Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
Eyw saolsun bılader :D xD qeLıor Resım 10 dk ya :D



Burda Kafa degısık :D

Buda Orji SEkLi

Daha sonraki YaptıKLarıdma qeLıorr

Biras Büyük oLdu Ama nese YorumLarını BekLıorum^^
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
kafa granajına hava deliği güzel olmuş ön farın üstünüde uzatmışın hoş olmuş. resimlerde normal zaten forum kendi boyutlandırıyo ideal şekle getiriyo kendi
eline sağlık allah kaza bela vermesin
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
aLLh razı oLsn :D daha Deısık SEkıLLerede Soktum xD onLarında Fotosu qelıcek .... :D

Kimse KaLmamıs qaLıba Burda :D
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
hoşgeldin kardeş senin motordda görüntü modu varmı bütüm antalyalı beatlar sanki fabrikasyon modlu hepsi modlu :):)

Antalya'da beat'i olupta görüntü mod'u olmayan beat'li yandan beat'ldiir.:mrgreen::mrgreen: Ama doğukanın dediği gibi burda herkez piyasacı yalımda dylan ile 40-45 yaşında kafasında köylü şapkası olan adam bile teke kalkıor.Antalya Piyasacılar Şehri bu bir gerçek....

bu arada sizleri unuttum sanmayın bayadan beri siteye girmiordum o yüzden yazmıordum artık girip yazıorum bu arada "ruckerpark" ve "jr." özelden msn adreslerini atarsanız sevinirim...
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
anaa yüni kardeş gelmiş..hoşgeldin kardeşim uzaknaşma bu kadar..döktürmüşün gene..motorun önü kilim gibi olmuş..

eet arkadaşnar burdan iletiyorum ki motorumu sataktan vazgeçmek uzereyim..hem kriz donemi paramın we motorumun ustune yatmak (2009 rezalet olcak diyolar) hem de her resimlerine bakısta "aaaah ahhh lan ne guzel geziyom..b.k mu war 120 ile gidecem..yerinden kalkmaz buuk motoru nereye kaldırıp koyacam sehir icinde" dediimden oturudur ki..sildim silecem ilanımı (işe girersem durum deişiwerebilir tabi)..hem bi 5000 e cıksın ufaklık aha desin ben buyum bu kadar gidiyom o zaman belki biraz daha tatmin eder.. bu sene de gezilere katılmıyıweriym naapak. yüni göndercem emeseni..rakırla sen de bana gönderin.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
abi sen kaldırma bence ilanı bakarsın bir talip çıkar tmm motorumuz çok güzel ama onu daha yükseltmekte fena olmaz tabi bu arada gezilere niye katılmıcakmışınki tmm biraz zor olur bayırlarda ama düzde gezi hızında sorun olmaz gibi geliyor bursa mt nin gezilirine baktıysan hep oralardayım yani bir beatli abimle beraber :) bu arada msn nimi atıcam ikinizede :)
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
Antalya'da beat'i olupta görüntü mod'u olmayan beat'li yandan beat'ldiir.:mrgreen::mrgreen: Ama doğukanın dediği gibi burda herkez piyasacı yalımda dylan ile 40-45 yaşında kafasında köylü şapkası olan adam bile teke kalkıor.Antalya Piyasacılar Şehri bu bir gerçek....

bu arada sizleri unuttum sanmayın bayadan beri siteye girmiordum o yüzden yazmıordum artık girip yazıorum bu arada "ruckerpark" ve "jr." özelden msn adreslerini atarsanız sevinirim...




helal olsun amcaya yaa :):) zaten sahibinden.comda gezerken ne kadar antalya beat ilanı varsa modlu :):)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
iyi bakalım dursun ilan..ya 250lik arkadas war keeway supershadow yanımdan ronnnnn dei geciyo rampada..normal tabi..arkadasa sordum geziler 70-90 arası hızlarda yapılıyo dedi duzde tamam da uzuuunca otoban rampalarında 50ye dusuyommen yaa ne gezisi adamlar kufreder durur =) ayrıyeten cbf 150 bile gezide geride kaldı diyen eleman war forumda..ben wazgectim keeway land cruiser cekicem en sıfırından...iş bulursam bu krizde tabi.

rakır link atsana sizin gezileri ..hepsini istiyom =)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
Abi Yapcaık Bisi Yok Antaya Burası :) FuLL Piyasacı :)




İlk ALdıgım Zman ==

İlk ALdıgım Zman


Buda Sonrakie Duffy DucK SEwıorum^^


=


Duffy <3 xD
 
Katılım
22 Ara 2008
Mesajlar
38
:D Sey Duffy bende SewıoruM Motorumuda Ayrıca Sewıyorum^^
1 2 Haftaya dEısık SekkıLere Koyuyorum :D Can Sıkıntısında :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
3 cizgi muhtesemmiş adidas gibi olmus. motor ford focusta da olduu gibi tatlı sert cizgilere (duz cizgiler kesişip köşeler olusturuyo ancak bu koseler kimi yerde hafif yuwarlatılmıs) sahip olduundan dolayı yapılan modifikasyonlarda lineer yani duz cizgiler kullanılması motoru tamamlar. o yuzden 3 cizgi cok acaip olmus.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlar benim beat kışın soğukta çalışmakta zorlanıyordu çoğunlukla ayak marşı ile çalıştırıyordum. Gerçi aküde yeniydi ama bir yıl daha geçseydi eminim arada sırada da normal marşla çalışmazdı.
1-2 yıllık beatlerde durum nedir ?
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
doqukan07 o motor sneinmi bilmiyorum topikte fazla takılmıyorum ama süper yapmışşın eline sağlık güle güle kullan dicektimki o resim ilk aldıgın zamanmış tmm gene güle güle kullan da ilk hali tam tesco imiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst