- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
motorun ruhsatı yeniledim(vize kısmında ki yerin bitmesinden kaynaklı),tek seferde vizeden gectim ve ruhsat için trafik subeye geldigimde bingo bango adr. degişikligini bildirmedigim için 50 tl ceza ödedim(süresi 1 aymıs bilginize) 117+50 ye malloldu.neyseki bi soraki ruhsat degişimi 8 yıl sora
bu arada 82,000 lerdeyim sıkıntı yok ama hava filtresini degişmenin zamanı geldi
o bişeymi ben daha geçen gün 450tl verdim
ruhsat devir+muayene+vergi+muayene gecikme+sigorta... giderde gider