- Katılım
- 22 Nis 2011
- Mesajlar
- 42
benimde bahsettiğim ürün ilker bey in gösterdiği gibi fakat hava lı değil içi jel destekli.ebay da biraz araştırırsanız bulabilirsiniz.zamanında bir arkadaşımın xl 200 ünü 1 gün kullanmıştım.bursa ya gidip gelmiştim benim futbol hayatımı bitirmişti sele resmen
kavisli apısından sebep hep öne kayıyorsunuz ve malum yerleri sıkıştırıyor.belkide alışık olmadığım içindir ama ben çok rahatsız olmuştum.birazda vibrasyon vardı.ben mtb yi arazide sürerken pek sıkıntı olmuyor ama genelde lastiklerini değiştirip 30-40 km lik şehir turları yaptığım zaman jelli pad farz oluyor
motor için uygun yollu çözüm olarak ise bahçe malzemeleri satan bir yerden sandalye minderi almak olabilir.