aykan,Boyum 1,88 transalp'te rahat rahat yetti 1,80 biri de kullandı onun kide rahat yetti yetmez ise sele alçaltabilirsin,motor tabii ki ağır neden ağır cbf'den sonra insana ağır geliyor fakat 1 hafta kullandıktan sonra alışırsın,manevra kabiliyeti harika virajlarda çok güzel yatıyor,titreşim hiç hissetmedim ben,yakıt injeksiyonlu olduğu için eski transalplerden hem daha hızlı hem daha az yakıyor.Yetkili bayii düzgün bir rodajdan sonra 5 lt yakacagını söyledi,son olarak rüzgarda hiç savrulmuyor ve 175km/h hızı son gaz vermeden gördüm.