Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
Merhaba arkadaşlar,

ben sadece şehiriçinde kullanmak için bir scooter almak istiyorum. Honda beat'lerin tipi çok hoşuma gidiyor ve yakıt tüketiminde cimri olduğunu biliyorum. Ancak tek terddütüm; boyumun 1,80 mt. olması. Honda beat'lerin tekeri çok küçük. Ben 1,80 boyumla bir honda beat'in üzerine binsem, üzerinde acaba çok komik durur muyum? Ve diz mesafesi beat'in üzerine oturmama yeter mi? Aranızda honda beat kullanan ve boyu 1,80 mt. ve üzeri olan varsa ve bu konudaki tecrübelerini benimle paylaşırsa çok memnun olurum..
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

benimde boyum 1.80 ama kimse beni gorünce gülmedi gayette oturaklı duruyorum zaten diz mesafesi konusunda bol bol yer war merak etme istersen bir bayiye git bin üstüne anlarsın zaten :)
 
Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
1
Arkadaşlar herkese merhabalar öncelikle beat hakkında söylenecek bişey yok benimde bitane var ancak lastik konusunda cantları temizleyip dubleks yaparsanız rahat edersiniz diyorum ve yeni lastiklerinizide dişli lastiklerden seçerseniz probleminiz tmamen çözülür

beat bu konuda rahat bi motor ama küçük olduğunu düşünüyosan honda parçaları yapan firmanın bi motoru var büyük tekerlekli kymco agility city 125
biz aldık dehşet bişey yakıtta cimrilik aynı perfrman ve duruş süper 180 değil 200 olsan genede üzerinde ingiliz atına binmiş gibi olursun bi bak beat binme fikrin değişecek bence saygılar ..,
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
tabi kyomca da iyi bir motor ama honda kadar yakışıklı değil ve 100.000 km aşmış bir kymco gormedım ben :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
bence de beate benzetilmiş gibi duryo..ya da beat ona..hangisi once cıktıysa işte. ama performansının acaip olduunu duydum. bu arada tamam işte ben de en alttaki linki orya kopyaladım resim yerine link cıkıyo siz benim ilanda gormusunuzdur oole oldu.

Kimko falan paalı da..suzuki 125lik hosuma gidiyo benim..yakısıknı da motor..hem de bedawa.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
tamamdır saydam bilgilendirme icin saol hallettim. baslıımızda senin olman verimlilik katıyor. :cat:
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
211
arkadaşlar uzun zamandır aranıza katılamıyorum..bayadır görüşemedik..bayram münasebetiyle hep mağazadaydım,,çok çalıştım..sizler nasılsınız ?? naptınız görüşmeyeli? beat inde sorun olan warmıki?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya beatte sorun olduunu duydun mu sen hic?..beat bu yawas gider..yine de gider..hep gider =)
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar,

ben sadece şehiriçinde kullanmak için bir scooter almak istiyorum. Honda beat'lerin tipi çok hoşuma gidiyor ve yakıt tüketiminde cimri olduğunu biliyorum. Ancak tek terddütüm; boyumun 1,80 mt. olması. Honda beat'lerin tekeri çok küçük. Ben 1,80 boyumla bir honda beat'in üzerine binsem, üzerinde acaba çok komik durur muyum? Ve diz mesafesi beat'in üzerine oturmama yeter mi? Aranızda honda beat kullanan ve boyu 1,80 mt. ve üzeri olan varsa ve bu konudaki tecrübelerini benimle paylaşırsa çok memnun olurum..
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

Arkadaş benim boy 1.84 hiç bi sorun yok :p :cat:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
3
afedersin bu pirelli lastikleri nerden ve ne kadara aldın torpidonun fiyatını flan sölersen sana zahmet..

saol jr teşekkür ederimm
 
Son düzenleme:

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
hoşgeldin adrasa bende eski bi beat kullanıcısıydım bendede beat varken çok istiyodum pirelli lastik takmayı ama izmirde bulamamıştım istanbunda satan bi firma vardı ama şimdi ismi aklıma gelmedi
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
bir gün uğramadık neler olmuş ya birde jr. abime laf yok o gercek bir beat sevdalasıdır bu arada forumuza motorumuzu kotuluyerek giren beyefendiye dicek bir seyim yok ben 18 yasındayım ılk yazdıgı mesaj benden kucuk yada ılk defa motora bınmıs bırı gıbı geldi dedikleri doğru bile olsa mesajlarındaki üslübuyla bizlere guzelce hissetirmeliydi ole atlayıp sızın motor tenekedir denmez. sorarlar 100.000 km gecmıs kac tane kymco gordun bole beat activa dolu etraf sana kore malında başarılar biz japonumuzda memnunuz hocam :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
anaaaa silmişler gereksiz kısımları..guzel olmus elinize saalık =)

satamıyorum..SATAMIYORUM!..yok mu ya cewrenizde biğt istiyen..buutmem lazım motoru artıkın.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Jr. bence motoru satman için şu an uygun zaman değil.
Çünkü kış yaklaşınca, havalar soğuyunca, insanlar da motordan biraz soğuyor.
İlkbahar yaz aylarında daha iyi fiyata ve daha kısa zamanda satabilirsin.
Ayrıca şu sıralar global bir kriz olması, Türkiyedeki insanları da etkiledi , kimse elindeki parayı harcamak istemiyor.
Ben biraz beklemeni tavsiye ederim.

Son söz ; Sabrın sonu selamettir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst