ya dun geziyom otobanda boole dedim kac basar 80i gecmiyo inatcı tamam mı.. rampa assaa da 85 i gecemedim soora kamyonun teki kaptırmıs solladı beni onume gecti..bi anda benim motor halatla cekiliyomus gibi bi hızlandı 90-95. simdi bisikletciler de arka arkaya gidip en ondekinin hawayı yarmasından faydalanır da ruzgar direnciyne karsınasmaz ya ben de ruzgar yerken birden duruyomusum gibi sani ruzgar kesildi cihaz bi hızlandı cok eelenceliydi ama tawsiye etmem tırstım baya..kamyona alışık olduumdan daha yakın gittim cunku. oole bi paylaşiym dedim. o maceradan soora bi ermişlik geldi boole bi gokten nur inmis gibi bugun butun gun ankaramın yazdan kala guzel kuru hawasında 60 a sabitleyip seyrettim..en guzel motor sesi 50-60 arası geliyo zaten otobanda rampalarda inatla 60ın altına dusmedi motor dedim ki demek ki 60 la hic uzulmeden gidebiliriz hem rampaya gelince de yawasnamaz =).
baslıımızdan biraz saparak: kanuni freedom modelini inceledim bayide at gibi motor walla cbf150 ye gore baya iri duruyo insan keni ustunde cok iyi hissediyo bilmem 3-5 sene soora da ii hisseder mi..bu motor hakkında kırıntı kadar bile olsa bilgisi, tawsiyesi olan war mıdır. o kadar etkilendim ki bi tek tawsiye kısmı kaldı =)