamıyorsun lenduha (anlatmaya calısmayacagım):farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
104
be bizim çok sevdiğimiz beatlerimiz efsane kiteticler gibi 100bin kilometre gider mi sizce? benimki 8700 kilometre. Bu sıralar günde 50 kilometre kullanıyorum. 3 4 yıl kullanırsam bu tempoda 100bine yakın bir şey olur. Sıkılmazsam tabiki. şu ana kadar gayet memnunum. 100bin gider mi ?
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:

Demek ibreyi 280 koysalar 280'e de çıkacakmış. modifiye soran bir arkadaş vardı ona söyleyin ibreyi değiştirsin.[/QUOTE]

ya atmayalım arkadaslar ya hangı beat duz yolda 100 yapıyo ya 105 yapıyomus bıde hadı gıdın lutfn yaa yokus asagıysa tamam yapıyo da duzde kesınlıklee az rampa asagıysa belkı 95 yapar ama lutfen abartmayalım

be bizim çok sevdiğimiz beatlerimiz efsane kiteticler gibi 100bin kilometre gider mi sizce? benimki 8700 kilometre. Bu sıralar günde 50 kilometre kullanıyorum. 3 4 yıl kullanırsam bu tempoda 100bine yakın bir şey olur. Sıkılmazsam tabiki. şu ana kadar gayet memnunum. 100bin gider mi ?

ardasım benım motor 50 bınde motor ıstedı ama tabı bu kulanımada baglı benm kulanısıma bıle bu kdr yaptı kı daha bınsek 20bındaha yapcaktı rahat daha duzgun bınen bırısı rahat 100bın yapar gecer bıleee ayrıca yukarda on kalkarmı demısler beat ıcın hemde nası kalkar benm vıdeo we resımlerım wardı ama sılındı hepsı bıda cekersem koyucam burayaa hadı benı bırakın bodurmda ark war benm cocuk ayaklaını koymadan yol bıtırıyoo yakında tv ye cıkar ztn dalga gecıyo motorla ya gormenız lazımm
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
wala pıston sekman bıde sıboplar degıstı bnm sıboplarda gıtmıs toplam ıscılıkle 350 falan gıttı rahat
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
Demek ibreyi 280 koysalar 280'e de çıkacakmış. modifiye soran bir arkadaş vardı ona söyleyin ibreyi değiştirsin.

ya atmayalım arkadaslar ya hangı beat duz yolda 100 yapıyo ya 105 yapıyomus bıde hadı gıdın lutfn yaa yokus asagıysa tamam yapıyo da duzde kesınlıklee az rampa asagıysa belkı 95 yapar ama lutfen abartmayalım

ant gel yapıyomuymus yoksa yapmıyomuymus ben sana gostereyım ok???ınsan gıbı bakım yapmassanız heralde yapmaz motor.abarttıgım flnda yok!:farao:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ya gıt ya bakım yapınca motorun beygırı mı artıyo bakımla olcak olsa ılk aldıgın zamanlarda yapar 100 butun beatler 80e geldımı gıtmıcem bn dıye tıtremeye baslıyoo ama 90 yappıyo hakkını yemıyım duzde ama gecmez be kardesım gıtmez yanı 90 da bıle afedrsın motorun bıyerı cıkıyoo yaww
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
381
ya arkadaşlar sizin düz yol zannettiğiniz çok az bi eğime bile sahip olsa hız değişir aynı yolda dönüşte ne kadar hız yapabiliyorsunuz?
yanlış anlamayın yapmaz demiyorum ben de yokuş aşağı 95 gördüm...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ya yokus asagı ben ılk aldıgım zamanlar 105 gordum ama duzde kesınlıklee yaaa
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
alla allaa nıye bılıyım daha ıyı naptında yapıyo senın motor okdr hız sole mademm
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
77
bende 110 u gördüm kartal tem çıkışından kartal köprüsüne iniyodum. baya dik ve uzun iniş, uzun bi süre 110 da gittim ama daha fazla gidebeleceğini sanmıyorum, motorun devri yetmiyor. zaten 110 bile çok fazla beat için. düzyolda 88 yapıyor.

130 kiloluk artçıyla beraber biniyorum bazen istemeden ön kaldırıyo, bence biraaz çabayla çok kolay kalkar.
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
14
arkadaşlar beat'ımın lastikleri çok kayıyor ya bir kere viraja 20 ile girerken hafif ıslak zemin vardı ve az bir eğimle gitmeme rağmen düştüm. Kaliteli lastik önerebilirmisiniz ve nerede satılır ben İST anadolu yakasında pendik te oturuyorum. Motor şu an 1900 de...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
796
arkadaşlar çamurluğu iptal ettim plakayı alta aldım
05102006001ff5.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst