- Katılım
- 24 Haz 2008
- Mesajlar
- 1,259
ya benım 10 000 bınde acamadımmmı acaba motoru bıde hawa fıltresını cıkarttım super bı ses cıkıyo ne gıbı zararları olur acaba ???
bende ckardım ama bende tel bısı yok o ayrımı satılıyo acaba bıde ses cok guzel gercekten cbr125 ses kapıstım
yannız kalkısda bı hızlanma oldu sankı sacmalıyomuyum yoksa
Bu gün vakit bulup 4000 km bakımını yaptım. Hava filitresini yıkadım en son..Ama kapağını kapatmadım bi bakalım ne olacak açık hava filitresi gib etkiliceki dedim ..bi tur attım inanılmaz bi ses . :queen::queen: : ) Beatten böyle bi ses çıkamaz : ) Gerçi boğazları şişmiş kesim motoru gibi bağırıyor gaza yüklenince ama Trafikte gerçektende dikkat çekiyor.. :bounce:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
![]()
Not: Yapıcak arkadaşlara tavsiye Filitreniz çok daha kısa sürede kirlenicektir.Dikkat.!!!
bende ckardım ama bende tel bısı yok o ayrımı satılıyo acaba bıde ses cok guzel gercekten cbr125 ses kapıstım
Son düzenleme: