Honda beat'in lastikleri MRF marka değilmi ?
Çok kötü olmamalı o lastikler !
Motorun lastiklerini yıkayın bekleyin kurusun , güneş altında lastiğe bakın !
Lastik Kahverengi-Siyah karışımı ise kauçuklu ,
Mavi-Siyah ise kauçuksuzdur !
Benim motorun lastikleri ChengShin , Lastikler oldukça dişli olmasına
rağmen kuru asfaltta bile ani frenlerde 30-40 km gibi hızlarda bile kayıyor !
99YTL ye aldığım bisiklette KENDA lastik var ,
O da çin malı ama lastik mis gibi kauçuk kokuyor,renginden belli kauçuk zaten
Kışın kar-buz üstünde 150km kullandım bisikletimi , bir defa kaymadım !