Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
benimde bahsettiğim ürün ilker bey in gösterdiği gibi fakat hava lı değil içi jel destekli.ebay da biraz araştırırsanız bulabilirsiniz.zamanında bir arkadaşımın xl 200 ünü 1 gün kullanmıştım.bursa ya gidip gelmiştim benim futbol hayatımı bitirmişti sele resmen:) kavisli apısından sebep hep öne kayıyorsunuz ve malum yerleri sıkıştırıyor.belkide alışık olmadığım içindir ama ben çok rahatsız olmuştum.birazda vibrasyon vardı.ben mtb yi arazide sürerken pek sıkıntı olmuyor ama genelde lastiklerini değiştirip 30-40 km lik şehir turları yaptığım zaman jelli pad farz oluyor:)motor için uygun yollu çözüm olarak ise bahçe malzemeleri satan bir yerden sandalye minderi almak olabilir.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
bence en iyi çözümlerden biri kuzu postu,iki senedir kullanıyorum
çok memnunum.pahalı maliyetlere gerek yok.
IMG_1127.jpg
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
arkadaşlar bu gün innova dan ikinci kez düştüm
ikisi de önüme araç çıkışı ve ani fern yüzünden.
bu innova ile hiç mi fren yapımaz yav.
gözüm korktu bereket ufak sıyrıklarla atlattım.
böyle giderse innova ile vedalaşacağım gibi.
siz nasıl fernleme yapıyorsunuz,her ani feren de yatıyor mu
bu alet.
satıp scotoor a geçsem mi acaba.
 
Katılım
22 Nis 2011
Mesajlar
42
arkadaşlar bu gün innova dan ikinci kez düştüm
ikisi de önüme araç çıkışı ve ani fern yüzünden.
bu innova ile hiç mi fren yapımaz yav.
gözüm korktu bereket ufak sıyrıklarla atlattım.
böyle giderse innova ile vedalaşacağım gibi.
siz nasıl fernleme yapıyorsunuz,her ani feren de yatıyor mu
bu alet.
satıp scotoor a geçsem mi acaba.

çok geçmiş olsun.lastikler epey nce olduğu için yere az temas ediyor.direksiyonunuz düz değilken ön firene abanırsanız malesef kafadan kayma yapıp devriliyorsunuz.
çek çaresi refleks firenlemelerde ön fireni mümkün olduğu kadar kullanmamak.tekrar büyük geçmiş olsun.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
11
Gecmis olsun arkadasim..
Esimle birlikte yaptigim toplamda 960 km lik gezimizden kisaca bahsetmek istiyorum. Uzun yolda da alasim jantlardan hic bir sikayetim olmadi, hatta bence tel janta gore daha stabil gidiyor motor, tavsiye ederim. Lastik patladi, patlayacak yolun ortasinda ne yaparim stresine son buldu ya, en iyi tarafi da bu zaten.
Tahmin edebileceginiz gibi,iki kisi ve yuklu bir innova ile duz yolda 80-90 km/hnin uzerine cikamadik. Eger yol egimli ve ruzgarda yardim ederse 120 km/h gidiyor. Fakat egimli bir yolda 70 in uzerine de cikamiyorsunuz. Bursa da beledlye otobusunu sollayamadim desem :) bir daha esimi innova ile uzun yola ikna edebilecegimi sanmiyorum :)
Selenin sert olmasi veya konforlu olmamasi bizi bayagi rahatsiz etti. Donuste altimiza plaj havlusu koymak zorunda kaldik. Bir nebze daha iyi oldu. Eger aceleniz yoksa, sert seleden cok fazla rahatsizlik duymam diyorsaniz, innova ile dunya turuna cikabilirsiniz.
1000 km yol yaptim, 85 TL yakit parasi harcadim. Emin olun bu yolu bisikletle gitseniz yolda yigecege icecege daha fazla para harcarsiniz. Cunku biliyorsunuz sivi ve kati yakitla calisan tek ulasim aracidir bisiklet.Tam anlamiyla ne kadar kofte o kadar yoldur yani..
Neyse innova dostari, 1000 km. Lik uzun yol deneyimimi kisaca sizlerle paylasmak istedim.
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yaklaşık 9 ay önce aldıgım innovam 1500 km ye geldi egilmeden 100 ü geçmiyor ,bi anormallik mi var yoksa motor haddi bukadarmı ?
Bide ampulümü 55 watt ampulle degiştirmek istiyorum rolentide ışık loşlaşırmı hepinize keyifli sürüşler dilerim :)
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
11
motorunuz henüz açılmamış sanırım, benim motor da ilk bir kaç bin km. de aynıydı. Yol yaptıkça motor açılacaktır. Yalnız tavsiyem, çok devirsiz kullanmayın..Benim motorum şu anda 6300 km de ve düz yolda rüzgar faktörü olmadan 110 km. ye rahatlıkla çıkabiliyor.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
çok geçmiş olsun.lastikler epey nce olduğu için yere az temas ediyor.direksiyonunuz düz değilken ön firene abanırsanız malesef kafadan kayma yapıp devriliyorsunuz.
çek çaresi refleks firenlemelerde ön fireni mümkün olduğu kadar kullanmamak.tekrar büyük geçmiş olsun.
teşekkürler kardeş.alet sevimli hızlanması güzel ya,ben o sevimlileğe kandım(xt kullanınca sürekli ondan kalan refleks de var tabi)
dipleme gaz kullanıyorum.bundan sonra daha dikkatli kullanacağım ve dediğin gibi arka fren ağırlıklı.
en iyisi ön fereni unutayım ben.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

