Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
tamam motor hocası yada bir başka birisi ama sanmıyorum gökhan böyle bişey yapsın, sonuçta kendi isteği ile bu siteden ayrılmış birisi.. benim anlamadığım!!

neden biz?

neden ben?

neden bizler?

neden innova topiği?

koskoca sitede başka topic konu motormu kalmadı anlayamıyorum
***********************************************************************************************************

arkadaşlar bu işe ne diyorsunuz? ben okadar internet sitelerini dolaşıp fellik fellik innova yağı vizkositesi nedir diye ararken meğer yeni innova 125i lerin kitapçığında bu bilgi varmış yeni innovası olan arkadaşlar bunu hiçmi okumadınız :mrgreen:

evet honda nın tavsiye ettiği yağ buyrun dediğim gibi

[/COLOR]
61735154455595584881.jpg

Kanka kesinlikle yağ hakkında bildiklerimiz araştırmalarımızı bu çürütüyor.. ancak 10/30 nerden bulucaz mesele bu.. kitapçıkta sadece 1 sayfamı yağdan bahsedilmiş önceki kitapçığı elimde şu an(ANF125) innovanın, seçenekleri gösteriyor ve 20/50 dahi çok sıcakta konalabilceği söyleniyor enjeksiyon hariç bu makinalar yapı itibariyle aynı benimde kafam karıştı 125 i de neden böyle olmuş....?????Bu tabloya göre tr de tek bir yağ gözüküyor ipone 10/30 litresi 30 tl http://iponeturkiye.com/index.php?o...a-1l&catid=42:4-zamanl-motor-yalar&Itemid=121
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
13
tamam motor hocası yada bir başka birisi ama sanmıyorum gökhan böyle bişey yapsın, sonuçta kendi isteği ile bu siteden ayrılmış birisi.. benim anlamadığım!!

neden biz?

neden ben?

neden bizler?

neden innova topiği?

koskoca sitede başka topic konu motormu kalmadı anlayamıyorum

blader söliyim motor hocası kimdir neyin nesidir bilmem bu 1
burda tek sizler varsınıza bu 2
burda kimse sana meraklı değil üstüne alınma bu 3
burda soru soruyorum o yüzden siz bu 4
bendede innova 125 i var o yüzden innova topiği buda 5
sözde herkeze yardım ediyorsun değilmi satoyama he?
bi motorumuzun fotosunu koyamadık diye bizi fake yaptılar arkadaşlar görün yani bu size örnek olsun sizi ne yaparlar kim bilir değilmi satoyama ?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
tamam motor hocası yada bir başka birisi ama sanmıyorum gökhan böyle bişey yapsın, sonuçta kendi isteği ile bu siteden ayrılmış birisi.. benim anlamadığım!!

neden biz?

neden ben?

neden bizler?

neden innova topiği?

koskoca sitede başka topic konu motormu kalmadı anlayamıyorum

blader söliyim motor hocası kimdir neyin nesidir bilmem bu 1
burda tek sizler varsınıza bu 2
burda kimse sana meraklı değil üstüne alınma bu 3
burda soru soruyorum o yüzden siz bu 4
bendede innova 125 i var o yüzden innova topiği buda 5
sözde herkeze yardım ediyorsun değilmi satoyama he?
bi motorumuzun fotosunu koyamadık diye bizi fake yaptılar arkadaşlar görün yani bu size örnek olsun sizi ne yaparlar kim bilir değilmi satoyama ?


Biz,satoyama yı burada tutmak için büyük zaman harcadık.Sen,neyden bahsediyosun.KAlkmıssın hakaret ediyosun neyse seninle daha fazla tartışmaya giremeyeceğim.

Hakaret içermektedir ve feyk üye.Gereğinin yapılmasını önemle arz ederim!...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
neyse arkadaşlar sonuçta bu arkadaşın fake ve ya tanıdık biri olmama ihtimalide var belki yanılıyorda olabiliriz

önemli olan bundan sonrası

ayrıca şunu söylemek isterim hedef yine ben oldum

dikkat edersen innowa kardeşim burda herkes aynı şeyi söylüyor :wiinkk:

bilgi paylaşımı sonuna kadar olur merak etme, başımızın üstünde yerin var her zaman ,yeterki tuhaflıklar abidesi olmamaya çalış..



cengiz ciö çok teşekkürler aynı çabayı bizlerde sarfettik senin için biliyorsun
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
251
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Mustafa ne yaptınız yağ işini kankaa... bu kitapçıkta başka viskozite seçeneği yokmu sadece 10/30 umu önermiş onu anlayamadım ilginç yani???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:38 ----------

Önceki versiyonu(karbüratörlü model)kullanım kitapçığıdaki verilerde böyle, oysaki makinalar enjeksiyon hariç aynı yapıda???????





---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:50 ----------

Bende pdf formatında indirdim baya inceleme yaptım, bu konuda sadece repsol t903 ma şartnamesini sağlayabiliyor, diğer yağlarda jaso ma diyor başka bişiy demiyor repsol, t903 ma şartnamesini sağlayan tek ürün gözüküyor.....
http://www.repsolturkey.com/products.html
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Shellin 15w50.ni hiç ama hiç tavsiye etmem.KAlın bir yağ vites geçişleri sert oluyor...
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
347
Yeni modellerinde farklılık var mıdır bilmem. Benim innovam 2005 model ve castrol power 1 scooter kullanıyorum. 2 binde bir değiştirmekten yanayım. Belki abrtıyorum ama 2000 de bir değiştirmekten zevk alıyorum. Özellikle de buji ve yağ değişimini kendim yapıyorum.

Bunlar sağlam motorlardır. Discovery de adam ayçiçek yağı koyup çalıştırıyor bana mısın demiyor. O videoyu da seyredince daha bir güvendim motora yani:p
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
abilerim ben aranıza yeni katıldım yalan atmanın lüzmu yok 16 yaşındayım ve 17 de ehliyet alıcam bende innova almayı düşünüyorum ama daha 16 yaşında olduğum içn okula gidip gelicem kendi paramdan alıcam parayı biriktirdim arada arkdadaşlarla dolaşıcaz filan sizce bana uygunmudur? bende fethiyede oturuyorum yağı soracaktım ama başka biri sormuş yaz kış pomaxi moto 10w40 demişsiniz teşkkürler sadece bana uygunmudur sizce onu sormak istiyorum?:silent:
teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

he bide 125 i alıcam 2010 model hangi rengi alayım acaba ?
ben honda servisine sordum cbf 150 . cbr 125 r cbr 250 r mi yoksa innova 125i mi diye adam şiddetle innova 125 i dedi hangi rengi alayım sizce?:silent:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
abilerim ben aranıza yeni katıldım yalan atmanın lüzmu yok 16 yaşındayım ve 17 de ehliyet alıcam bende innova almayı düşünüyorum ama daha 16 yaşında olduğum içn okula gidip gelicem kendi paramdan alıcam parayı biriktirdim arada arkdadaşlarla dolaşıcaz filan sizce bana uygunmudur? bende fethiyede oturuyorum yağı soracaktım ama başka biri sormuş yaz kış pomaxi moto 10w40 demişsiniz teşkkürler sadece bana uygunmudur sizce onu sormak istiyorum?:silent:
teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

he bide 125 i alıcam 2010 model hangi rengi alayım acaba ?
ben honda servisine sordum cbf 150 . cbr 125 r cbr 250 r mi yoksa innova 125i mi diye adam şiddetle innova 125 i dedi hangi rengi alayım sizce?:silent:



Castrol'un internet sayfasına giriyosun.Oradaki tarifleri harfi harfine uyuyosun ve çıkan sonucu buraya yazıyosun...
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Bende bitane almak istiyorum ya bulunsun...Beğenirim ehliyeti böyle bişeyle almıştık vakti zamanında...
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
castrol Power 1 4T 10W-40 yağı tavsiye etti ama bişey dikkatibi çekti cevran abi yağ kapasitesi 1 lt yazıyor innova gibi bir motora en fazla 800 gr yağ konulması gerekmezmi motoru bide elimize almayalım :D:silent:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
castrol Power 1 4T 10W-40 yağı tavsiye etti ama bişey dikkatibi çekti cevran abi yağ kapasitesi 1 lt yazıyor innova gibi bir motora en fazla 800 gr yağ konulması gerekmezmi motoru bide elimize almayalım :D:silent:

esas püf noktasını biliyorsun ama daha kolay birşeyi bilmiyorsun :)

evet 1 lt yağ kapasitesi yanlış bilgi!

750-800gr arası yağ kapasitesi var +/-50gr farketmez:cat:

motor sökülür yada debriyaj balatası değiştirilirse 900gr yağ eklenmelidir:cat:

ayrıca honda kitapçığı hariç başka yerden referans almayın

zaten geçmiş sayfalarda bu konu defalarca yazıldı

10w-40 yarı sentetik yağ 1000-1500km arası değiştirilmelidir :cat:
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
36
eyw abi ellerine sağlık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

abi yeni çıkan yasalara göre motor ehliyeti alma yaşı 17 ye indi değilmi?
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
esas püf noktasını biliyorsun ama daha kolay birşeyi bilmiyorsun :)

evet 1 lt yağ kapasitesi yanlış bilgi!

750-800gr arası yağ kapasitesi var +/-50gr farketmez:cat:

motor sökülür yada debriyaj balatası değiştirilirse 900gr yağ eklenmelidir:cat:

ayrıca honda kitapçığı hariç başka yerden referans almayın

zaten geçmiş sayfalarda bu konu defalarca yazıldı

10w-40 yarı sentetik yağ 1000-1500km arası değiştirilmelidir :cat:



Eklemek istediğim bişey daha var 26bin km de piston değiştirmiş birisi olarak,kesinlikle 10w40 kaldırıpta bizim kamyoncuların hesabı 20w50,20w40,10w30 15w50 katiyim demeyin 4 bin km gitmeden pistonu elinize alırsınız. ve mümkün olduğunca 97 oktan dan aşağı kullanmayınız ben,bi alıştırdım.97 oktan.Hiç,şaşmaz!Sizlerde buna özen gösterin km de kesinlikle farkedeceksinizdir performans ve ekonomi. 1 senedir maşallah çekmeme gibi bi problem veya karbüratör tıkanıklılığı gibi bi problem yaşamadım gergi zincirim de değişecekmi onu merak ediyorum. şu an 38 bin de. baya çekişten düştü,geriyorum salıyor.daima akordu kontrol edin 2 dakika bile sürmez haftalık zincirinizi yağlayın.Ön freninizi kontrol edin sağ,sol lambalarınızı.uzun kısaları.Arka fren ve park lambanızı.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
Eklemek istediğim bişey daha var 26bin km de piston değiştirmiş birisi olarak,kesinlikle 10w40 kaldırıpta bizim kamyoncuların hesabı 20w50,20w40,10w30 15w50 katiyim demeyin 4 bin km gitmeden pistonu elinize alırsınız. ve mümkün olduğunca 97 oktan dan aşağı kullanmayınız ben,bi alıştırdım.97 oktan.Hiç,şaşmaz!Sizlerde buna özen gösterin km de kesinlikle farkedeceksinizdir performans ve ekonomi. 1 senedir maşallah çekmeme gibi bi problem veya karbüratör tıkanıklılığı gibi bi problem yaşamadım gergi zincirim de değişecekmi onu merak ediyorum. şu an 38 bin de. baya çekişten düştü,geriyorum salıyor.daima akordu kontrol edin 2 dakika bile sürmez haftalık zincirinizi yağlayın.Ön freninizi kontrol edin sağ,sol lambalarınızı.uzun kısaları.Arka fren ve park lambanızı.


motoru ilk servise götürdügüm zamanlardan kalma bi faturaya(honda servis) baktımda adamlar o zaman 20-50 koymuslar. muhtemelen yazdı ama yine de ilk dönemler oldugundan olsa gerek onlarında bu durumlardan haberi yoktu muhtemelen.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
Fren merkezi siparişi verildi.Hafta içersinde gelir.Yağınıda değiştireceğim,tam 1bin km yaptı haha ilk defa ahh,ahh piston değişmeden değiştirmiştim daha o zmn 24 bin de felan innova üzerinden beni atıyordu.Bilmediğimizden şimdki aklım olsa tabi kesinlikle!...
 
Katılım
6 Ocak 2011
Mesajlar
70
bu innova i nin enjeksiyon sistemi pis benzin alınca tıkanırsa nasıl temizleriz ki.çumki ben 1-2 ayda bi benim yukinin karburatörünü temmizliyorum süzekte pislikler çıkıyor.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu innova i nin enjeksiyon sistemi pis benzin alınca tıkanırsa nasıl temizleriz ki.çumki ben 1-2 ayda bi benim yukinin karburatörünü temmizliyorum süzekte pislikler çıkıyor.

innovanın benzin filtresi 50 tl idi en son :mrgreen:

sağlam bir filtre sistemi var ben normal innovada öyle bir sorun yaşamadım efi de bişey olacağını sanmıyorum, aşırı pis benzin değilse tabii.
 
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
135
motorun ruhsatı yeniledim(vize kısmında ki yerin bitmesinden kaynaklı),tek seferde vizeden gectim ve ruhsat için trafik subeye geldigimde bingo bango adr. degişikligini bildirmedigim için 50 tl ceza ödedim(süresi 1 aymıs bilginize) 117+50 ye malloldu.neyseki bi soraki ruhsat degişimi 8 yıl sora :)

bu arada 82,000 lerdeyim sıkıntı yok ama hava filtresini degişmenin zamanı geldi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst