Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
ya benım 10 000 bınde acamadımmmı acaba motoru bıde hawa fıltresını cıkarttım super bı ses cıkıyo ne gıbı zararları olur acaba ???

Bu gün vakit bulup 4000 km bakımını yaptım. Hava filitresini yıkadım en son..Ama kapağını kapatmadım bi bakalım ne olacak açık hava filitresi gib etkiliceki dedim ..bi tur attım inanılmaz bi ses . :queen::queen: : ) Beatten böyle bi ses çıkamaz : ) Gerçi boğazları şişmiş kesim motoru gibi bağırıyor gaza yüklenince ama Trafikte gerçektende dikkat çekiyor.. :bounce:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
123ig2.jpg




Not: Yapıcak arkadaşlara tavsiye Filitreniz çok daha kısa sürede kirlenicektir.Dikkat.!!!


bende ckardım ama bende tel bısı yok o ayrımı satılıyo acaba bıde ses cok guzel gercekten cbr125 ses kapıstım :D yannız kalkısda bı hızlanma oldu sankı sacmalıyomuyum yoksa
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Allah vay be 125 cc vitesli Ybr ile aynı hızı yapıyormuş bu beat tebrikler..:rendeer:

Bende kullandım beat..Düz yolda te kişi 85 yapıyordu yokus asagı 90-95 yapıyordu fakat yanacak gibi bağırıyordu..:queen:

100 rahat yapması için modifiyesiz yeri kalmaması lazım..:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Ne derdiniz var Beat'e hız yaptırma konusunda anlamadım gitti.
100cc motora ne diye 100'ün üzerine çıksın diye zorlarsınız.

Hız yapmak istiyorsanız daha yüksek cc li bir motosiklet alın.

Beat hız yapmak için değildir. 80km/h ı geçtiğinizde hem yakıt artar, hem güvenlik düşer.
Kaldıki 80km/h hiçte küçümsenecek bir hız değildir. Ben Dylan'la şehirler arası yolda ortalama bu hızı kullanıyorum yetiyorda artıyor. Dylan 140 basıyor diye ibreyi sonuna dayamıyorum.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Aynı şekilde ben de Dylan ile 100 km/h hızı geçtikten sonra rüzgar tokatlamaya başlıyor, ara sıra motor savruluyor gibi oluyor hani bunun pek de üstüne çıkmıyorum.Bu 135-140 yapanları da anlayabilmiş değilim nedense.Hele sizler beat ile 100'e çıkınca o motorun dengesi nasıl olur düşünmek bile istemiyorum:cyclopsan
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
erfer çok saol da ben bu soruyu çok geç sormuşum ne yazıkki mator 85 de kalıyo walla bana her boş bulduğunda dip gaz git dediler öle yaptık ama.....sonuç faciaa...saolsın tekrar.
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Deryali

Aynen..:cat:Bende bunu anlatmaya çalıştm hala beat'in 100'ü geçtiğini iddia edenler var..:)

by_cnrz

Katılıyorum..Bu motorun 100'ü geçmesi Mobylette'nin 200 yapması gibi birşey..:)

100'ü geçmek istiyenler Dylan'a yönelsin..70-80 bana yeter diyorsanız beat idealdir..:flower:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
kardeş burda alay geçeceksen burayı kirletme git başka yere.Doğruya doğru bnde 2 kişi 100 gördum beat'le sana yalan borcumuz yk iice açılmış bir beat ile 2kişi 100 rahat görursun

faruk olm urasma sunun gıbılerle .gormemıs desek tam yerıdır yanı....hava atamya calıstıgı motorda cbf 150:p


rucker kardes beatın orjınalında dıreksıyon kılıdı var zatenn:wiinkk:
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Kontağı kapatıp OFF konumuna getirdikten sonra direksiyonu sola doğru yatırıp hemen anahtarı OFF konumunun üzerindeyken BASTIRARAK sola doğru döndür(İkisini de aynı anda yaparsan olur).Saygılar...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erfer

Hahahahaha gülmekten öldüm..İşte çocuk aklı ne dersin..:queen:
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
44
arkadaşlar Şile yolunu biliyosunuz bas basabildiğin kadar. 2kişi 80kg+85kg
kökledim kökleyebildiğim kadar 90'ı gördüm.
Daha sonra geçenlerde 20000 bakıma gittim. motor bir açıldı sormayın. Düz yolda 2 kişi şimdi hiç zorlamadan 85'i göürüyorum. Şaşırdım. Yani yine Şile yoluna vursam heralde 100'ü görürüm. AMA 100km hızla gitmem. Gerçekten çok tehlikeli.
TEM'de 75-80 ile gidiyorum. Viyadüklerde rüzgar nasıl savuruyor anlatama.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
beat bi hız motoru degil zaten arkadaşım gerek yok o kadar hızlara ama çin mallarıyla kapışcak kadar seri olsaydı fena olmazdi yani :D
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
44
beat bi hız motoru degil zaten arkadaşım gerek yok o kadar hızlara ama çin mallarıyla kapışcak kadar seri olsaydı fena olmazdi yani :D

aslında ben Beat'imin seri olduğunu düşünüyorum. Yani başka motor kullanmadım ve kapışmadım ama, basınca kaçıyor yani bekletmiyor. Heralde iyi açmış benden önceki sahibi.
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
Dostlarım geçen antalyadaydım.Baya bir dolaştım fakat 1 tane bile modifiyeli beat görmedim olacak şey mi bu:mrgreen::mrgreen: Alanya da baktığınız yerde modifiyeli beat var o da sadece benim motor:mrgreen: Alanya da her yerdeyim:mrgreen:başka modlu beat yok zaten
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
44
Dostlarım geçen antalyadaydım.Baya bir dolaştım fakat 1 tane bile modifiyeli beat görmedim olacak şey mi bu:mrgreen::mrgreen: Alanya da baktığınız yerde modifiyeli beat var o da sadece benim motor:mrgreen: Alanya da her yerdeyim:mrgreen:başka modlu beat yok zaten

Alanya da baktığınız yerde modifiyeli beat var o da sadece benim motor Alanya da her yerdeyim.
Süpersin ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst