Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
...
malum vstrom lular yakıttan dolayı pc başındalar :wiinkk:
...

Vstrom konusunda yeterli bilgiye sahipsiniz anlaşılan.

90 km. sabit hızda 3,9 litre,
120 km. de 4,5 litre,
150 km. de 5 - 5,5 litre,
Son hız olan 200 km. de en fazla 7 litre yakan,
Dolu depo ağırlığı 212 kg. olan DL650, kategorisinde EN AZ YAKAN enduro touring motoru olup, 30 - 70 yaşındaki aklı başında insanların, tam koruma bindikleri, toprakta da giden, asfalt uzun yol motosikletidir.

Motosiklete binebilmek için genelde 3 faktör vardır: Orta ve yüksek hacim motosiklet kullanıcıları çoğunlukla aşağıdaki 2. şık yoksunudur.
1 - Ekipman, (a - Motosiklet, b - Koruma gereçleri)
2 - Zaman,
3 - Para.
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar innova ile ilk uzun yolculuğum:queen:
keyifli seyirler.....
http://www.hamok.org/forum/viewtopic.php?f=13&t=2102

Gezinizi çok begendim benimde canım çekti ama daha ehliyet olmadığı için fazla uzaklaşamıyorum :salut:
Ben bu yağı kullanıyorum babamın ısrarıyla http://www.mobiloil.com.tr/Turkey-Turkish-LCW/carengineoils_products_mobil-1-racing-4t.aspx motor daha sesizleşti , ben 15-50 kalındır dedim ama normal yağlardan bir farkı yok gibi görünüşte yorumlarınız nelerdir? sizlerin yağ seçimi nedir ? kaç km de yağ değişimi yapıyorsunuz?
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
eros01 kardeşim, ben yazın motor çok ısındığı için 20 - 50 castrol kullanıyordum şimdi havaların soğumasıyla beraber 10 - 40 sentetik kullanacağım.
Bu arada lastik yazılarım tamamdır, çokta güzel durdu beyaz beyaz :cherry:


Uploaded with ImageShack.us
Buyrun taze taze fotoğraflar :rendeer:
Bu arada motorum satılık arkadaşlar (şu an onay sürecinde, tahminim akşama açılır)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kurus-masrafsiz-enjeksiyonlu-99227871/detay/
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
1
hocam bayabi okudum bu başlıktaki yazıları ama bi sorunum var o sorunla ilgili açıklama bulamadım.Bende de innova 2006 war.Uzun bi ayrılıktan sonra morumu geri buldum(çalınmıştıda) değişmeyenparçası kalmamış baya bi masraf yaptım tekrar yeniledim ama motor giderken stop ediyor ve kontagı kapatıp açınca düzeliyor.Bi kaç usta derdine çare bulamadı neyden kaynaklı olabilir.Saygılarımla
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eros01 kardeşim, ben yazın motor çok ısındığı için 20 - 50 castrol kullanıyordum şimdi havaların soğumasıyla beraber 10 - 40 sentetik kullanacağım.
Bu arada lastik yazılarım tamamdır, çokta güzel durdu beyaz beyaz :cherry:
[url]http://img818.imageshack.us/img818/4237/55055240515162013064519.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Buyrun taze taze fotoğraflar :rendeer:
Bu arada motorum satılık arkadaşlar (şu an onay sürecinde, tahminim akşama açılır)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kurus-masrafsiz-enjeksiyonlu-99227871/detay/

Demek sende aramızdan ayrılıyorsun İnnovanı sattıktan sonra hangi makineyi düşünüyorsun , bu arada lastik yazıların motorun beyaz oldugu için çok yakışmış benim siyah oldugu için sırıtır diye yapmadım .
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
Yok eminim innovamı satarda motor değiştirirsem eğer kesin yine bu başlıkta takılırım :cat:
Ama eğer motorsikletimi değiştirirsem eminim ki innovanın o kıvraklığını ve yakıt performanısını özleyeceğim :)
Bakalım şimdilik ilanı koydum, alıcısı çıkarsa satacağım fakat ne motor alacağım konusunda net bir fikrim yok :pr:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
GÜNCEL YAKIT VERİLERİM:

Ş.içi normal kullanımda: 100 km. ye 2,36 litre,

Karışık sert kullanımda: 2,22 litre,

Ş.dışı 60 km. hızda: 1,59 litre yakıtlarını çok net biçimde ölçtüm. 7,28 kuruşa gezmenin keyfi gibisi yokmuş. Vstromun neredeyse 1/3'ü :cat:
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok eminim innovamı satarda motor değiştirirsem eğer kesin yine bu başlıkta takılırım :cat:
Ama eğer motorsikletimi değiştirirsem eminim ki innovanın o kıvraklığını ve yakıt performanısını özleyeceğim :)
Bakalım şimdilik ilanı koydum, alıcısı çıkarsa satacağım fakat ne motor alacağım konusunda net bir fikrim yok :pr:
Hayırlısı olsun kardeşim...:cherry:

GÜNCEL YAKIT VERİLERİM:

Ş.içi normal kullanımda: 100 km. ye 2,36 litre,

Karışık sert kullanımda: 2,22 litre,

Ş.dışı 60 km. hızda: 1,59 litre yakıtlarını çok net biçimde ölçtüm. 7,28 kuruşa gezmenin keyfi gibisi yokmuş. Vstromun neredeyse 1/3'ü :cat:

Güzel degerler yakalamışsınız.

52bin de baskı balatayı yedi off off innovam yaa ama psx geliyore...
Benim innovamda debriyaj kaçırıyordu. ayak fren nin orada bir ayar somunu var oradan kaçırmasını engelleyebiliyorsun debriyajın ama senin moturun 52 binde olduğu için debriyaj balatası degişim zamanı gelmiştir ayarla olmaz ...
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aklıma takıldı sizde motorunuzla giderken gazı bırakınca kompresör de egzostan patırtı sesleri geliyormu ?
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
eros01, o patırdı bende daha çok motorum soğukken oluyor.
Dert edecek birşey yok normal bir ses hatta hoşuma bile gidiyor :)
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
Patlama sesi bir sorun değil kesinlikle canınızı sıkmayın. Dört silindirli makinelerde patlıyor hatta bazılarında patlama esnasında alev çıkıyor. Bu bir sorun değil yani.
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
asya cub motoruma innova debriyaj balatası takmak istiyorum olurmu acaba benimki 3lü olursada fiyatı nasıldır
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
Abi açıklaman harika olmuş gerçekten :cat:
Bu arada benim İnnova yolcu oluyor ufaktan.
İki kişiye gösterdim anlaşamadık yarın birisi daha görecek, gidiyor artık hayırlısıyla. Bir yerden mutluyum ama innovayı özleyeceğim kesin..
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
An itibariyle motosikletimi satmış bulunmaktayım. Hayırlısı olsun biraz daha para biriktirip güzel bir motor istiyorum hayırlısıyla...
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
kagy48 Satiş fiatınız ve km. ... gibi bilgiler özel değilse yazabilir misiniz? PM. den de olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst