Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motorun ruhsatı yeniledim(vize kısmında ki yerin bitmesinden kaynaklı),tek seferde vizeden gectim ve ruhsat için trafik subeye geldigimde bingo bango adr. degişikligini bildirmedigim için 50 tl ceza ödedim(süresi 1 aymıs bilginize) 117+50 ye malloldu.neyseki bi soraki ruhsat degişimi 8 yıl sora :)

bu arada 82,000 lerdeyim sıkıntı yok ama hava filtresini degişmenin zamanı geldi

o bişeymi ben daha geçen gün 450tl verdim

ruhsat devir+muayene+vergi+muayene gecikme+sigorta... giderde gider :)
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
Arkadaşlar tam olarak bilen varsa söylesin.

İnnovada benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra, yani tek çubuk kalıpta yanıp sönmeye başlyor ya. O andan itibaren kaç km gider motor?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar tam olarak bilen varsa söylesin.

İnnovada benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra, yani tek çubuk kalıpta yanıp sönmeye başlyor ya. O andan itibaren kaç km gider motor?

20-25km arası :cat:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
satoyama meraba kardeş nasılsın?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
satoyama meraba kardeş nasılsın?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.

Çok,sevinirim hocam.İnşallah birgün herkes innovacı olacak...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
satoyama meraba kardeş nasılsın?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.

merhabalar!

sizin yeni innovanız yokmuydu?

hani orj. bir jant takmıştınız :silent:
 
Katılım
21 Nis 2010
Mesajlar
79
maalesef sattım satoyama kardeş.ve yine maalesef gelecek kış gibi alabileceğim ama napalım.kısmet.burda sizlerle yine görüşürüz arasıra.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
maalesef sattım satoyama kardeş.ve yine maalesef gelecek kış gibi alabileceğim ama napalım.kısmet.burda sizlerle yine görüşürüz arasıra.

canın sağolsun, innovanın tadını alan bir daha zor unutur :wiinkk:
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
7
Merhabalar,
Bende bir bayan olarak innova kullanıcısıyım.. Motorumdan çok memnunum fakat marş motoru arıza yaptı.. Çok sinir bozucu bir durum. Ayak ile motoru çalıştırılıyor şuan.. Ama bayan olduğumdan mıdır çok zorlanıyorum çalıştırırken, kaç kere yolda kaldım çalıştıramadım :D Marş motoruna 400-500tl civarı bir fiyat verdiler bana.. Normal midir bu fiyat :( Ne yapacağımı bilemez haldeyim.. Bu arızayı yaşayan başka biri var mı acaba :(
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
Merhabalar,
Bende bir bayan olarak innova kullanıcısıyım.. Motorumdan çok memnunum fakat marş motoru arıza yaptı.. Çok sinir bozucu bir durum. Ayak ile motoru çalıştırılıyor şuan.. Ama bayan olduğumdan mıdır çok zorlanıyorum çalıştırırken, kaç kere yolda kaldım çalıştıramadım :D Marş motoruna 400-500tl civarı bir fiyat verdiler bana.. Normal midir bu fiyat :( Ne yapacağımı bilemez haldeyim.. Bu arızayı yaşayan başka biri var mı acaba :(

merhabalar, motor km durumu nedir? benim marsta sorunum olmustu ama 75000 de kömürü bittigi için suanda faal,belki bunla ilgilidir ama degilse bahsettigin o fiyat aralıgında dır kaldıki sinyalin teki 125 tl parcalarımızın bazıları ne yazıkki tuzlu
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Esra hanım,öncelikle forumumuza hoşgeldiniz.Benim tahminim 200,250 lira gibi bi rakam olması gibi geliyor bna çünkü geçen sene honda akdeniz servisine sorduğumda öyle demişlerdi.Ama tabi kaç kmde ve modeli de önmli.

Bende fren merkezimi değiştirdim hemen akabinde zincir setimi maşallah 20binden 20bine değişen zincir seti bende 38binde değişti.Ön grenaja biraz çeki düzen verdim.Hava filtresini temizledim.Karbüratör de temizledim.Birtek bujim kaldı.Onuda yanlış almışız.Değiştireceğim.Benm çalışmalarım böyle.Halen daha rampanın kokusunu aldığı zaman innova kesiliyor yaa acaba metal yorgunluğu felan mı var ki!?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Merhabalar,
Bende bir bayan olarak innova kullanıcısıyım.. Motorumdan çok memnunum fakat marş motoru arıza yaptı.. Çok sinir bozucu bir durum. Ayak ile motoru çalıştırılıyor şuan.. Ama bayan olduğumdan mıdır çok zorlanıyorum çalıştırırken, kaç kere yolda kaldım çalıştıramadım :D Marş motoruna 400-500tl civarı bir fiyat verdiler bana.. Normal midir bu fiyat :( Ne yapacağımı bilemez haldeyim.. Bu arızayı yaşayan başka biri var mı acaba :(

hoşgeldiniz!