rüya gibi yav,1000 km 85 tl.xt 660r la ben yarısını yaksam sevinirim.
ama helalolsun artçılı onca yol....
bilgi paylaşımı için teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

Arkadaşlar yaklaşık 9 ay önce aldıgım innovam 1500 km ye geldi egilmeden 100 ü geçmiyor ,bi anormallik mi var yoksa motor haddi bukadarmı ?
Bide ampulümü 55 watt ampulle degiştirmek istiyorum rolentide ışık loşlaşırmı hepinize keyifli sürüşler dilerim :)
100 bana göre iyi rakam,ben düz yolda rüzgarsız 90 ı geçemedim daha hiç.
bütün ayarlarına baktırdım hiç bir sorun yok.
tabi kiloyla da ilgili bir durum son hız.(100 kiloyum bu arada)
 
Katılım
11 Ocak 2012
Mesajlar
24
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorunuz henüz açılmamış sanırım, benim motor da ilk bir kaç bin km. de aynıydı. Yol yaptıkça motor açılacaktır. Yalnız tavsiyem, çok devirsiz kullanmayın..Benim motorum şu anda 6300 km de ve düz yolda rüzgar faktörü olmadan 110 km. ye rahatlıkla çıkabiliyor.
Tavsiyeleriniz için saolun bunda sonra biraz daha fazla bastırıyım bakalım açılsın makina :D
 
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
65
Abilerim hepinize merhabalar. 2011 model beyaz İnnova sahibiyim. Motoru alalı 5 ay kadar oluyor fakat foruma daha yeni geldim. Size öncelikli soracağım bir soru var. Muğla Fethiye'de yaşıyorum. Performans artışı için motora neler yapabilirim cevaplarınızı bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

20120711151428.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Buda Babadağ zirvesinden arkaplanda Fethiye ile benim Innova'm :)
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
25
Abilerim hepinize merhabalar. 2011 model beyaz İnnova sahibiyim. Motoru alalı 5 ay kadar oluyor fakat foruma daha yeni geldim. Size öncelikli soracağım bir soru var. Muğla Fethiye'de yaşıyorum. Performans artışı için motora neler yapabilirim cevaplarınızı bekliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

URL=http://imageshack.us/photo/my-i....imageshack.us/img253/3254/20120711151428.jpg[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/url]

Buda Babadağ zirvesinden arkaplanda Fethiye ile benim Innova'm :)



hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
kagy48,hayırlı olsun beyaztın kardeş.
performans ertırmak mı onu anlayamadım.:thumright
kardeş zaten bu kup lar motor hacmine göre çok seri
ve yeterli performasta.
bu haliyle bile cup da 80 i geçmemmek gerekiyor
çünkü bu motorların durma problemi var,birde
hafif motor,aşırı süratlarde motorun yere tutunması
sanki ortadan kalkıyor gibi oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst