Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
benim bilgisayardamı bişi var anlamdım arda bir gösteriyor yorumları şimdikadar sorduklarımın bir tanesinni cvp bını aldım ondan yazıyorum bide şimdi son yazdınızı gördüm rahatsız ettiysem özür dilerim aykan abi sen hiçmi cocuk olmadın ben 19 yaşındayım ve 2010 model innova 125 anf i var siyah model bölw bişi yazmışsın çoluk çocuğa danışmanlık hizmeti vermiyoruzdur şimdi kıllandım yazmışssın bu yazdığın bence yanlış tekrar özür diiliyorum
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
benim bilgisayardamı bişi var anlamdım arda bir gösteriyor yorumları şimdikadar sorduklarımın bir tanesinni cvp bını aldım ondan yazıyorum bide şimdi son yazdınızı gördüm rahatsız ettiysem özür dilerim aykan abi sen hiçmi cocuk olmadın ben 19 yaşındayım ve 2010 model innova 125 anf i var siyah model bölw bişi yazmışsın çoluk çocuğa danışmanlık hizmeti vermiyoruzdur şimdi kıllandım yazmışssın bu yazdığın bence yanlış tekrar özür diiliyorum

abisi 19 yaş pekde çocuk sayılmaz ama sen konuştuğun gibi yazma, imla kurallarına dikkat et!

konuştuğumuz gibi yazarsak ve imla olmazsa ne dediğimizi insanlar anlamazlar. inanki senin sorularını 2-3 kere okuduktan sonra anca anlıyorum :cat:

aslında aykan abin doğru yazmış , geçmiş sayfaları okusan orada çok faydalı bilgiler var..

ayrıca motorunla bir kaç fotoğrafını koyda boyunu posunu görelim değilmi :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Değerli innovacı arkadaşlar...bir innova alınsa ve tel jant şambriyelden kurtulmak adına ne yapmamız gerekiyor maliyeti ne olur...

mesela mondıal ukh 100 jantı olurmu...lastikde tubles olacak...bir innova alınacaksa ilk yapılması gereken işlem bu olsa gerek...ben iç lastikli motorla gezemem şahsen...bu riski taşıyarak rahat gezemem...o bağlamda maliyet sormak istiyorum...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
nasıl koyuluyor bende kablo filan yok ??
:silent:

hayırıdır kabloyu napıcan birader?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 ----------

Değerli innovacı arkadaşlar...bir innova alınsa ve tel jant şambriyelden kurtulmak adına ne yapmamız gerekiyor maliyeti ne olur...

mesela mondıal ukh 100 jantı olurmu...lastikde tubles olacak...bir innova alınacaksa ilk yapılması gereken işlem bu olsa gerek...ben iç lastikli motorla gezemem şahsen...bu riski taşıyarak rahat gezemem...o bağlamda maliyet sormak istiyorum...

abi daha önce çinli jantı takan arkadaşlar oldu ama motor çok çirkin oluyor hele hele yeni innovada düşünemiyorum :silent:

yurt dışında çok özel jantlar var ama bunlar ülkemizde ha deyince bulunmuyor temin etmek zor..

ben 11bin km yani 1 yıldır şabrel üstündeyim tık demedi maşallah :p

eğerki patlarsa yapacak bişey yok çaresine daha önce baktım şimdide bakarım

ama senin bu şambrelden çok çektiğini biliyorum

abi şambreli düşünme :cat: patladığı zaman hepsi yolda bırakıyor
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
benim bilgisayardamı bişi var anlamdım arda bir gösteriyor yorumları şimdikadar sorduklarımın bir tanesinni cvp bını aldım ondan yazıyorum bide şimdi son yazdınızı gördüm rahatsız ettiysem özür dilerim aykan abi sen hiçmi cocuk olmadın ben 19 yaşındayım ve 2010 model innova 125 anf i var siyah model bölw bişi yazmışsın çoluk çocuğa danışmanlık hizmeti vermiyoruzdur şimdi kıllandım yazmışssın bu yazdığın bence yanlış tekrar özür diiliyorum

Kardeşim teknik bi hata varsa ayrı mevzu, hiçbir şekilde kırmak istemem rahatsız filan etmessin sorularınla, bilakis bizi mutlu edersin bizi yanlış anlaşılacak bir mevzu yok.. biz burdayız istediğini her zaman sorabilirsin sıkıntı olmaz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

nasıl koyuluyor bende kablo filan yok ??
:silent:

Hayırdır kablo mablo anladıysam zenci olayım kardeşlik :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:35 ----------

Değerli innovacı arkadaşlar...bir innova alınsa ve tel jant şambriyelden kurtulmak adına ne yapmamız gerekiyor maliyeti ne olur...

mesela mondıal ukh 100 jantı olurmu...lastikde tubles olacak...bir innova alınacaksa ilk yapılması gereken işlem bu olsa gerek...ben iç lastikli motorla gezemem şahsen...bu riski taşıyarak rahat gezemem...o bağlamda maliyet sormak istiyorum...

