kaazasız belasız saydamsk valla iyi almışın yoksa benmi iyi satmışım ben geçen ay 17000 km de full bakımlı sıfır ön lastikli motoru 2004 model 1800 e sattmıştım ++ alan arkadaş plka ruhsat ve noter masrefı verdi
lastikler pek iyi değildir gerçektnde bulabilrisn pirelli sl 26 olması llazım modeli beate uygunu hemen ondan taktır bence
lastikler pek iyi değildir gerçektnde bulabilrisn pirelli sl 26 olması llazım modeli beate uygunu hemen ondan taktır bence

