motosiklete ilk başlayan ve sık kullanan biri en az 6 ay Beat ile iyice haşır neşir olduktan sonra Dylan'a geçebilir. Farkı hemen anlayıp kendini gerçek bir motor kullanıyor gibi hissedeceksin.
Tanıtığım neredeyse tüm Dylan'cılar ben dahil beat ile başlayıp Dylan kullanmışlardır. Dylan'dan sonra ise hiç bir scooter onları kesmez. Ancak belki 500cc'lik bi Scooter dylan'ın yerini alabilir![]()
Kardeş ben seninkinden taktirim diyorum.Her Honda bayinde olmaya biliyor.O yüzden senin ampülün markası modelini söylersen çok yardımcı olmuş olursun.
Kardeş ben seninkinden taktirim diyorum.Her Honda bayinde olmaya biliyor.O yüzden senin ampülün markası modelini söylersen çok yardımcı olmuş olursun.
saol kardeşim teşekkür edrm bişiler yapma çalıştık ama devamıda gelcek merak edın biras :mrgreen::mrgreen:Süper Olmuş Motor Emeğine Sağlık Kardeşim