marş kömürü bitmesi benim başıma geldi sadece çok cüzi bir fiyata marj kömürü değiştirmişlerdi

marj motorunun içinde kömür resmen un olmuştu! serviste sökülü halde gördüğümde çok şaşırmıştım



marş motorunuzun sargısı yanmışsa bu sardırılabilir araştırmak lazım kolay kolay öleceğini sanmıyorum

marş düğmesini bastığınız zaman sele altından "tık tık" diye bir role sesi geliyormu?

evet malsef marj motorunun fiyatı 450tl civarı :pale:
komle motoru sıfırlamak bile daha ucuz ama innovanın bir kaç parçası çok pahalı

gösterge paneli grenajlar bir çok aksam çok ucuz

ama sinyal di marj motoruydu benzin filtresinydi bunlar çok pahalı çünkü çinde yapılmıyor bu parçalar malyeti fazla ve kaliteli haliyle ülkemizede pahalı geliyor..

hangi ilde ikamet ediyorsunuz?

servis konusunda sizi yönlendirebilirim

iyi forumlar..
 
Katılım
19 May 2011
Mesajlar
7
Cevaplar için çok teşekkür ederim.. Hoşbuldum bu arada :)
Öncelikle motorum daha 16binde ve 2006 model.. Sadece yazları denize giderken kullanıyorum ben.. Ama bu sene şehiriçinde de kullanmayı çok istedim o da nasip olmadı yolda kaldım :)
Kömüre bakıldı ve değiştirildi onda bir sorun yok..
Satoyama dediğin gibi bastığımda tık tık diye ses geliyor..
Ben İstanbul Sarıyer de ikamet ediyorum.. Tanıdık bir motorcuya bıraktım motorumu bakalım hayırlıyısıyla yapacak inşallah :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

Birde innova'yı çalıştırırken frene basılı mı tutmak gerekiyor acaba??
Ben bunu bilmediğimden frene basmadan çalıştırıyordum.. Ne kadar doğru bu acaba bilen varsa yazarsa çok sevinirim.. Teşekkür ederim..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Cevaplar için çok teşekkür ederim.. Hoşbuldum bu arada :)
Öncelikle motorum daha 16binde ve 2006 model.. Sadece yazları denize giderken kullanıyorum ben.. Ama bu sene şehiriçinde de kullanmayı çok istedim o da nasip olmadı yolda kaldım :)
Kömüre bakıldı ve değiştirildi onda bir sorun yok..
Satoyama dediğin gibi bastığımda tık tık diye ses geliyor..
Ben İstanbul Sarıyer de ikamet ediyorum.. Tanıdık bir motorcuya bıraktım motorumu bakalım hayırlıyısıyla yapacak inşallah :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:17 ----------

Birde innova'yı çalıştırırken frene basılı mı tutmak gerekiyor acaba??
Ben bunu bilmediğimden frene basmadan çalıştırıyordum.. Ne kadar doğru bu acaba bilen varsa yazarsa çok sevinirim.. Teşekkür ederim..

önemli değil!

o "tık tık" ses sele altında (akünün olduğu yerde) marş motoru role sinden gelir, siz düğmeye bastığınızda role açıyor fakat motor devreyi tamamlamadığı için start etmiyor.. zaten marş motoru dönse o role sesini duyamıyoruz. marş motoru çalışmadığı, ardından motorda çalışmadığı için o role sesini duyuyoruz.. (başıma geldi)

innovada motoru çalıştırıken hiç bir şeye basmaya gerek yok!

sadece vitesteyken yan ayak açıksa müşür kapatır, marş basmaz okadar..

kömürler değişti motor yine devre göstermiyorsa büyük ihtimal sargısı yanmıştır. sarılması gerekir. inşallah kısa yoldan ucuza halledersin..

eğer motorunu gerçekten 2006 model 16bin km civarındaysa marş motorunun kömürünede kendisinede bişey olmaması gerekir..

malesef innovalarda 2. el satışlarda km sayacında ile çok hile yapıyorlar

tabi siz sıfır aldıysanız bu yazımı kale almayın:cat:

yine yardımcı olabileceğimiz birşey olursa elimizden geleni patlaşırız

ayrıca zaten size an yakın servis istinyedeki pazarbaşı servisi.. siz yinede motorunuzu honda servisi dışında servislere emanet etmeyin..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Olldukça temiz 2006 model olupta.Henüz 16 bin de.Ahh,ahh ben 16 bin km lerde kimbilir nerdeydim kimbilir.(Kemer olabilir.)
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
bi motosiklet tamircisinden duyduğuma göre innova belli kilometrelerden sonra yağ yakmaya başlıyomuş.bu doğrumuki :silent:,doğruysa kaç km den sonra yağ yakmaya başlar.bu sorular kafamı karıştırdı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst