Beat Ailesi büyüyor...

::sos::
Arkadaşlar uzun zamandır bir scooter almayı düşünüyordum, sonunda karar verdim, honda beat, yalnız sıfır değil fazla bütçem olmadığı için ikinci el, Bir arkadaşla anlaştım 2006 model iyi durumda bi motor, yarın servisine de gösterip noterden devrini alıcam.
Motor için üzerine çadır almayı arkaya çanta öne de bir cam taktırmayı düşünüyorum, yalnız bazı resimlerde gördüm fazla büyük çantalar ve uzun ön camlar motora yakışmıyor galiba sizden istediğim eğer bu aksesuarlar markaları fiyatları ve yaptırabileceğim yerler hakkında bilgi vermeniz. Ayrıca uygulama yapılmış motorlarınız varsa resimlerini koyarsanız sevinirim. Son olarak büyük kask motora sığmıyor galiba yarım kask alsam memnun kalırmıyım.
Bende şu motoru bi elime geçirim resimlerini eklicem ve motor hakkında detaylı bilgi vericem.
Teşekkürler beatçiler.