- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
abi valla lastikçisine gore degisiyor bazıları buluşmak istemiyor ama bazıları da sokuyo benım en son lastıgımı patlattıklarında aslında yarmıslardı hiç bir oto lastikçesi sokmedı bende bır motorcuya goturdum sokturdum ordan lastıkcıye gıttım yaptırdım ben en son bole yapmıştım cam konusunda da servisteki camlar 200 milyon filanda galiba ama pek hoş değilde araştırırsa daha şık camlar bulabilirsin abi 
