Honda Honda Beat Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
can olm ne üşengeçsin bi beat foto su koyamadın yoksa elinde foto kalmadımı..:cyclopsan
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
387
eee elinde kalmamıstır belki kerem nerden bılırosun olm..okdar beat fotosu çalıpta foto koyarsam bndede kalamz :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
ne calması len....bı gun sıze verecem benım arsıvı alın tepe tepe bakın dıcem haa.......faruk noldu bızım ıs???
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madbatur
Cahillerle yaptığım her savaşta ve her konuşmada kaybetmişimdir zaten.
 
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
88
mondializzet100 millete yanlış bilgi veriyosun tamam anladım bilmemek ayıp değil ama insan araştırırda konuşur bws basınca 50 kurş (beşyüzbin) mi yakıyor gel bunun hakkında anket yapalım kim haklı
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madbatur,Ben 50 Kuruş dediğimi hatırlamıyorum,sadece arkadaşımın motoru bws 5 lt yakıyor o da eşittir 17 ykr'ye daha hesabı bilmiyorsun 50 Kuruş yakması için 100 km'de 15 lt yakması lazım.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
2
merhaba arkadaşlar...
10-15 gün önce bir motor almaya karar vermiştim ve iyi bir karar verdiğimi düşünerek sıfır bir beat aldım..bir hafta oldu.şimdilik gayet memnunum.ilerde tekrar görüşmek üzere.bu arada başlık için teşekkürler.en kısa zamanda resimleri eklerim inş...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
dragonlee motosunu 0 almışsın ama rengini vs yazmamışsın...sonra foto da ısteriz bir an önce koysan iyi olur...!
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
tekrar slm mıllet......inş alıyorm bende yakında.....ne dıym.artık daha fazla onlıne olmaya calısalım.......esen kalın....:mrgreen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
erfer zaten bi alıyon bi satıyon bakmışız tekrar alıyon senin işlerden anlıyosam soleryumda uykuya dalayım yane :mrgreen::p
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Beat Ailesi büyüyor...

:) ::sos::
Arkadaşlar uzun zamandır bir scooter almayı düşünüyordum, sonunda karar verdim, honda beat, yalnız sıfır değil fazla bütçem olmadığı için ikinci el, Bir arkadaşla anlaştım 2006 model iyi durumda bi motor, yarın servisine de gösterip noterden devrini alıcam.

Motor için üzerine çadır almayı arkaya çanta öne de bir cam taktırmayı düşünüyorum, yalnız bazı resimlerde gördüm fazla büyük çantalar ve uzun ön camlar motora yakışmıyor galiba sizden istediğim eğer bu aksesuarlar markaları fiyatları ve yaptırabileceğim yerler hakkında bilgi vermeniz. Ayrıca uygulama yapılmış motorlarınız varsa resimlerini koyarsanız sevinirim. Son olarak büyük kask motora sığmıyor galiba yarım kask alsam memnun kalırmıyım.

Bende şu motoru bi elime geçirim resimlerini eklicem ve motor hakkında detaylı bilgi vericem.

Teşekkürler beatçiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
öncelikle kararın doğru olmuş tebrikler...ben pek beat hakkında bilgi sahibi değilim fakat illaki kısa rüzgarlık vardır...çanta konusuna gelince mecbur değilsen taktırma derim...
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
:cherry: :thumleft:
Arkadaşlar dün motoru kontrol ettirdim hiçbir sorun çıkmadı. Noterden devrini aldım (2100ytl) biraz gezip dolaştım acayip keyif verici yalnız lastikler orijinal galiba suda kolay kayabilecek gibi. Motorum 2006 model 5600km'de. İnşallah bi sorun yaşamam.

16m7vk1.jpg
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun dostum.Doğru seçim, güzel motor.Allah kaza bela göstermesin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst