Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu beat cılar fan kapağının kenarına neden reflektörlü bant yapıştırmazlar..
kadircim emeğine saygı beat güsel olmuşş arkayıda siyada boyatsaydın 10 numara olur..
ayna işini boşwer antalyada kimse takmıyo zati
bende aerox a takmıyom kim ne derse desin tamam kötü bşey olabilir ama benim aynalarımın görüş acısı dar o yüzden takmıyorum dönüp arkaya bakmak kolay geliyor..
kadircim emeğine saygı beat güsel olmuşş arkayıda siyada boyatsaydın 10 numara olur..
ayna işini boşwer antalyada kimse takmıyo zati
bende aerox a takmıyom kim ne derse desin tamam kötü bşey olabilir ama benim aynalarımın görüş acısı dar o yüzden takmıyorum dönüp arkaya bakmak kolay geliyor..