anaa yüni kardeş gelmiş..hoşgeldin kardeşim uzaknaşma bu kadar..döktürmüşün gene..motorun önü kilim gibi olmuş..
eet arkadaşnar burdan iletiyorum ki motorumu sataktan vazgeçmek uzereyim..hem kriz donemi paramın we motorumun ustune yatmak (2009 rezalet olcak diyolar) hem de her resimlerine bakısta "aaaah ahhh lan ne guzel geziyom..b.k mu war 120 ile gidecem..yerinden kalkmaz buuk motoru nereye kaldırıp koyacam sehir icinde" dediimden oturudur ki..sildim silecem ilanımı (işe girersem durum deişiwerebilir tabi)..hem bi 5000 e cıksın ufaklık aha desin ben buyum bu kadar gidiyom o zaman belki biraz daha tatmin eder.. bu sene de gezilere katılmıyıweriym naapak. yüni göndercem emeseni..rakırla sen de bana gönderin.