Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bugün 12000 bakım için servise gidicem ne yapacaklar acaba:silent:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yanlis yonelecek bisyey yok devran sen rahat ol innova bu saydigin motorlari hersekilde yer dayaniklilik guc surat ornegin bi ybr goster innovanin yanina yanasabilecek yolda.....veya titan goster veya cbf 150.....
iyidir innova her sekilde..:cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
117
yanlis yonelecek bisyey yok devran sen rahat ol innova bu saydigin motorlari hersekilde yer dayaniklilik guc surat ornegin bi ybr goster innovanin yanina yanasabilecek yolda.....veya titan goster veya cbf 150.....
iyidir innova her sekilde..:cat:


hayır bunu bende bılıyorum ama yaptıgı olay cok sacma kendısınde olunca yok soyle yok boyle satınca Ohhh kurtuldum!!! cok sacma konusyor.ya kendıyken de tarafsız davranıp eksı ve artı yonlerını solesın yada sattıktan sonra motor soyledı ohh kurtuldum dıye motora kotu muamelesı yapmasın yanlısmıyım AYKAN abi!!!
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında Mukini'nin şikayeti uzun yolda savrulması,zaten bu motor uzun yol için üretilmemiş ki bence gereksiz bir şikayet ben 2 kişi arkada topcase içinde 8 kilo yük 2 kişi 115-120 sabit gidiyorum.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
arkadaşlar innovam mavi ortası gri olanlardan 2007 model motorun selesini(oturağını :)) kaplatmak istiyorum.Karar veremedim renk konusunda fikirleriniz bekliyorum ne tavsiye edersiniz.elinizde bir kaç resim var mı?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
arkadaşlar innovam mavi ortası gri olanlardan 2007 model motorun selesini(oturağını :)) kaplatmak istiyorum.Karar veremedim renk konusunda fikirleriniz bekliyorum ne tavsiye edersiniz.elinizde bir kaç resim var mı?

bence hiç elleme arkadaşım innovanın standart döşemesi zaten baya iyi kaliteli malzeme çok istiyorsan beyaz yaparım dersen beyaz havlu kaplat burda çok moda..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Valla çok mutluyum 2 ay'a kadar hayallerimin motoruna kavuşacağım 0 km transalp alacagım offf offff o günü sabırsızlıkla bekliyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr
İsterse 20 milyar olsun giinede alacam :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
celıl ybr,Transalp aşkı yandı bitirdi beni,ne yapsam boş çare yok 50 litrede yaksa alacağım,yeni kasayı gördüm aklım gitti makinaya test bile ettim motor 60hp 175'e kadar son gaz vermeden çıktım.
Asalete bak ama ben kırmızı alacagım 0 km :)
big_honda_xl700v_transalp_2008_13_01.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
Valla çok mutluyum 2 ay'a kadar hayallerimin motoruna kavuşacağım 0 km transalp alacagım offf offff o günü sabırsızlıkla bekliyorum.

dostum hayırlısı inşallah benimde düşümdeki bikaçmotordan biri kullanmış olduguna göre şunu sorucam senin boy kaç ayakların ikiside tam yere değiyormu kullanırken motor cok agırmı??manevrada titreşimde nasıl..:):cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan,Boyum 1,88 transalp'te rahat rahat yetti 1,80 biri de kullandı onun kide rahat yetti yetmez ise sele alçaltabilirsin,motor tabii ki ağır neden ağır cbf'den sonra insana ağır geliyor fakat 1 hafta kullandıktan sonra alışırsın,manevra kabiliyeti harika virajlarda çok güzel yatıyor,titreşim hiç hissetmedim ben,yakıt injeksiyonlu olduğu için eski transalplerden hem daha hızlı hem daha az yakıyor.Yetkili bayii düzgün bir rodajdan sonra 5 lt yakacagını söyledi,son olarak rüzgarda hiç savrulmuyor ve 175km/h hızı son gaz vermeden gördüm.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bizim 1,73 boydan kaybettik cbf 600 kullanmıştım ayaklarımın ikiside yere değiyordu transalp biraz daha yüksek herhalde.....
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan,Transalp sele yüksekliği 841 mm bu istenirse alçaltılabiliyor ve alçaltılınca 800 mm civarı oluyor yaklaşık 1,70 boyunda ki adamın boyu 800 mm yükseklikte ki motora yetiyor ise 1,73 çok rahat yeter,sonuna kadar tavsiye ediyorum transalp'i önceden cbf600'e niyetliydim yeni kasa transalp'i görünce aklım gitti ve en fazla 2 ay sonra 0 km yeni kasa kırmızı transalp ile dağlarda olacağım şimdiden dağa çıkıp off-road yapmak için sabırsızlanıyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
hadi bakalım izzet hayırlısı
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
mondializzet100
abi o aletle of-road yaparken çok zorlanırsın benden söylemesi bide onu kullanmak her babayiğidin harcı değil kollarının kuvvetli olması gerek test edip alıştıysan mesele yok yakıtıda iyiymiş cbf 250 ile yamaha bws :p ile aynı yakıyo neredeyse
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst