Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Devirli kullanımda 5YTL ile 60 km yaptım hızım ortalama 100-110'du

izzet yakıtsızda gider bu alet inanması güç inanmayanlar olabilir.....:)ama gerçektir:cat:

far ampulunu değişmek için kafayı komple söktüm, 1 saat uğraştım yinede ses kesilmedi.. en iyisi servise götür ustası halleder

servistende teknisyen arkadaşlardan bu motoru kullananlar mevcut aynen aktarıyorum;

sesi ne yaptıysak kesemedik sende uğraşma kesemezsin!!bir süre sonra tekrar zırıldar silikon kesin çözüm ancak far patlarsa zor...

haklılarda bizim burdaki yollarıda hesaba katarsak alışmaya çalışıcaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan,Bu alete inanamıyorum karamursel sepeti gibi motor,boyuna posuma bakmadan 130 yapıyor,5 YTL ile 90 km gidiyor !
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan,Bu alete inanamıyorum karamursel sepeti gibi motor,boyuna posuma bakmadan 130 yapıyor,5 YTL ile 90 km gidiyor !

yakıt koymasanda olur ölede gider gibi:p
pompacıya 5 ytl koy diyorum diş gösteriyor nereye kadar gitcen bukadar yakıtla diyor kendisi muğla yataganlı senin memlekete kadar gider diyorum inanmıyor neyse....:)yalnız izzet ben daha 130 göremedim hiç belki 5 binden sonra...bizim bodrum genel olarak rüzgarlı ve uzun düzlükler yok yokuş çok fazla eğimli yollar var ama 122 km en son bikere 125 okar düzde 115 en fazla ama bana yeter ben daha fazlasını beklemiyorum innovadan 100 den sonra güvenli diğil.....hafif olduğundan ani duruşlarda 100 km den sonra frene asılınca güven vermiyor..ancak ben herşekilde memnunum..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Yarı otomatiğin kralı birçok motoru cebinden çıkarır
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
celıl ybr,Yarı otomatiğin kralı birçok motoru cebinden çıkarır

innovain9.jpg


dümdüz bir yolda yaptım ama daha da hızlı gidiyor, fakat o zaman tek elle tutamıyorum motoru.. çekemedim..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
celıl ybr,Yarı otomatiğin kralı birçok motoru cebinden çıkarır

Allahtan yanıma bi ybr yanaştı bugün ışıklarda ara gaz fln vs çekiyor sarıda fırladı ben yeşilde ilk 100 mt önde tabiki 1 sn avantaj sonra yanına bi yanaştım veledin gözler pörtledi 85 falandı 4den 3 e bi çaktım 105-118 km ye çıktı uzadım çocuk dayanamayıp sordu bu neydi beee????:queen:-beyinmi var abi yok dedim iyi kaçıyo dedi neyse selamlaştık gitti bidaha hiçbir innovanın yanına yanaşmaz herhalde:)

innovain9.jpg


dümdüz bir yolda yaptım ama daha da hızlı gidiyor, fakat o zaman tek elle tutamıyorum motoru.. çekemedim..

dostum senin motorun rengi neydi????
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
maviydi ne oldu? sattım o motoru 2 hafta önce, ybr aldım, üstüne yatınca ybr de 120 yapıyor düzlükte.. bu biraz ustalık istiyor yanlız, çünkü innova gibi kolay değil
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
maviydi ne oldu? sattım o motoru 2 hafta önce, ybr aldım, üstüne yatınca ybr de 120 yapıyor düzlükte.. bu biraz ustalık istiyor yanlız, çünkü innova gibi kolay değil

ybr yi baya kullandım 2006 da ama 100 km yi hiç geçirtemedim güzel motordur
ama karank bilyeleri çok dandik ses yapmaya başladı sattım...
motorun rengi sanki morumsu gedi fotografta bana ön kafanın :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ybr yi baya kullandım 2006 da ama 100 km yi hiç geçirtemedim güzel motordur
ama karank bilyeleri çok dandik ses yapmaya başladı sattım...
motorun rengi sanki morumsu gedi fotografta bana ön kafanın :cat:

kaç bin kmde ses yapmaya başladi bende ybr kullanisiyim motörüm 15 bin kmde ne zaman ses başlar şu an bi sorunum yok....:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
kaç bin kmde ses yapmaya başladi bende ybr kullanisiyim motörüm 15 bin kmde ne zaman ses başlar şu an bi sorunum yok....:silent:

bende 11000 civarı gelmeye başladı sonra anladık karank bilyaları %100 çin malı ama sadece bu sorunu bide amortisör vurma sorunu yaşamıştım başka bişey yok.....genel olarak memnundum korkacak bişey yok bilye okadar pahalı bişey değil bide tanıdık usta bulursan sorunun ucuza hallolur ybr kullananların yaşadığı kronik bir problemdir bu.....
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
krank bilya sorunu doğru, bendede var.. kamera kalitesi çok kötü hocam, vga kamera..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
bende 11000 civarı gelmeye başladı sonra anladık karank bilyaları %100 çin malı ama sadece bu sorunu bide amortisör vurma sorunu yaşamıştım başka bişey yok.....genel olarak memnundum korkacak bişey yok bilye okadar pahalı bişey değil bide tanıdık usta bulursan sorunun ucuza hallolur ybr kullananların yaşadığı kronik bir problemdir bu.....

ustadan yana sıkıntımız yok babaçi sagolsun elinden her iş geliyor allah nazardan saklasin:p:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mikuni,Hoca senin motosiklet mor renk mi :p..Şaka bir yana ybr'de kullandım açılmış ybrler ancak 110-115 görüyor:cyclopsan.İnnova en az +5km/h hızda fark atıyor ybrye bende düz yolda 125 gördüm..Ybr'de düzde 110'u geçemedim :)
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
yanlız şunu da söylim, ybr nasıl 120 yapıyor bende hayret ettim, paso tokatlıyordum bunları ben otobanda, apache, cbf ve ybr rahat solluyordum innova ile.. motoru alır almaz buji yi değiştim, ngk taktım, çin malı hava filtresi taktım, ön dişliyi bir diş büyüttüm, yani 14ü 15 yaptım ancak 120 gördü, 14 dişlide motor boşuna bağırıyordu ve gitmiyordu..
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
yakında mondializzet in innovası 150 falan yapçak heralde:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst