ya bzm motorda ön kalkar mı acaba?kalkarsa da ne kadar sakatlık ne kadar oluo?:silent: bilen arkadas warsa anlatırsa sevinirim
2 kişi tek kişi farkı yokuş dışında pek anlaşılmaz. 2 kişide 80'e çıkar o motor tek kişide. 3 saniye erken hızlanmak bu kadar önemliyse uğraş tabii. Ama o motorun oluru azami 80'dir. Bazen görüyorum Activa'yla 100 gördüm bassam daha gidiyordu yazmış arkadaşlar. Aynı arkadaşlar Burgman'la da kapışmaya çalışıyorlar arkalarından gelince.
Sonuç olarak ben senin yerinde olsam uğraşmazdım. Ben Activa'yla 60'ı geçmeye başlayınca korkuyorum ki 60'a 6-7 sn'de çıkıyor motor. Gerek yok yani.
aküyü değiştirdim. işçilik dahil 81 ytl aldılar. biraz çok aldılar ama motor nefis oldu. ne zamandır böyle rahat rahat çalıştıramamıştım. motorun farları bile daha iyi çalışıyo. akü demekki hakketen bitmiş. Bu sefer küye daha iyi bakıcam. sevgiler
LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:
LENDUHA dalga gecıyosun heralde beat ıbresının sonunu goruyo.sen beat 80ı gecmez dıyosun nerde gecmıyo???benım motor 100-105 arasında kalıyodu bıraz ayar vardı ayar yokkende 100 e yaklasıyodu 95-100 arası beatı cok kucumsuyosunuz...beatın yaptıgı kadarda actıvada yapar motor 100 luk dıye 100 gecmez zannedıyosunuz heralde.ben yıne beatımı alıyım o zaman 110 bıle gordurcem merak etmeyınızz....:cat:
be bizim çok sevdiğimiz beatlerimiz efsane kiteticler gibi 100bin kilometre gider mi sizce? benimki 8700 kilometre. Bu sıralar günde 50 kilometre kullanıyorum. 3 4 yıl kullanırsam bu tempoda 100bine yakın bir şey olur. Sıkılmazsam tabiki. şu ana kadar gayet memnunum. 100bin gider mi ?
Demek ibreyi 280 koysalar 280'e de çıkacakmış. modifiye soran bir arkadaş vardı ona söyleyin ibreyi değiştirsin.
ya yokus asagı ben ılk aldıgım zamanlar 105 gordum ama duzde kesınlıklee yaaa