- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
Merhaba arkadaşlar,
ben sadece şehiriçinde kullanmak için bir scooter almak istiyorum. Honda beat'lerin tipi çok hoşuma gidiyor ve yakıt tüketiminde cimri olduğunu biliyorum. Ancak tek terddütüm; boyumun 1,80 mt. olması. Honda beat'lerin tekeri çok küçük. Ben 1,80 boyumla bir honda beat'in üzerine binsem, üzerinde acaba çok komik durur muyum? Ve diz mesafesi beat'in üzerine oturmama yeter mi? Aranızda honda beat kullanan ve boyu 1,80 mt. ve üzeri olan varsa ve bu konudaki tecrübelerini benimle paylaşırsa çok memnun olurum..
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...
benimde boyum 1.80 ama kimse beni gorünce gülmedi gayette oturaklı duruyorum zaten diz mesafesi konusunda bol bol yer war merak etme istersen bir bayiye git bin üstüne anlarsın zaten