Meto sonunda innova almaya karar verdin ha tebrik ederim seni :pjanta takmışsın bikere ne desek boş.. eğer o jantlardan istersen burda yunan adasına gidecen ganga.. kos adasına ben bi gittiğimde sorayım .....mondial jantımı? çinlinin bu motorda ayaklığını bile istemem... innova bu jantlarla güvenli, o dediğin alaşım bozması neüdüğü belirsiz malzemelerden üretilen jantlar her an kırılabilir, patladı gitti olur sonra seyyar tayyar hesabı:)
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Topiği saatlerce okusam sıkılmam.Yağ değişim ve bakımlarından girildi.Kablo dan çıkış yapıldı. vaybeee,motor hocası vardı.Bi,zamanlar ne uğraşırdık.Şimdilerde ise yerini Yağ ve Kablo ya bırakmış görünmekte.Araya Kymco bile karışmış haha:p:queen:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
topik susmuş xD

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:02 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:06 ----------

URL=http://www.ressim.net]
ce9544a4.jpg
[/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:09 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:11 ----------

Ben innova 125 i anf nin bir şeyindne şikayetciyim oda koltuğun altındaki bagajı bir çift eldiven anca sığar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:17 ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:19 ----------

Kaç para harcanmış dersiniz ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:25 ----------

TOPİK SUSMUŞ YAV :silent:
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
arkadaşlar uzun uğraştan sonra Honda Türkiye temsilcisini ikna ettim sağolsunlar Honda innova ANF 125i modelinin kullanma ve bakım kitapçığını *pdf formatında bana yolladılar. isteyenler bana mesaj atabilir ya da [email protected] adresine mail atabilirler ben de onlara yollarım.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Motor hocasının,fakesi olabilir diye düşünüyorum ama!

tamam motor hocası yada bir başka birisi ama sanmıyorum gökhan böyle bişey yapsın, sonuçta kendi isteği ile bu siteden ayrılmış birisi.. benim anlamadığım!!

neden biz?

neden ben?

neden bizler?

neden innova topiği?

koskoca sitede başka topic konu motormu kalmadı anlayamıyorum
***********************************************************************************************************

arkadaşlar bu işe ne diyorsunuz? ben okadar internet sitelerini dolaşıp fellik fellik innova yağı vizkositesi nedir diye ararken meğer yeni innova 125i lerin kitapçığında bu bilgi varmış yeni innovası olan arkadaşlar bunu hiçmi okumadınız :mrgreen:

evet honda nın tavsiye ettiği yağ buyrun dediğim gibi

[/COLOR]
61735154455595584881.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
tamam motor hocası yada bir başka birisi ama sanmıyorum gökhan böyle bişey yapsın, sonuçta kendi isteği ile bu siteden ayrılmış birisi.. benim anlamadığım!!

neden biz?

neden ben?

neden bizler?

neden innova topiği?

koskoca sitede başka topic konu motormu kalmadı anlayamıyorum
***********************************************************************************************************

arkadaşlar bu işe ne diyorsunuz? ben okadar internet sitelerini dolaşıp fellik fellik innova yağı vizkositesi nedir diye ararken meğer yeni innova 125i lerin kitapçığında bu bilgi varmış yeni innovası olan arkadaşlar bunu hiçmi okumadınız :mrgreen:

evet honda nın tavsiye ettiği yağ buyrun dediğim gibi

[/COLOR]
61735154455595584881.jpg

ben bu topigi basindan beri okudum ve henuz sonuna gelemedim.daha tanisali 2 hafta kadar oldu. 80. sayfaya kadar bahsi gecen konularin basinda yag konusu geliyor ve ben kendi kendime hersey burada zaten yaziyor neyi arastiriyor bu arkadaslar neden bu kadar arayis icindeler diye dusunup duruyordum :) satoyama konuya aciklik getirmis :). sen de sagol arkadasim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
http://www.filestube.com/1585f97d2d405b3b03e9,g/EPC-MOTO-15r.html
arkadaslar linkteki 9 dosyayi indiriyorsunuz. (1gb'a yakin). daha sonra winrar turu yazilimlarla aciyorsunuz. daha sonra \EPC_MOTO_15r\MOTO_EPC_15.00\database klasoru icindeki honda.ini dosyasini acip icndeki 2009 ya da 2010 tarihlerini 2050 yapiyorsunuz. kendi bilgisayarinizin tarihini de 2008 filan yapip restart yaptiktan sonra setup***** dosyasini calistiriyorsunuz. daha sonra seri no yu yine klasor icinden kopyalayip yaziyorsunuz. veeeee :) iste size 1977-2011 arasi tum Honda Motosikletlerinin servis kitapcigi Honda EPC 15.00. parca numaralarina kadar resimli anlatimlar hersey mevcut. ben kurdum cok hos tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst