Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu beat cılar fan kapağının kenarına neden reflektörlü bant yapıştırmazlar..

kadircim emeğine saygı beat güsel olmuşş arkayıda siyada boyatsaydın 10 numara olur..

ayna işini boşwer antalyada kimse takmıyo zati
bende aerox a takmıyom kim ne derse desin tamam kötü bşey olabilir ama benim aynalarımın görüş acısı dar o yüzden takmıyorum dönüp arkaya bakmak kolay geliyor..
 
Katılım
2 Şub 2007
Mesajlar
67
dostum yorumun için saol.Babamda kullanıyor bu motoru o yüzden ayna takıyoruz.Ayna trafikte vazgeçilmez bir unsur bence.Tabi aynaya göre değişir.Dediğin gibi eğer trafikte arkana sağına soluna hakimsen ayna şart değil.Zaten motorun görüntüsünü de bozuyor:)Saygılar.....
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
vala.arkadaslar cıdden ayna olmuyor..ben suankı motorumda ayna var ama guvenemıyorumaynaya baktıktan sra bıde arkama donup bakıyorum....bunun hakkında bı topıc acacam.sızce nasıl olur....(ac ac nasıl olsa acmak paralı deıl))):mrgreen:
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
ewt moto harika olmuş ah benim peder de binmese çok şey yapacam da hem de ilk iş olarak aynayı sökecem.emeğinize sağlıkk
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
arkadaslar bende beatcıyım 1 senederı kullanıyorum antalyadayım gecen sene bu sene bursada kullanıyorum 10 000 km ulastım dun gece sabahlayıp forumun hepsını okudum yenı bılgıler ogrenmek ıcın lastık gercekten cok gereklı benım kı su an kabak we baya bı kayıyorum motorumda fazla bısı yok ama ama yıne resımlerını koycam beatcılar yolunuz acık olsun :D
 
Katılım
18 Eyl 2007
Mesajlar
35
sewgili arkadaşlar kafama takılan bişi war engin bilgilerinizden yararlanmak istiyorum.bu rodaj rodaj zamanı falan ne demek neye yarar nası bişidir bni bi aydınlatırmısınız.şimdiden tşk..hayırlı günler hayırlı sürüşler
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
cok seye yarar kardesım.onu yanlıs yaparsan o motoru adam edemezssın.rodaj her motor ıcın farklıdır.beat ıcınde genelde 1000 e kadar 40 50 gıt sora sonuna kadar bas derler ama ole degıl ıste..engın tecrubelerıme dayanarak konusuyorum:mrgreen: ılk once 400 e kadar 40 50 gıtcen sora sonuna kadar bı bascan ama 1 defa motor bagırmaya basladımı salcan motoru sora yıne aynı seyı 600 de ve 800 de yapcan...anı fren yapmıscan anı kalkıs yapmıcan oldukca yumusak davrancan motoara(beat ıcın konusuyorum)) sora 100 110 gıttınmı arkandan cın mallarına dıer beatlere nal toplatırsın.....hadı hayırlı surusler...her turlu sorunuza acıgım cekırgelerım...:mrgreen:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Erfer

Beat'i bolu dağından aşağı sür 110 yapmaz
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
:mrgreen: ha ve ha. tamam yapmaz kardesım.sımdı mutlumusun__??...ıkı kısı 100 gordum ben kardes...
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aaaaa ben 3 kişi 120 gördüm desem ?
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
kardeş burda alay geçeceksen burayı kirletme git başka yere.Doğruya doğru bnde 2 kişi 100 gördum beat'le sana yalan borcumuz yk iice açılmış bir beat ile 2kişi 100 rahat görursun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst